Gå til innhold

Har du tatovering? Var det vondt å ta den, og hvor har du den??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en playboy-kanin nederst på ryggen.( utrolig harry valg da jeg var 16) ja det gjorde litt vondt og jeg var glad den var liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 4 tattoveringer: En i nakken, en på venstre underarm, en rundt høyre håndledd, og en på høyre vrist :)

 

Den på vristen var kjempe vond å ta, siden huden der er såpass tynn, og det ligger så mye ben under, men de andre var ikke så altfor ille :) Det er jo ikke direkte GODT å tattovere seg, men det finnes verre ting å gjøre ;)

Etter en stund, så var det faktisk litt behagelig med den i nakken, når huden ble litt nummen :)

Så hvor vond den er kommer veldig an på plassering og størrelse vil jeg si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en tribel med delfiner på skulderbladet, tegnet av han som tattoverte meg. Det var litt vondt, men husker ikke helt, da jeg var 15 da jeg tok den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, skal ta en ganske stor en på siden (fra hofta og oppover ribbena) har ønsket meg det i over 10 år, så nå får det briste eller bære!!!! :) har bestilt time. Har ingen tattoveringer fra før ;/

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21:57 her :)

 

Er så absolutt ikke meningen å skremme deg, men ettersom jeg har forstått er det det stedet det er verst å tattovere seg på.. Huden der er veldig følsom.. Hehe. :)

Du er absolutt modig som tør å ta den som din første tattovering ;) Jeg ville nok ha begynt med noe litt mindre - på et annet sted - først :) Men vi er jo forskjellige ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg veit... Men vil ikke ha noen andre noe annet sted. Det er det som er. Og har jeg begynt, MÅ jeg jo bare fullføre.....

:)

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh lykke til!

Jeg har tatoveringer på store deler ryggen, nakken og på vristen. Og den på ryggen var så jævlig at jeg ville heller født igjen. Ribbena er visstnok verre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har vel ni tattoveringer, en av de en halvsleeve og JA det gjør vondt. Det er en nål som blir dratt rundt i huden din. hehe.

 

Jeg har selv jobbet som assistent på en tattooshop, og kan med hånden på hjerte si at der du tenker det å ta er en av de vondeste stedene ja.

 

Ribbebeina er veldig følsome pga tynn hud, også blir man oftest veldig fort sår siden man har følsom hud der. Ikke som på f.eks leggene som blir behandlet og "brukt" litt.

 

Men det hadde gjort akkuratt like vondt om du hadde tatt en liten tattoovering ett annet sted først. Så kjør på du, men er klar over at det ofte er lurt å bruke flere ganger på store tattooveringer.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja det får gå som det går..... Kjenenr fler som har på siden, og som sier t er vondt. Har også sett mange bilder på nett, unge unge jenter som sikekrt ikke har født, som har store, fargerike tattoveringer der. Så MÅ bare tenke, klarer de det, klarer jeg!!! ;) heheheh

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk. Tenker å ta det over i allefall to ganger. Hadde tenkt å ta en liten en på foten først, men vil egentlig ikke ha en der.... Heller ikke noen andre steder. Så da går jeg baree rett på den første..... Store.... Har vært igjennom to fødsler, hvor den ene varte i 35 timer og den andre var en igangsatt styrtfødsel.... Har og gått igjennom tre store opperasjoner på to år, på radiumhospitalet.... Klarte ejg det, må jeg jo klare dette :). (må bare dra frem alle de vonde tingene og tenke positivt)

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare husk å pust med magen, ha med deg sjokolde og brus eller andre ting for å holde blodsukkeret oppe.

Det er faktisk en ganske hard opplevelse for kroppen å ha så vondt så lenge, selv om man blir vant med smerten. Så lytt på kroppen din, spis godt og pust godt.

 

Ikke noe vits å ta noe du ikke vil ha bare for å sjekke... det er tull. Alle tattoveringer er ulike anyway.

 

Hilsen hun som har jobbet med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en stor på foten, og den satans vond å ta. Foten er IKKE å anbefale for førstegangstatoveringer ;-) Også har jeg en liten på hånda (mellom tommel og pekefinger, bare oppå), og det var jo selvfølgelig vondt, men ikke like ille som foten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vondest der huden er tynn og følsom, der det er ben "rett under" huden og lite flesk.

 

Du overlever helt klart, men du kommer til å bite tennene sammen og stønne av smerte i løpet av den du planlegger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo se denne, hysterisk morsom, tenk på denne "pysa" når du ligger på benken og blir tatovert :)

 

 

Om du søker på tatoo ribs så ser du mange som har filmet når de fikk sin, ser ut som de sliter litt, men fikser det jo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok på underarmen. Der huden forandrer seg minst, i løpet av livet. Kjentes ut som katteklor, men ble fort øm, var aldri vondt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En på skuldra og en på hofta. Den på skuldra var helt grei å ta, den på hofta var VOND. Tynn hud, mye bein.

 

En tatovør sa til meg en gang; "Dess bedre det er å bli kysset der, dess vondere er det å tatovere seg der."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har half-sleeve på begge armene (fra håndledd til albue), hele ryggen på venstre siden, samt på den høyre foten. Foten var desidert verst. De andre kjente jeg ikke så mye til, men holdt ikke på så lenge om gangen. 3-4 timer hver gang, totalt ca 40 timer på armene og rygg til sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en tatovering på skulderbladet, den gjorde ikke vondt. Sovnet når jeg tok den.

 

Har en på låret, den gjorde ikke vondt men den kilet noe fryktelig. Har vel noe å gjøre med at låra mine var ikke veldig faste i fisken etter å ha gått ned ørten kilo etter en graviditet. Kila så mye at det nesten gjorde vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Jeg tok min første på ribbeina og det var vondt som f**n. Var glad at den ikke var så alt for stor, men jeg kom meg gjennom det. Har etter den tid tatt 3 stk til. En på skuldra, en på innsiden av underarmen og en liten en på utsiden av underarmen. Holder allerede på og planlegger neste.. #tatoveringsfrelst

Endret av Anonym96
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym96 skrev:

Jeg tok min første på ribbeina og det var vondt som f**n. Var glad at den ikke var så alt for stor, men jeg kom meg gjennom det. Har etter den tid tatt 3 stk til. En på skuldra, en på innsiden av underarmen og en liten en på utsiden av underarmen. Holder allerede på og planlegger neste.. #tatoveringsfrelst

Du svarer på en 6 år gammel tråd? Tviler på at hun fortsatt lurer altså 😉 

Anonymkode: 87048...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...