Gå til innhold

**IKM uke 3**


For_mye

Anbefalte innlegg

Hei, sleng dere på alle dere som har ikm i uke 3. Så kan vi dele litt tanker i denne tråden slik at ventetiden blir litt kortere.

 

IKM Uke 3

 

Mandag 17.1

***

Tirsdag 18.1

***

Onsdag 19.1

***

Torsdag 20.1

***

Fredag 21.1

tør_vi_prøve_på_nr_3? 3pp

 

***

Lørdag 22.1

***

Søndag 23.1

 

 

Inn i neste pp:

 

 

 

Gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg sluttet på piller i midten av desember og hadde siste pillemens 21 desember. Har enda ikke fått ordentlig mens enda så viss den ikke er kommet innen begynnelsen av uke 3, tester jeg sammen med dere:) blir en spennende tid fremover og jeg gleder meg masse! Er i første pp så tviler det sitter på første forsøk:) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

IKM Uke 3

 

Mandag 17.1

Solstråle:)

Tirsdag 18.1

***

Onsdag 19.1

***

Torsdag 20.1

***

Fredag 21.1

tør_vi_prøve_på_nr_3? 3pp

 

***

Lørdag 22.1

***

Søndag 23.1

 

 

Inn i neste pp:

 

 

 

Gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurte på en ting... Har alltid hatt 28 dagers syklus. Men denne gang kom den 3 dager over. Skal jeg da beregne 28 dager fra mensdag nå,eller fra da den skulle vært der? Var psyken som spilte meg et puss denna gangen tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du uansett skal regne fra 1 mensdag.. Også finner du ut om syklisten er blitt eventuelt kortere eller lengre. Er ikke sikker da:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM Uke 3

 

Mandag 17.1

Mummitrollet <3

***

Tirsdag 18.1

***

Onsdag 19.1

***

Torsdag 20.1

***

Fredag 21.1

tør_vi_prøve_på_nr_3? 3pp

 

***

Lørdag 22.1

***

Søndag 23.1

 

 

Inn i neste pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM Uke 3

Jeg tror jeg ligger sånn omtrent her utifra det jeg husker fra før jeg brukte hormonspiral. Men noe usikkert, og kanskje jeg kommer inn og endrer på det etterhvert. Men forsøker dette;)

 

Mandag 17.1

Mummitrollet <3

***

Tirsdag 18.1

ønsker nr.3 i 2012

***

Onsdag 19.1

***

Torsdag 20.1

***

Fredag 21.1

tør_vi_prøve_på_nr_3? 3pp

 

***

Lørdag 22.1

***

Søndag 23.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM Uke 3

 

Mandag 17.1

***

Tirsdag 18.1

***

Onsdag 19.1

Garfy&Alex <3

***

Torsdag 20.1

***

Fredag 21.1

tør_vi_prøve_på_nr_3? 3pp

 

***

Lørdag 22.1

***

Søndag 23.1

 

 

Inn i neste pp:

 

 

 

Gravid:

 

Hiver meg på, men jeg tester jo ikke EL, så er kun utifra siste mens første dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å kopiere den siste listen når dere legger inn hvilken dag dere har IKM på. Har prøvd å få med alle her, Blid og fornøyd, når var din IKM?

 

IKM Uke 3

 

Mandag 17.1

Mummitrollet <3

Solstråle :)

***

Tirsdag 18.1

***

Onsdag 19.1

Garfy&Alex <3

***

Torsdag 20.1

***

Fredag 21.1

tør_vi_prøve_på_nr_3? 3pp

 

***

Lørdag 22.1

***

Søndag 23.1

 

 

Inn i neste pp:

 

 

 

Gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk eggløsningsslim i dag:D kjempe glad det tok så kort tid å få syklusen tilbake etter ppilleslutt i midten av desember:) men mannen måtte på jobb i morges så får ikke lagt aksjer før etter kl 4 :/ lurer på om selve eggløsningen skjer før eller etter slimet? Eller samtidig? Og hvor lenge varer eggløsningen, 24 timer?

