Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

østfold jenter?

• Logg inn for å svare
50 svar til dette emnet

#1 Solskinnstrall

Solskinnstrall

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 60 Innlegg:
  • Stedsarpsborg

Skrevet 02 januar 2012 - 07:24

Noen østfold jenter med termin i august her?

Forumtråden fortsetter under...

#2 sayonora

sayonora

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 139 Innlegg:

Skrevet 12 januar 2012 - 21:05

Jeg har foreløpig termin 31. august :) Fra Moss.. Hvor i østfold er du fra?
  • 4skatter liker dette

#3 ønskernr2

ønskernr2

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 16 Innlegg:

Skrevet 15 januar 2012 - 10:40

24 august
  • Mari_30 liker dette

#4 Frk.Karidotter

Frk.Karidotter

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 375 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 15 januar 2012 - 10:43

Jeg har termin i starten av september. Bor i Oslo nå, men flytter hjemover til Moss i den nærmeste fremtid.

#5 Solskinnstrall

Solskinnstrall

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 60 Innlegg:
  • Stedsarpsborg

Skrevet 19 januar 2012 - 13:01

så fint med noen østfoldinger her også- jeg har termin 27 august og bor i sarpsborg :)

#6 caroline92

caroline92

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 13 Innlegg:
  • StedFredrikstad

Skrevet 21 januar 2012 - 13:32

Har termin 27.august og bor i Fredrikstad :)

#7 <3 drømmer <3 + <3 spire <3

<3 drømmer <3 + <3 spire <3

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 430 Innlegg:

Skrevet 30 januar 2012 - 13:40

sarpsborg og har termin den 23 :)

#8 Solskinnstrall

Solskinnstrall

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 60 Innlegg:
  • Stedsarpsborg

Skrevet 04 februar 2012 - 10:43

Hvordan har vi østfoldinger det i dag da? Jeg er 11 uker nå og kjenner att kvalmen er på retur og det er helt topp.
Er dere i tipp topp stand eller?

#9 Frk.Karidotter

Frk.Karidotter

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 375 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 04 februar 2012 - 11:32

Kvalmen har gitt seg hos meg, nattesøvnen er tilbake og jeg er menneske selv etter klokka sju. Hurra!

Er 9+2 i dag.

#10 Solskinnstrall

Solskinnstrall

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 60 Innlegg:
  • Stedsarpsborg

Skrevet 11 februar 2012 - 11:18

Nå da jenter - det er lørdag og flott solskinn og vi er enda en uke lenger:) går det bra i østfold. Jeg bare venter på energien skal komme tilbake jeg- kommer sikkert snaart smygende:)

#11 <3 drømmer <3 + <3 spire <3

<3 drømmer <3 + <3 spire <3

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 430 Innlegg:

Skrevet 11 februar 2012 - 17:07

goood lørdag ja :) uke 13 i dag og formen er tilbake, D I G G <3 ikke overtrøtt hele dagen og orker faktisk å gjøre noe :)
  • Solskinnstrall liker dette

#12 Lea-Pea

Lea-Pea

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 169 Innlegg:
  • StedSvinndal

Skrevet 14 februar 2012 - 20:00

Hei. Jeg her termin ca 17 august :)

#13 Solskinnstrall

Solskinnstrall

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 60 Innlegg:
  • Stedsarpsborg

Skrevet 18 februar 2012 - 07:44

Lørdag og her regner vinteren bort- helt klar for en varm og god vår nå egentlig:) Hvordan er det med østfold jentene i dag?

#14 Msskogmus

Msskogmus

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 7 Innlegg:

Skrevet 24 februar 2012 - 11:56

Termin i Aug! Fra Råde

#15 eaglebeagle

eaglebeagle

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 861 Innlegg:

Skrevet 24 februar 2012 - 11:58

Termin 28. august, bor i Rygge.

