Gå til innhold

Det var "IKKE" planlagt..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ei venninne som nettopp har fått barn nr to. jeg spurte om de vil ha flere, og da fikk jeg til svar at hun har funnet ut at hun aldri skal si aldri, for ingen av barna hennes har vært planlagt!

 

Altså, vet ikke folk hvordan man bruker prevensjon? De var nok planlagt fra hennes side, men ikke fra mannens sin side.. Tenker hun kommer til å fortsette slik helt til hun har fått så mange barn hun vil;)

 

Litt tragisk egentlig. Selv har jeg alltid sagt at mine barn SKAL være planlagt, og jøss, det har jeg visst fått til også. Har to barn og skal slettes ikke ha flere. Hadde jeg blitt "uplanlagt" gravid, ja så hadde jeg sannelig funnet veien til sykehuset selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var ikke barnet planlagt. Kondomet sprakk..... :P Kunne jo ha tatt angrepille såklart, og hadde nok gjort det om det var f eks one night stand eller det IKKE passet, men vi var kun noen mnd fra å starte prøvingen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nr.1: Ikke planlagt - p-pille barn.

Nr.2: Ikke planlagt - Tok det som det kom,så var ingen overraskelse.

Nr.3 og 4: Tvillinger - Ny type p-pille.

Nr.5: Gravid før spiral ble satt inn. Var altså gravid igjen da tvillingene var 10uker.

 

Har aldri slurva med pillene. Blir bare ekstremt lett gravid ;)

 

Test er tatt ved mistanke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er faktisk hos mange at det ikke er planlagt, feks. hos meg. jeg gikk på p-piller i 2,5 år. jeg fulgte bruksanvisningen veldig godt, og fikk ingen bivirkninger, helt til jeg pluselig ikke fikk mensen lengre. da jeg fant ut at jeg var gravid var jeg hele 8 uker på vei og hadde ingen anelse om dette siden jeg hadde fulgt p-pillene veldig nøye, samme klokkeslett hver eneste dag.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel forskjell på å være direkte planlagt, og helt uventet?

Vet mange som sluttet med prevensjon og regnet med at det ville ta en stund før de ble gravide, men så skjedde det så og si med én gang.

 

Er i alle fall ikke 9 av 10 i min omgangskrets som svarer at det var helt uventet.

 

Selv planla jeg å bli gravid, men det gjorde ikke barnets far, så jeg svarte litt unnvikende på det spørsmålet!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

må nesten si meg enig, selvom jeg vet det er likestillt med å gnage noen på beinet å tørre å påstå at voksen kvinner bør ha såpass vett at de skjønner dette med sex og graviditet. Den ENESTE gangen man kan få skikkelig hakeslepp og virkelig bli sjokkert over å bli gravid, er hvis man tar en "Maria" og blir gravid i avholdenhet. DA skal man få komme å være sjokkert over å ha blitt gravid.

 

Jeg har et planlagt barn, og planlegger nu mitt andre. Jeg er sær sånn, og vil ha alt planlagt, helst ned til mnd :P (det kan jeg jo bare drite i siden jeg ikke fikk til i første pp nå, og ja, jeg brukte 3 tester på 1 uke *flau*)

 

er man FLINK til å ta prevansjon som man skal, og også bruker kriseprevansjon hvir hovedprevansjon svikter, og FORTSATT blir gravid, da kan man få lov til å bli LITT sjokkert, men det er ALLTID en sjanse for å bli gravid når en tut og en trakt sammenføyes. Og har du virkelig ikke mulighet til å få et barn akkurat Nå, da lar du være å ha sex eller knyter att røra eller no. Hvis man bruker både kvinnelig prevansjon OG kondom, da skal det jaggu mye til for å bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gravid med 4 mann og kan si at denne ikke var planlagt. Siden gubben sterliserte seg for et år siden.

Nei IKKE vært utro, vi fikk beskjed om at dette skulle være sikkert, men nå som vi er gravid så sier legen at det ikke er uvanlig at slikt skjer.

 

Vi vurderte ikke abort selv om dette kommer til og bli rimlig stress og hektisk, så etter at sjokket la seg er denne hjertlig velkommen.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg var steril og slått meg til ro med det.. men jaggu oppdaget jeg det i går på selveste julaften at jeg ikke var det.. så det var jo ikke akkurat som at jeg hadde planlagt at den skulle komme, men den er hjertlig velkommen.. :)

 

