Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

inngifta trønder med barn nr 2 :D

• Logg inn for å svare
7 svar til dette emnet

#1 aaspen

aaspen

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 9 Innlegg:

Skrevet 12 januar 2012 - 16:14

heihei!

I dag fikk vi gode svar fra legen, vi venter vårt 2. barn og er ca i uke 5, ut fra det vi har regnet ut ;)
Vi har en sønn på 2,5 år fra før og gleder oss til tiden fremover.

Er 24 år, romsdaling og gift med en trønder.
Bor i Trondheim og jobber som fotograf.
Andre i Trondheim her?
Nå må jeg vel satse litt mer på god og stabil trening, var ikke så flink med det sist gang :)

Hei og hopp!

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Poteta

Poteta

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 990 Innlegg:
  • StedTrondheim

Skrevet 01 februar 2012 - 13:11

Heisann. Jeg er 29 og samboer med ei trønderdame. Er 9 uker på vei. Opprinnelig fra Vestfold.

Jobber i helsevesenet men har fotografering som stor hobby.

Trening hadde vært flott å fått til hvis man ikke hadde vrt så kvalm... :(

Hvor lenge har du vært "trønder"?

#3 aaspen

aaspen

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 9 Innlegg:

Skrevet 08 mars 2012 - 15:23

Vis innleggPoteta skrev 01 februar 2012 - 13:11:

Heisann. Jeg er 29 og samboer med ei trønderdame. Er 9 uker på vei. Opprinnelig fra Vestfold.

Jobber i helsevesenet men har fotografering som stor hobby.

Trening hadde vært flott å fått til hvis man ikke hadde vrt så kvalm... :(

Hvor lenge har du vært "trønder"?

Har bodd her siden jula 2007 så er godt innflytta vil jeg tro Ü
I tillegg så er det så lett å språke mellom romsdalsdialekta og trønderdialekta så jeg har visst begynt å snakke litt annleis hehehe. men skifter jo fort om på det om det er noen fra romsdalen i nærheten, da er det godt å være tilbake ;) hehe.

9 uker ja, når har du termin? jeg venter til midten av september tenker jeg :)