Takker for svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med dere? :-)

 

Nå er jeg 2 eller 3 DPO, og har merket noen stikkninger nede i magen! Etterhvert utviklet det seg som menssmerter, og jeg var sikker på at mensen kom en liten periode. Men ingen tegn til tr! Merkeligt. Har jo akkurat sluttet på piller, så kaaan jo være jeg har en rar syklus, men synes da jeg merket el-slim veldig godt på søndag og mandag .. hmmm hva tror dere? føles nesten som at magen blir dradd innover, og hver gang jeg ler høyt og magemusklene "jobber" så gjør det ekstra vondt. Er vell for tidlig med symptomer?

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Solstråle!

Jeg er ikke skråsikker på om eggløsningsslimet kommer før eller etter eggløsningen, men ville tro at du er ganske så fruktbar inntil et par døgn etter at du ser slimet. Slimet skal jo hjelpe sæden opp i livmoren. Fra det øyeblikk egget løsner tror jeg det går noen døgn før det går tapt. Så dersom du hadde sex samme ettermiddag som slim så har du absolutt truffet blink vil jeg tro.

 

Jeg hadde selv eggløsnigsslim i går onsdag, pluss littrgrann på tirsdag. Sex begge dager. Følte det var litt tidlig eggløsning siden det var på dag 9 etter første mensdag, men har jo fått litt korte sykluser nå... (25 dager ca). Så nå kan vel egenlig ventetiden begynne og symptomletingen starte. Spennende som vanlig. Er på den 3 pp nå.

 

Det høres tidlig ut med symptomer allerede på 3 dager etter eggløsning, men det kan være festesmerter... Ellers så kanskje du fremdeles har eggløsning, og det er det du kjenner? Vet at det er mange som blir gravide raskt etter pilleslutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM Uke 3

 

Mandag 17.1

Mummitrollet <3

Solstråle :)

***

Tirsdag 18.

GoombaXXpp+kj.prøverigjen

***

Onsdag 19.1

Garfy&Alex <3

***

Torsdag 20.1

***

Fredag 21.1

tør_vi_prøve_på_nr_3? 3pp

 

***

Lørdag 22.1

***

Søndag 23.1

 

 

Inn i neste pp:

 

 

 

Gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg virkelig hatt så mye å tenke på at har nesten glemt alt med EL osv... ;) Men har lagt inn litt aksjer når vi har følt for det.. Merker jeg er mye mer avslappet til det denne mnd ;)

Litt usikker på IKM, siden mens kom 3 dager for sent denne mnd... Men setter utifra det jeg stort sett alltid har hatt :)

 

 

IKM Uke 3

 

Mandag 17.1

Mummitrollet <3

Solstråle :)

***

Tirsdag 18.

GoombaXXpp+kj.prøverigjen

***

Onsdag 19.1

Garfy&Alex <3

***

Torsdag 20.1

BlidogFornøyd :)

***

Fredag 21.1

tør_vi_prøve_på_nr_3? 3pp

 

***

Lørdag 22.1

***

Søndag 23.1

 

 

Inn i neste pp:

 

 

 

Gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tør_vi_prøve_på_nr_3 : Heldig du er med korte sykluser! Jeg vet enda ikke hvordan min syklus er, ettersom jeg er første pp etter pilleslutt. Virker som dere greide å time eggløsningen da, håper det treffer om en uke og noen dager:D

 

Nå er "menssmertene" og stikkningene jeg opplevde helt borte, og føler meg som normal! Rart.. Kanskje det var festessmerter da? Håper det :D ingen antydning til tr enda vertfall.

