Gå til innhold

flere som sliter med huden under graviditeten?


Slettet bruker

Anbefalte innlegg

jeg har kjøpt rens, ansiktsvann, mud masken, ansiktserum, dag og natt krem, body scrub og bodybutter. De anbefalte ikke magnet masken til gravide, så må nok vente med den til jeg er ferdig :) Ligger med influensa nå, og enda ser jeg ikke syk ut i ansiktet ;) har en "fin" farge enda!

Fikk ett tips fra henne ene som jobber der, sliter man ekstra med tørr hud, kan man bruke nattkremen som maske om natten. Smør bare litt ekstra i ansiktet når du legger deg, og huden er bare så nydelig når man våkner! Det burde du teste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe av det samme jeg har kjøpt :) Tok med øyekrem også og har ikke noe tegn til å være mørk under øynene lenger :)

 

Testet nattkrem masken i natt, og FY og deilig det var å våkne i dag! Er så myk og god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag bestilte jeg! Gleder med virkelig, og fikk så utrolig god hjelp fra de til å finne produkter som passer meg...

 

Så også tipset deres om nattkremen, og det skal jeg prøve til uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare tilfeldig jeg gikk forbi en butikk her i porsgrunn, og der selger de Obey Your Body. De er vist de eneste i hele norge som får lov til og selge det. De sender jo selfølgelig ut til andre i norges land. Alle produktene inneholder vitaminer og mineraler fra dødehavet. Hvis dere er interessert kan jeg sende tlf nr og epost, så kan dere kontakte de? :)

 

hei. bor i skien, hvem butikk i porsgrunn er det som selger de.? lyst å prøve :) takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var Mail sendt og jeg venter spent på svar :-D. Kan ikke bruke sminke om dagen, for fondationen lager bare flekker og flasser av liksom :-S. Kjempe irriterende og jeg føler meg så ufresh :-(

Håper jeg finner noe som hjelper :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send de en mail eller ring de! Da får du prisliste fra dem :)

Jeg fikk en side man kunne titte litt på, men det er ikke dems priser på den. www.obeyyourbody.eu der er prisene 3 ganger så høye, så vi får de ganske billige her i norge! Beste er å sende de mail og få dems rimlige priser :)

 

Mail er : [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var Mail sendt og jeg venter spent på svar :-D. Kan ikke bruke sminke om dagen, for fondationen lager bare flekker og flasser av liksom :-S. Kjempe irriterende og jeg føler meg så ufresh :-(

Håper jeg finner noe som hjelper :-)

 

Samme problem hadde jeg! Jeg har Mud Cleansing gel, Mud Scrub, Mudmask, facial serum, dag og nattkrem. Nattkremen er best syntes jeg! Ca en uke var huden helt som ny igjen! Så mega anbefaling fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig :) I går bestilte jeg den leiremasken til kroppen! Den er jeg spent på!! ;)

 

Har du testet den nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Og det var jo aldeles nydelig! Fikk mannen min til å hjelpe meg litt og det var akkuat som å være på spa! Kjenner meg som en liten unge i kroppen! Man får jo sååå mye energi.

 

Jeg har psoriasis på store deler av beina og armene mine og disse produktene skal være så bra for hud med problemer. merket stor forskjell bare på en behandling, så gleder meg til jeg har prøvd litt fremover. Ei venninne av meg var innom og prøvde bodyscruben i går og hun ringte rett til de og bestilte! Så igjen, takk for fantastiske tips!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går ann å kombinere produktene med olivenolje! Da har huden min fått det lille ekstra, og jeg syns dagkremen funker bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ann å kombinere produktene med olivenolje! Da har huden min fått det lille ekstra, og jeg syns dagkremen funker bedre.

 

Hvordan gjør du det? Smører du det i ansiktet før du tar på krem? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ann å kombinere produktene med olivenolje! Da har huden min fått det lille ekstra, og jeg syns dagkremen funker bedre.

 

Hvordan gjØr du det? SmØrer du det i ansiktet fØr du tar på krem? :)

 

Ja, og huden er silkemyk dagen etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også bare takke for veldig bra tips! Merket stor forskjell etter 2 ukers tid, og nå har jeg "ny" hud! :-) Fantastisk!

(men jeg må kombinere det med kuldekrem på dagtid, for det er ikke nok fuktighet i kremene for min vinterhud - men funker veldig bra denne kombinasjonen!)

Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, Ob-y-body hadde kjempegod service de. Inntil jeg klaget. Jeg ble kvitt kvisene etter to dager men hele ansiktet tørket ut og har vært ørkenherjet siden. Nå sliter jeg så med å få gitt tilstrekkelig med fuktighet, og har glede av både rynker, kviser og tørrhud!! Jeg sendte dem en mail hvor jeg forklarte hva som hadde skjedd med minhud men hørte aldri noe fra dem igjen etterpå. Det var jo slettes ikke meningen at de skulle sende meg noen nye produkter eller gi penger tilbake, jeg ville bare informere om hva som skjedde med min hud. Det må vel være greit å få tilbakemeldinger, men det valgte de å overse fullstendig!!

Jeg tenker som så at ja ja, gravidhuden er vel litt rar og uforutsigbar, og håper det retter seg opp når kroppen blir normal igjen en gang utpå høsten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, Ob-y-body hadde kjempegod service de. Inntil jeg klaget. Jeg ble kvitt kvisene etter to dager men hele ansiktet tørket ut og har vært ørkenherjet siden. Nå sliter jeg så med å få gitt tilstrekkelig med fuktighet, og har glede av både rynker, kviser og tørrhud!! Jeg sendte dem en mail hvor jeg forklarte hva som hadde skjedd med minhud men hørte aldri noe fra dem igjen etterpå. Det var jo slettes ikke meningen at de skulle sende meg noen nye produkter eller gi penger tilbake, jeg ville bare informere om hva som skjedde med min hud. Det må vel være greit å få tilbakemeldinger, men det valgte de å overse fullstendig!!

Jeg tenker som så at ja ja, gravidhuden er vel litt rar og uforutsigbar, og håper det retter seg opp når kroppen blir normal igjen en gang utpå høsten....

 

Jøss, det var rart! Hva er det du har bestillt av produkter da siden det ikke funket på deg?

 

Kan ikke helt se for meg at de ikke svarer deg, da de alltid har hjulpet meg til å finne bedre/andre produkter! Da burde du ringe dem og høre hva som kan ha gått galt.

Hadde jeg kontaktet dem for at ansiktet mitt tørket ut, hadde jeg fått en anbefaling om hva jeg burde prøve videre eller kutte ut. De hjelper deg å finne produkter som skal passe din hudtype :)

 

Det beste og billigste tipset de ga meg, var å bruke nattkremen til fuktighetsmaske over natten engang i blandt. I starten sa de jeg kunne gjøre det 2 ganger i uka, og nå gjør jeg det bare når jeg føler for det! Har du prøvd det da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Ikke noe service etter klage. Det er vel lettest sånn for dem tenker jeg.

Men det er greit, jeg har kommet meg videre, jeg har funnet nye produkter andre steder som jeg bruker og er fornøyd med, så da så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...