Så tror nok ikke det er noe å hisse seg så mye opp over, det løser ingen verdensproblemer av den grunn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg en av de som mener at det er uansvarlig å planlegge unger før en er ferdig utdannet, har en skikkelig jobb og eier egen leilighet/hus. Er det så vanskelig å forstå at en skal ta seg av et barn øknomisk? Verste jeg vet er folk som ikke eier nåla i veggen og som popper ut den ene ungen etter den andre. UANSVARLIG!At en planlegger unge tidlig pga fertilitetsproblemer er noe helt annet, og faller naturligvis ikke inn under dette.Og for de som faktisk gidder å lese hva jeg skrev i første innlegg, så skriver jeg at en kan gjerne ikke kalle det direkte planlagt. Men når en vet at en ikke bruker prevansjon, hva i h... vil en kalle det da?Noen er rett og slett så utrolig uvitende!Jeg har alltid sagt at jeg skal være ferdig utdannet, ha hus, en skikkelig jobb og et stabilt forhold før jeg får unger. Nå er jeg 28 år, og jeg har overholdt dette. Trenger ikke være i nærheten av min alder for å ha fått til dette. Jeg har hatt alt unntatt et stabilt forhold i mange år. Så det har i grunn ikke så mye med alder å gjøre..

Jeg er 19år, har ikke utdannelse, har ikke jobb, og LEIER! Samboer har fast jobb med grei inntekt men ikke nok til å eie selv enda med disse prisene.

Nei det var ikke planlagt, men selfølgelig, jeg er klar over at man kan bli gravid når man har sex. Så at jeg plutselig var gravid kom litt som en overaskelse, men ikke sjokk, men den lille er mer enn hjertelig velkommen!

 

Min mor ble gravid med med da hun hadde spiral, søstera mi har blitt gravid da hun hadde sex under mens, noe jeg trodde ikke gikk, samme gjorde hun.

 

Så nei, tror ikke de graviditetene heller var planlagt.

 

Jeg har så å si blitt oppvokst i leide leiligheter, og har virkelig ikke hatt noen nød, vi var rike på kjærlighet vi :)

 

Men nei jeg har ikke tenkt å oppdra en unge mens jeg går på sosialen, så utdanning kommer, bil kommer i hus til sommeren, hus kommer nok om 1-2års tid det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare gjøre oppmerksom på at angrepille ikke er 100% sikkert det heller.... Vi er "ikke-planlagt"-gravid. Jeg var veldig dårlig sist og vi bestemte oss for å vente noen år og evt få klarsignal fra legestanden før vi prøvde igjen. Vel.... jeg må jo smile. I følge alle tester gubben har tatt kan han i teorien ikke bli far ved egen hjelp, så at vi fikk til et barn var intet mindre enn mirakel. Jeg brukte persona computer helt til apoteket ikke klarte å skaffe pinnene. Men vi var ekstra forsiktige. Så vi holdt oss avholds fra dag 8-22.... å likevel greide jeg å bli gravid. Svangerskapet ble akkurat så ille som fryktet og jeg går på kontroll hver uke. Men jenta er såååå velkommen - selv om hun ikke var planlagt riktig ennå.

Jeg er enig i at hvis man først er blitt gravid og ønsker å beholde må man bare smile å ta imot det lille miraklet. Er du usikker bør du kanskje tie. Til syvende og sist er det jo kvinnen selv som må ta avgjørelsen. Jeg sa ikke jippi med det samme jeg heller, og fortalte det kun til gubben. Han sa at han skjønte redselen min og støttet meg uansett. Jeg tenkte som mange av dere her: "babyen er jo uskyldig oppi dette. Vi vet jo at selv om det i teorien er umulig - er det alltid en sjanse for svangerskap. Så hvis kroppen min var klar kom det til å gå bra. I motsatt fall ordnet den opp selv.."

å ja.... det holder med en test..... Man vet likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, så er det noen få av oss da. Som EGENTLIG skal måtte ha medisinsk hjelp for å bli gravid, og som ved et under har klart å unnfange til tross for at det skulle være tilnærmet umulig. På det ENE samleiet i den ENE syklusen som mot ALL formodning viste seg å produsere ett egg for første gang på årevis, og hvor man kun hadde ETT eneste samleie.

 

Da er ikke barnet planlagt, men uplanlagt er da IKKE det samme som uønsket, er det vel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at ikke noe prevensjonsmiddel er 100% sikkert sant?

 

Både barn en og to hos meg var totalt uventede, eller uplanlagt som du sier.

Jeg gikk på p-piller, og jeg tok dem til samme tid her dag, uten opphold.

Men det er alltid en sjanse for at det skjer.

Jeg tror faktisk jeg blir svært fort gravid.

 

Ikke gre alle under en kam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kan med 100% sikerhet si at første onge hær i huset var en overaskelse. jeg lider av en mild pco og gikk samtidi på p-piler. jeg tok dem kvær dag til samme tid. personen jeg var i lag med da hadde sterilisert seg får 6mnd siden. jeg hadde ingen planer om og få unge med denne mannen, men jeg har aldri vært lykklier over og finne ut at jeg var gravid :) har aldri klaget til noen om at graviditeten var en overaskelse, men har virkeli fått høre mye stykkt av fremmede mennesker som ikke kjenner min sitvasjon. jeg var bare lykkelig over at jeg kunne få barn i det store og det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

etter at ha lest den tråd og svarene sitter jeg helt paff.

det er vanskeligt å forstå at så mange skadefro og ondskapssfulle mennesker faktisk er herinne,og jeg forstår så sandelig godt hvorfor de fleste signere med anonym.

