Gå til innhold

Vi har fått "nytt" forum!!


Gjest elin

Anbefalte innlegg

Hei alle DIB'ere.

Som mange sikkert har fått med seg har vi nå fått "nytt" forum. Designet er nytt, og en del av det tekniske.

 

Men tråder, brukere og forum er det samme. Alt innholdet er her fortsatt.

Her er en liten oppsummering:

http://www.klikk.no/...ticle717436.ece

 

Vi jobber hardt med å få alt på plass, og dere vil oppleve at barnesykdommene forsvinner litt etter litt.

 

Vi vil gjerne vite hva dere mener!

Og vil du heller sende e-post, kan du så klart det: [email protected].

 

Dette blir bra!

Vennlig hilsen Elin, forumansvarlig. smile.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant anonymforumet når jeg scrollet siden heeeeelt ned i bånn, men fant ikke noe "aktivitet" eller noen tråder der.

Og som 5 om dagen sier, hvor er skravlesida?

 

Syns dere burde hatt disse 2 forumene lett tilgjengelig øverst på førsteside

 

Ellers syns jeg dette virker uoversiktelig, å håper det bedrer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mari
Jeg fant anonymforumet når jeg scrollet siden heeeeelt ned i bånn, men fant ikke noe "aktivitet" eller noen tråder der. Og som 5 om dagen sier, hvor er skravlesida? Syns dere burde hatt disse 2 forumene lett tilgjengelig øverst på førsteside Ellers syns jeg dette virker uoversiktelig, å håper det bedrer seg!

 

Hei hønemor-28,

 

Grunnen til at det ikke er noe aktivitet i anonymforumet her inne på Din baby er fordi dette er et helt ferskt og nyoppstartet forum. Før var dette forumet delt mellom BIM og DIB, men nå får forumene hvert sitt. Siden alle innleggene i det gamle forumet kun kunne legges ett sted, ble det BIM som fikk alle tidligere innlegg. Du kan lese mer om det her: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php?/topic/143895842-nytt-anonymforum/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg at alt kommer på plass, og at alt går ann å finne igjen.

Jeg må si jeg er skeptisk til alt som er nytt,og pleier ikke å gi det så mange sjangser, men her har jeg vært i snart i 7 år, så har lyst til å være her også......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ann-Mari
Da håper jeg at alt kommer på plass, og at alt går ann å finne igjen. Jeg må si jeg er skeptisk til alt som er nytt,og pleier ikke å gi det så mange sjangser, men her har jeg vært i snart i 7 år, så har lyst til å være her også......

 

Alt skal komme på plass, men det tar litt tid pga. at det er mye som må gjøres manuelt. Men vi jobber på spreng for å alt på skinner igjen.

 

Jeg håper du fortsatt vil være med oss igjennom denne endringen, for det er kun det ytre som endres og ikke debattene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førsteinntrykket mitt er dessverre at det er ganske rotete og uoversiktlig, litt for mye fancy greier... Men vi får gi det en sjanse;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mari
Hvor er ammeforumet blitt av?

 

Hei lillenims,

 

Ammedebatten finner du her:http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php?/forum/2582-ammedebatten/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Filifjonka

Dette var tungvint, syns jeg.

 

Hvorfor er alle avsnitt i innleggene borte? Det blir utrolig tungt å lese når det ikke er noe luft i innleggene. Gjelder dette bare gamle innlegg fra den forrilge løsningen eller kommer det til å være sånn framover?

 

Må forumlista ta så stor plass? Den er jo så lang at jeg scroller og scroller og scroller her... Det blir for kjipt.

 

Hvorfor har dere BåDE forumet "Barnet mitt 3-6 år" og "Småtroll 3-6 år"? Hva er forskjellen på disse?

