Gå til innhold

Noen som vil få til noe i mandal-lyngdals område?


MissRuffo

Anbefalte innlegg

Kjenner ikke så mange som har barn, så hadde vært veldig koselig å treffe noen og bli kjent med flere som er i min situasjon. Har flere venner uten barn, men ikke noen som jeg kan snakke med om ting som hvilken bleie som er best, hva som funker for din baby mot gråting+++

 

Kan jo si litt om meg da=)

Er fra 21 år og er fra lyngdal, er gift og har en sønn på 6 uker:-) Det er første barnet så er til tider litt rådvill, men prøver så godt jeg kan, og føler og tror at jeg gjør en god jobb.. Selv om jeg elsker vennene mine så føler jeg at jeg trenger å bli kjent med andre som har barn, for vi går liksom gjennom noe som de andre ikke helt kan forstå eller sette seg inni på en måte..

 

Ble veldig langt dette her, men uansett så er poenget med denne novella at det hadde vært koselig å fått til et treff en gang i nærmeste framtid.. så hyyyyl ut hvis dere er intressert jenter! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

ser det er veldig lite aktivitet på dette forumet. Kanskje du fikk noen napp hvis du prøver deg på Din Baby sidene (DIB-treff) istedet?

 

Lykke til iallefall - både med babyen og med å treffe andre unge mødre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei!

er 25 år fra mandal, har gutt på 7 år og tulle i magen med termin 7 mars, vil gjerne være med på treff, men hun er jo ikke kommet riktig enda, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei!

Jeg er snart 25, gift, førstegangs og flytter til lyngdal en gang i løpet av de nærmeste 6 mnd. Får førstemann i juni, og vil gjerne være med på treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lilu87, du kunne nesten være meg ;)

Bortsett fra at jeg er 28 og IKKE gift...hihi...

Jeg får mitt første barn(en gutt) i juni...termin er 01.06.2012.

for tiden bor jeg i Halden, men skal flytte "ned" til Lyngdal ca. i april.

Hadde vært moro å få til BIM-treff, ja. så jeg er med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så koselig at det er litt respons:D Hvor i lyngdal er det dere skal flytte til? Kjempe koselig at det er noen som vil liksom:D Dette liker vi:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilu87

Vi skal til Lyngdal sentrum ca. Et sted mellom Rom og Årnes, kommer an pÅ hva som passer best.

Vet ikke noe tidspunkt enda her, først mÅ jobb til mannen være pÅ plass. HÅper det blir før sommeren er over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig, jeg bor og nær sentrum og syns det er kjempe deilig! Håper på at vi får til noe i løpet av sommeren da:D Alltid koselig å bli kjent med nye folk, i allefall tilflyttere:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drange :) Kjæresten min har jo bodd her før jeg flyttet hit...så nå er det bare å pakke ut alle eskene :-/ Sliiiiitsomt og kjedelig...men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... så gøy da:D Velkommen til Byen:P hehe...

alltid kjedelig å flytte, ingen tvil men skikkelig deilig da man er kommet på plass:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Hei

 

Ble det noe treff? er også intrresert er fra lyngdal men bor i vanse;)

Har to gutter på 12 og 6 år og ei tulle på 6månder;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

nja, ser dårlig ut egentlig... Har Liksom ikke hørt så mye fra noen, men det er jo bare å prøve igjen? =) når passer det for folk og er dere fortsatt gira?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...