Gå til innhold

BIM treff i Bergen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Har mistet litt kontroll jeg. Hehe. Men til dere som vil bli medlem av facebook gruppen, send meg en personlig melding her inne på barnimagen, så skal jeg sende dere navnet mitt (Dere må legge meg til som "venn" for at jeg skal klare legge dere til i gruppen, siden gruppen er hemmelig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda et nytt treff er avtalt :)

 

Torsdag 29.mars kl 19.00 på Egon v/torgallmeningen, den ved utgangen til klostergarasjen. Vel møtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dette treff for bare der som venter barn eller kan vi andre med små også vere med ?

 

Hei :) Flere av oss har barn fra før, men hovedsaklig er dette graidtreff for oss med termin i sommerhalvåret 2012.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jag venter baby i juli och skulle gärna vara med (är svensk, 27 år och väntar nr 1) :-) är det okej att vara med i er grupp? när träffas ni nästa gång?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jag venter baby i juli och skulle gärna vara med (är svensk, 27 år och väntar nr 1) :-) är det okej att vara med i er grupp? när träffas ni nästa gång?

 

send en pm til Ilykkerusmedjun-

ibaby

så kan hun legge dere til i gruppen vår på facebook!!! :D Neste treff er 29.Mars:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hi, I am 30 and have just moved to Bergen with my husband. I am due to have my first child in September and would really like to meet some people to share this experience with as I have moved away from friends and family. I do not know Norwegian yet but intend to learn, using google translate to do everything isn't easy! Can I sign up to the facebook group?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med:) Har termin 8 juli. Men er det bare treff på ettermiddag/kveld? For da kan jeg nemlig ikke være med likevel

:(

Har en liten hjemme, og en samboer som jobber masse kveld :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi, I am 30 and have just moved to Bergen with my husband. I am due to have my first child in September and would really like to meet some people to share this experience with as I have moved away from friends and family. I do not know Norwegian yet but intend to learn, using google translate to do everything isn't easy! Can I sign up to the facebook group?

 

Hi, Jenny! You need to send a private message to user Ilykkerusmedjun-

ibaby here in BIM, so she can invite you to this facebook group. Next meeting is already tonight 7pm at Egon (torgallmeningen). You are surely very welcome! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh what a shame I didnt check the thread on time :( but I will definitely follow up and see if I can join the facebook group.

 

Thanks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere hadde en facebook side, sendte en mld til lykkerusmedjunibaby, har ikke fått noe svar..

 

venter tvillinger i juni/juli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Lykkerusmedjunibaby, had sendt deg en melding ang. facebookgruppe men har ikke fått noe svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei! Jente på 22 og venter en i begynnelsen av september , vil så gjerne bli med i denna facebook gruppe :D Nett flytta til bergen så hadde vå kjekt å møta andre i min same "situasjon" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke er noen som får det med seg på fb så er det treff neste torsdag, 3.mai klokken 1900 på jacob all :) Bare og se etter alle magene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vil gjerne være med på treff selv! Er 29 og bor i Fyllingsdalen. Hadde vært kjekt å blitt kjent med andre siden jeg kommer fra Trondheim. Fikk barn i April

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei. Er ny her inne, er det fortsatt mulig å være med på treff? Har termin 12. august. Har 2 barn fra før. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...