Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

inngifta trønder med barn nr 2 :D

• Logg inn for å svare
7 svar til dette emnet

#1 aaspen

aaspen

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 9 Innlegg:

Skrevet 12 januar 2012 - 16:14

heihei!

I dag fikk vi gode svar fra legen, vi venter vårt 2. barn og er ca i uke 5, ut fra det vi har regnet ut ;)
Vi har en sønn på 2,5 år fra før og gleder oss til tiden fremover.

Er 24 år, romsdaling og gift med en trønder.
Bor i Trondheim og jobber som fotograf.
Andre i Trondheim her?
Nå må jeg vel satse litt mer på god og stabil trening, var ikke så flink med det sist gang :)

Hei og hopp!

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Poteta

Poteta

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 990 Innlegg:
  • StedTrondheim

Skrevet 01 februar 2012 - 13:11

Heisann. Jeg er 29 og samboer med ei trønderdame. Er 9 uker på vei. Opprinnelig fra Vestfold.

Jobber i helsevesenet men har fotografering som stor hobby.

Trening hadde vært flott å fått til hvis man ikke hadde vrt så kvalm... :(

Hvor lenge har du vært "trønder"?

#3 aaspen

aaspen

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 9 Innlegg:

Skrevet 08 mars 2012 - 15:23

Vis innleggPoteta skrev 01 februar 2012 - 13:11:

Heisann. Jeg er 29 og samboer med ei trønderdame. Er 9 uker på vei. Opprinnelig fra Vestfold.

Jobber i helsevesenet men har fotografering som stor hobby.

Trening hadde vært flott å fått til hvis man ikke hadde vrt så kvalm... :(

Hvor lenge har du vært "trønder"?

Har bodd her siden jula 2007 så er godt innflytta vil jeg tro Ü
I tillegg så er det så lett å språke mellom romsdalsdialekta og trønderdialekta så jeg har visst begynt å snakke litt annleis hehehe. men skifter jo fort om på det om det er noen fra romsdalen i nærheten, da er det godt å være tilbake ;) hehe.

9 uker ja, når har du termin? jeg venter til midten av september tenker jeg :)

Jeg troor kanskje jeg er over den værste kvalmen nå, men kjenner jeg er dårligere i dette sv.skapet enn i forrige. Det er jo litt kjipt da hehe. Veit ikke om det blir et heelt annet sv.skap. Sist så hadde jeg så mye energi :)
Så må pushe meg på treninga for å stabilisere det litt!

Men nå er du jo kanskje over kvalmetida du? :))) håper du føler deg bedre :)
Jeg er 14+0 på søndag, ejnn du? Ü

Kjekt å fotografere :D er frilans med mange oppdrag, må bare holde seg opptatt, men kanskje ikke så gunstig å være frilanser og gravid mht den økonomiske støtten. En tur til nav står for tur i neste uke..

#4 Poteta

Poteta

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 990 Innlegg:
  • StedTrondheim

Skrevet 08 mars 2012 - 22:14

Så flott du klarer å leve av fotograferinga da :) hva slags bilder liker du å ta?

Jeg mista desverre for 2 uker siden, MA. Oppdaget det dageb før 12 uker, og fosteret hadde dødd i uke 9. Rett etter jeg hadde vært på UL. Så vi får bare årøve igjen...

#5 aaspen

aaspen

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 9 Innlegg:

Skrevet 12 mars 2012 - 08:55

uffda Poteta, det var leit å høre :/ da er det bare å sette igang igjen ja, så får vi håpe at du kommer deg inn igjen på nov/des gruppa!

jeg liker best å gjøre fashion, kunstbaserte prosjekter og ellers portretter :) nå er det mye band, musikk og produktfotografering, så det blir fashion på fritida :) har et utstillingsprosjekt som jeg må jobbe med i sommer.

masse lykke til søte deg, håper dere kommer dere inn hit igjen!

Dette innlegget har blitt redigert av aaspen: 12 mars 2012 - 08:56

#6 Poteta

Poteta

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 990 Innlegg:
  • StedTrondheim

Skrevet 12 mars 2012 - 17:00

Nei, man kan jo ikke gi opp. Jeg er sammen med en jente, så kreves litt planlegging og litt hjelp... Så nå menter jeg bare på at kroppen skal bli normail igjen :)

Har du ei hjemmeside eller blogg med bilder? Jeg er som poteten, og tar allslags bilder. Gla i sport, bryllup, portretter. Veldig glad i alle typer mennesker :)

#7 aaspen

aaspen

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 9 Innlegg:

Skrevet 13 mars 2012 - 12:17

ja det blir vel litt lenger prosess da ja :) men jeg krysser fingrene for dere :D :D

ja hjemmesiden min er www.aneaspen.no :) der er bare egne prosjekter og litt musikk. ingen portretter. men er bare å søke på ane aspen photography på facebook også så finner du siden min der og :)

kjekt å fotografere som poteten Ü skaper jo bare en dynamikk i kunnskapene :D

#8 aaspen

aaspen

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 9 Innlegg:

Skrevet 13 mars 2012 - 12:17

ingen "standard portretter" mente jeg hehe. det er jo mer fashionportretter, dokumentariske portretter der :)