Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Å, som det frister!

• Logg inn for å svare
3 svar til dette emnet

#1 Westroze© ♀+?

Westroze© ♀+?

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 429 Innlegg:
  • StedAust-Agder, Sørlandet

Skrevet 21 desember 2011 - 17:07

Jeg har lyst til å bade, spise, snuse og alt en kan tenke seg med stein/grus! Av alle ting, STEIN?? Det så så godt ut når vi kjørte forbi en stor haug i stad, å bare hoppe oppi, Skrue McDuck's pengebade-stil.
Og jeg har fantasert om bensin/blanco lukt i noen uker nå, så mannen har måttet fylle bensin for at jeg ikke skal sette bensintuten til munnen :/
Hadde dilla på marsipan en stund, men det har gitt seg litt og godt er det. Vil jo ikke se ut som en julegris heller :P

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 CKSN

CKSN

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 20 Innlegg:
  • StedBergen

Skrevet 02 januar 2012 - 18:12

Jeg har blitt ekstra glad i lukten av nye sko, og bensin!! MMMMM
¤Charlotte Karia med termin 1. februar¤

#3 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 567 763 Innlegg:

Skrevet 07 januar 2012 - 21:45

Hmmm, har dilla på aviser. Litt pinlig, men spiser bare hjørner å sånn............... elsker lukten også!!!!! kan lukte avis på flere lang avstand. Har avisbiter liggende overalt, har hatt mere normalelyster tidligere i svangerskapet, som fersken, røde epler og agurk.

#4 Idamoor

Idamoor

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 4 Innlegg:

Skrevet 18 mars 2012 - 23:00

Mm, elsker lukta av muggen kjeller jeg.. Da blir jeg skikkelig tørst ,og må drikke vann fra baderomsspringen/kjøkkenspringen. Men ellers er jeg en racer på å spise bananer ( fått beskjed om å ikke spise for mye, men klarer ikke la vær da bananer er kjempe godt ). Men ellers variert kosthold - alt fra burger til fisk - spiste hele godterihylla en periode, men bytta ut hver ting uke for uke. Med første mann, da elska jeg bensinlukt og spylerveske... åå, som det lukta herlig..