 

Går det ikke an å få forumlista synlig når du er inne i et forum, slik at man kan skifte direkte, uten å måtte klikke på fanen "Forum" først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ann-Mari
Dette var tungvint, syns jeg. Hvorfor er alle avsnitt i innleggene borte? Det blir utrolig tungt å lese når det ikke er noe luft i innleggene. Gjelder dette bare gamle innlegg fra den forrilge løsningen eller kommer det til å være sånn framover? Må forumlista ta så stor plass? Den er jo så lang at jeg scroller og scroller og scroller her... Det blir for kjipt. Hvorfor har dere BåDE forumet "Barnet mitt 3-6 år" og "Småtroll 3-6 år"? Hva er forskjellen på disse? Går det ikke an å få forumlista synlig når du er inne i et forum, slik at man kan skifte direkte, uten å måtte klikke på fanen "Forum" først?

 

Hei Filifjonka,

 

At avsnitt er borte i innleggene gjelder nok kun gamle innlegg, men om du oppdager noen innlegg av nyere sort hvor du mener at avsnitt er blitt borte så meld i fra til oss så skal vi ta en nærmere titt på det. Avsnitt i teksten øker definitivt lesbarheten.

 

Forumlisten må ikke ta så stor plass, og dette jobber vi med. Forumet går igjennom en omstrukturering akkurat nå, slik at det blir færre underforum og letter å finne frem. Om du vil kan du huke vekk de forumene du ikke følger så mye med på, slik at listen blir kortere. Hvordan du gjør dette kan du lese om her: http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/article717436.ece Her står det også om andre endringer som er blitt gjort.

 

"Barnet mitt 3-6 år" er et gammelt forum som nå skal flyttes inn under "Småtroll 3-6 år". Men før vi kan slette dette forumet, må vi flytte det manuelt og da tar det litt tid dessverre. men når dette er gjort vil det kun være et forum for dette temaet.

 

Vi jobber med å få på plass en snarveisboks til høyre på siden over "Nylig opprettede emner" og en linkliste. Her vil man da fort kunne finne en direkte link til populære forum og en linkliste over restrerende forum.

 

Jeg håper dette var forklarende, men bare spør om det er noe mer dere lurer på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heksehylet

Dette er elendig! Og der handler ikke om at jeg ikke liker frandringer. Dib var en kjærkommen forandring fra andre debattforum med sitt overseiktelige og fine oppsett. Dette har dere nå ødelagt, i trangen etter å følge flokken.

Jeg takker for meg etter fem år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Når jeg er inne på anonymforum. Og vil oppdatere det så trykker jeg anonymforum igjen. Da kommer jeg bare på en blank side som liksom "jobber" vanskelig å forklare, men frusterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mari

Hei Juliea+gullet07.03.11,

 

Jeg har prøvd å gjenskape det du sier men jeg får ikke samme problem som deg. Kan du fortelle meg hvilken nettleser du sitter med og evt. versjon? Og hvilken "Anonymforum" link du klikker på? Er det den som ligger over innleggene eller den som ligger på høyresiden?

 

Et lite tips til hvordan du oppdaterer en side raskt er å trykke F5, da laster den siden du er på seg på nytt, og slipper å måtte gå opp eller ned for å finne en link og klikke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

Bruker google chrome på Mac.

 

forum - anonymforum

 

trykker på anonymforum når jeg allerede er på anonymforum, for å sjekke om det har skjedd noe der. skal prøve med F5 =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns siden er blitt veldig fin og grei å bruke. Jeg har bare en ting å klage på: det er da voldsomt mange emner i nedtrekksmenyen " alle emner" på høyre side her. Helt tilbake til -05 faktisk:-S

På bakgrunn av det lurer jeg på om krangle også kan legges inn under snarveier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig godt innspill, ellen-propellen! Skal nevne for Elin (det er hun som fikser sånt) at vi kan legge inn krangle i snarveiene + at vi skal se på hva vi kan gjøre med at alle klubbene ligger i den nedtrekksmenyen.

 

Som du sier blir den jo veldig lang, og vil jo vokse måned for måned, så kanskje vi kan gjøre noe smartere der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi fortsatt er i julen så ønsker jeg meg en nedtrekksmeny for klubber,en for treff og en for debatt forumene.

Det tror jeg ville vært kjekt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...