I går kjøpte jeg sånne tidlige g-tester, som viser resultat etter 7 dager! Kjenner det brenner etter å ta en slik på mandag, da er jeg 7-8 DPO! Men skal prøve å vente :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG.. glemte å si at det gjør VONDT når jeg tar meg på brystvortene! haha, må roe meg litt ned, alle "plager" antyder jeg jo som symptomer! Men det gjør skikkelig vondt altså, svir i mange sekunder etter jeg har klemt litt på de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror datoene denne uken ikke stemmer helt, for jeg har ikm mandag 16.januar.. så her er en feil et sted.. alle steder hvor jeg har sett, og jeg har telt, blir det til at det er mandag 16, og fredag 20 :) endra den jeg :) da blir det en mindre dag til vi skal teste :P

 

 

IKM Uke 3

 

Mandag 16.1

Mummitrollet <3

Solstråle

tyrjente88

 

***

Tirsdag 17.1

GoombaXXpp+kj.prøverigjen

***

Onsdag 18.1

Garfy&Alex <3

***

Torsdag 19.1

BlidogFornøyd

 

***

Fredag 20.1

tør_vi_prøve_på_nr_3? 3pp

 

***

Lørdag 21.1

 

***

Søndag 22.1

 

***

 

gravid:

 

 

 

besøk av tr, og inn i neste pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM Uke 3

 

Mandag 16.1

Mummitrollet <3

Solstråle

tyrjente88

 

***

Tirsdag 17.1

GoombaXXpp+kj.prøverigjen

***

Onsdag 18.1

Garfy&Alex <3

***

Torsdag 19.1

BlidogFornøyd

 

***

Fredag 20.1

tør_vi_prøve_på_nr_3? 3pp

romheg<3mammas skatt<3. 4pp med 14 dagers forskyvet el denne pp.

 

***

Lørdag 21.1

 

***

Søndag 22.1

 

***

 

gravid:

 

 

 

besøk av tr, og inn i neste pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da virker det som jeg hører til her. mens kom ikke i går og negative g-tester. og sinnsyke smerter i magen og no virker det som d kom el-slim. og tok da min aller første el-test som jeg fikk i posten i dag. og der kom d en knallstekr strek gitt. så da vart d vel el på meg. håper ikke håpet er ute for oss da denne pp. lei av den ustabile syklusen min etter graviditeten for over 2 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører hjemme her! Det er vår 3 pp, har ikke dårlig tid og kjenner at jeg tar det hele veldig med ro nå. Men krysser selvsagt fingrene for at det klaffer hver gang :)

 

 

 

IKM Uke 3

 

Mandag 16.1

Mummitrollet <3

Solstråle

tyrjente88

 

***

Tirsdag 17.1

GoombaXXpp+kj.prøverigjen

***

Onsdag 18.1

Garfy&Alex <3

***

Torsdag 19.1

BlidogFornøyd

Zebrah

 

***

Fredag 20.1

tør_vi_prøve_på_nr_3? 3pp

romheg<3mammas skatt<3. 4pp med 14 dagers forskyvet el denne pp.

 

***

Lørdag 21.1

 

***

Søndag 22.1

 

***

 

gravid:

 

 

 

besøk av tr, og inn i neste pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg hører også hjemme her. Sluttet på p-piller i november og tror syklusen skal være fungerende. Jeg tror jeg fikk eggløsning forrige måned for plutselig hadde jeg veldig ømme pupper (som jeg aldri har ellers) og fikk da mensen ca to uker etterpå. Så jeg tror jeg skal ha IKM i løpet av neste uke. Hiver meg på onsdag 18 jeg :) Lykke til alle sammen. Dette er første pp for oss.

 

 

IKM Uke 3

 

Mandag 16.1

Mummitrollet <3

Solstråle

tyrjente88

 

***

Tirsdag 17.1

GoombaXXpp+kj.prøverigjen

***

Onsdag 18.1

Garfy&Alex <3

TMTMTM

***

Torsdag 19.1

BlidogFornøyd

Zebrah

 

***

Fredag 20.1

tør_vi_prøve_på_nr_3? 3pp

romheg<3mammas skatt<3. 4pp med 14 dagers forskyvet el denne pp.

 

***

Lørdag 21.1

 

***

Søndag 22.1

 

***

 

gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...