Gå til innhold

hva skal maibabyene hete?


Brno 08,09, + 12:)

Anbefalte innlegg

vi diskuterer og er langt fra enige om hva jenta i magen skal hete. Har dere bestemt dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er ganske sikre på navnene. Vi har ett jentenavn klart og er nesten klar med guttenavn. Men om babyen vil passe til de navnene vi har gjort klart vet vi jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestemmer ikke noe før vi får se den lille og se om h*n passer navnet eller ikke <3

 

Har funnet maaange navn som vi begge synes er fine,så får vi heller bestemme hvilket vi tar når h*n har kommet til verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi har totalt forskjellig smak så dette blir supervanskelig! Har vel to navn som vi begge synes er greit nok, men litt kjipt å gi et navn til vår lille skatt som vi bare synes er passe greit liksom... uff, håper virkelig vi finner et navn vi begge er fornøyde med! Godt det er noen mnd igjen enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde navn klare allerede før vi tenkte på å bli gravide :P Om det blir gutt skal han hete Nataniel og om det blir jente skal hun hete Lilli Fosìa (med trykk på i'en, etter mor til min mann). gleder oss til å se hva det blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi faar en liten Emily :D Hadde det vaert gutt, ville det blitt en Phillip. Hadde navn lenge för vi tenkte paa aa bli gravide :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har kommet med en hel haug med navn, men alt blir nedstemt. nå har vi funnet 3 navn det står mellom.

Noah, Leander eller Aron.

Vi har en gutt fra før av som heter Matheo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en som heter Liam, og siden vi ikke vet kjønnet denne gangen har vi noen jente, og noen gutte navn klart..Det står mellom: Oskar, Kasper, Ailo, Phillip eller Alva, Vida, Ine, sofie, Mathea, Mille, Mali, Olivia...

 

Vanskelig med navn altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

He,he, nå fikk jeg hakeslepp ;) Vi skal også få en liten Even!! Det er oppkalling og trodde ikke vi skulle oppleve andre født på samme tida med det navnet. :) morro :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så morro :) Det er ikke så mange jeg vet om som heter det, også har vi begynt på denne E`en :P Har to barn med navn som begynner på E også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blir det antakelig Maren (som skal uttales Ma-ren og ikke Maarn). Muligens med et navn til.. er litt usikker på hva det evt blir. Har snakket om Kristine, Elise eller Johanne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

har to gutter fra før - kjetil andre og stian....

prinsessa i magen har fått navnet isabell:)

 

hadde kun jentenavnet klart når stian ble født, så vi har hatt navnet klart lenge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er visst jeg som starta tråden, hadde glemt det! Ser ut som det blir en Philippa her... oppkalling etter sin nederlandske oldemor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...