Gå til innhold

Frøkna kommer 7 Februar =)


Mibsy

Anbefalte innlegg

Var på ul kontroll i går og da lå frøkna fortsatt på tvers/sete.

Skal på ny kontroll 1 feb bare for å se om hun fortsatt ligger som nå.

Tirsdag 7 Februar kommer jenta vår =) om ikke noe forandrer seg...

Har egentlig termin 18 Feb.

 

Gleder oss masse masse =)

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥

Her kommer den lille 13. februar (har termin 23.feb).

 

Min forrige lå også å vekslet mellom tverr/sete, og måtte tas med ks seks dager før termin. Ikke så mange andre måter å få de ut på da:)

 

Hvilket sykehus skal du på?

 

Masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til:-)

Jeg har også en som ligger i sete/ tvers. Skal inn 1.februar for ny ul, og da evt vending hvis han fortsatt ikke har snudd seg. Keisersnitt vil bli først en uke før termin. Hvorfor har du fått ks 2 uker før termin hvis jeg kan spørre kira?:-) har dere fått tilbud om vending? Har termin 29.Feb jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥

Så klart du kan spørre;)

 

Jeg får ikke ks denne gangen pga tverr/sete, men pga en feil de fant på livmoren min under forrige ks. Da de åpnet meg opp forrige gang så fant de ut at livmorveggen min på høyre side er veldig tynn (som avispapir sa de). Jeg får derfor ikke lov til å få rier eller føde vaginalt mtp livmorruptur.

 

Så er VELDIG glad for at jeg hørte på magefølelsen min da jeg takket nei til vending. De mente i etterkant at hvis de hadde forsøkt det, så ville livmoren bristet.

 

Lykke til til deg også millama;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en skillevegg i livmor som gjør at barnet vil være i sete/tvers uansett. Ingen vits i å prøve å vende henne engang.. Hadde det samme med første fødte. Har helt frem til nå vært åpen for vaginal fødsel men sagt at dersom hun sitter i sete blir det keisersnitt.. Og det er de helt enige med meg i på sykehuset.

 

Jeg gleder meg sykt mye =) Det gjør mann og storebror også =)

Så nå er det bare å gjøre alt helt ferdig på rommet hennes og få vasket siste rest av klær. =) =) =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til du og mibsy :-) Jeg håper på at lillemann vil snu seg på egenhånd. Men skulle han ikke gjøre det, og vending ikke er til hjelp, så velger jeg ks fremfor setefødsel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...