#16 Frk.Karidotter

Frk.Karidotter

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 375 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 24 februar 2012 - 19:14

Hei jenter! Min form er bedre og bedre - i dag har jeg hatt min første dag med jevn energi siden unnfangelsen! Har gjort masse, og det føles vel fortjent å slenge beina på bordet en fredagskveld da.

Hos meg er egentlig energinivået veldig varierende. Flere som har det sånn? Jeg kan liksom gå en dag i topp form, og dagen etter er det helt omvendt. Jeg tror jeg har influensa et par ganger i uka, fordi formen veksler sånn! Hehee.

Ellers; jeg var på kontroll i dag, og alt står bra til med lilleBille. Babiss tok seg en lur på UL, men hjertet banket og det så så nydelig ut. :-) 12+1 i dag, så nå er det bare å rope det til verden.

#17 Solskinnstrall

Solskinnstrall

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 60 Innlegg:
  • Stedsarpsborg

Skrevet 28 februar 2012 - 15:31

Hørte hjertlyd i dag jeg og det var fint å høre:) da er man rolig frem til ultralyden. :)
  • <3 drømmer <3 + <3 spire <3 liker dette

#18 caroline92

caroline92

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 13 Innlegg:
  • StedFredrikstad

Skrevet 01 mars 2012 - 10:53

Hei alle sammen :)
Var på ultralyd i begynnelsen av februar og ble satt frem noen dager, ny termin er 25.august.
Ellers har jeg begynt å bli plaget med bekkensmerter og går til fysioterapi på Blekkspruten.

Kvalmen har gitt seg, men får noen tilbakefall enkelte dager, og merker også at været har en del og si :) I dag er det strålende sol og humøret er på topp :D

Ellers har jeg enda ikke fått henvisning til ord. ultralyd, men når er det vanlig å få det i posten?
  • Lea-Pea liker dette

#19 Lea-Pea

Lea-Pea

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 169 Innlegg:
  • StedSvinndal

Skrevet 01 mars 2012 - 14:08

Var på ultralyd i begynnelsen av februar og ble satt frem noen dager, ny termin er 25.august.
Ellers har jeg begynt å bli plaget med bekkensmerter og går til fysioterapi på Blekkspruten.

Kvalmen har gitt seg, men får noen tilbakefall enkelte dager, og merker også at været har en del og si :) I dag er det strålende sol og humøret er på topp :D

Ellers har jeg enda ikke fått henvisning til ord. ultralyd, men når er det vanlig å få det i posten?

Hei.

Da har vi termin ca likt da. Jeg har foreløpig 22 august, men regner med å bli satt litt tilbake faktisk.
Jeg fikk mitt brev fra Fredrikstad sykehus i posten, men det er lenge siden. Jeg har fått ordinær UL 19 mars. Er du sikker på at legen din har sendt inn rekvisisjon??
Jeg har heller ingen kvalme og forløpig har jeg klart meg uten bekkenproblemer også :) Kan jeg spørre hvor du bor henn?

Deilig med sooooool :D

#20 caroline92

caroline92

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 13 Innlegg:
  • StedFredrikstad

Skrevet 01 mars 2012 - 15:17

Hei.

Da har vi termin ca likt da. Jeg har foreløpig 22 august, men regner med å bli satt litt tilbake faktisk.
Jeg fikk mitt brev fra Fredrikstad sykehus i posten, men det er lenge siden. Jeg har fått ordinær UL 19 mars. Er du sikker på at legen din har sendt inn rekvisisjon??
Jeg har heller ingen kvalme og forløpig har jeg klart meg uten bekkenproblemer også :) Kan jeg spørre hvor du bor henn?

Deilig med sooooool :D

Heihei :)
Var hos legen 17.februar og da sa hun at hun skulle sende den, men mulig det tar litt tid :)

Bor på Gressvik, men er egentlig fra Hvaler :) du da?

Ja, kjempedeilig, gleder meg til det blir enda varmere :D

Annonse