Jeg har vært gravid 6 gange 3 gange veldig planlagt som jeg alle mistede og 3 som jeg selvfølgelig viste kunne skje men som ikke var planlagt og de ble til 2 barn og er nå 35 uker med nr 3 og selvom ingen av mine har kommet når jeg planlagde barn er alle ønsket,og ja de er alle med samme mann,og nei jeg trenger ikke luksusfellen og ja jeg blir lett gravid, jeg sliter med å tåle prevensjon,jeg blir liksom immun og dårlig etter jeg har brukt det et stykke tid,og ja har snart prøvet alt på markedet og ja vet om andre muligheter.

Da jeg nå er helt sikker på at vi ikke ønsker flere har mannen time til å bli sterilisert.

jeg er klar over at dette er en krangleside,men allikevel de fleste kommer herinne for støtte,hjelp og samvær.

og noen av bemerkningerne her er simpelthen for langt ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeell NR.1 var ikke planlagt sier jeg. Vi prøvde ikke, brukte heller ikke prevensjon men var forsiktige. Vi var på ett stadie hvor det ikke gjorde le om jeg ble gravid, så ja vi var klare over sjansene men nei vi planla det ikke!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med dem som ikke får lov å bruke hormonell prevensjon? Ja, de bruker kondom.. Men hva om den kondomen sprekker, da er det bare å "løpe på apoteket" å kjøpe angrepille? Nei, for den er stappa full av hormoner og kan faktisk ikke brukes av absolutt alle.

 

Man kan kanskje fortsatt ikke si at det ikke var planlagt, for man hadde jo hatt sex? Vel, har man ikke rett på et sexliv med den man er glad i?

 

Meldte meg inn på barnimagen for det var det jeg hadde hørt om, men jeg orker ikke å bruke dette forumet til noe fornuftig. Greit nok at dette er kranglesiden og til tider underholdende, men man trenger ikke engang gå inn på denne siden for å finne at folk er ufine og ufordragelige i sine kommentarer. Nei takk, jeg har bedre ting å bruke tiden min på! Graviditeten (ja, planlagt) skal nytes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeez.

Har blitt uplanlagt gravid to ganger.

Ene gangen med angrepille som ikke funka. Visst var jeg klar over at angrepillen ikke er 100% sikker, men ungen var like fordømt ikke planlagt.

 

Andre gang ble jeg gravid på p-piller. Visst var jeg klar over at pilla ikke er 100% sikker, men ungen var like fordømt ikke planlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Var barnet planlagt?

- Ja, vi har jo hatt sex.

 

Tror 99% av befolkningen definerer "ikke planlagt" som "gikk ikke inn for å få barn", og ikke "har latt være å ha sex fordi ingen prevensjonsmidler er helt sikre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg en av de som mener at det er uansvarlig å planlegge unger før en er ferdig utdannet, har en skikkelig jobb og eier egen leilighet/hus. Er det så vanskelig å forstå at en skal ta seg av et barn øknomisk? Verste jeg vet er folk som ikke eier nåla i veggen og som popper ut den ene ungen etter den andre. UANSVARLIG!At en planlegger unge tidlig pga fertilitetsproblemer er noe helt annet, og faller naturligvis ikke inn under dette.Og for de som faktisk gidder å lese hva jeg skrev i første innlegg, så skriver jeg at en kan gjerne ikke kalle det direkte planlagt. Men når en vet at en ikke bruker prevansjon, hva i h... vil en kalle det da?Noen er rett og slett så utrolig uvitende!Jeg har alltid sagt at jeg skal være ferdig utdannet, ha hus, en skikkelig jobb og et stabilt forhold før jeg får unger. Nå er jeg 28 år, og jeg har overholdt dette. Trenger ikke være i nærheten av min alder for å ha fått til dette. Jeg har hatt alt unntatt et stabilt forhold i mange år. Så det har i grunn ikke så mye med alder å gjøre..

Om man har god økonomi, ett stort flott hus og en flott utdanning, så betyr ikke det nødvendigvis at man blir gode foreldre, eller at barnet blir mer ønsket, mer elsket og tatt bedre vare på!! tenkt på det??? Folk gjør det i den rekkefølgen som passer dem, jeg var under utdanning da jeg ble gravid med første, og leigde bare en leilighet, med andre var jeg også under utdanning, men hadde kjøpt hus. Nå med tredje leiger jeg igjen, mens huset blir bygd, jeg er i 100% jobb og har ikke angra ett sekund på valgene jeg har tatt.. jeg vil være en ung mor og klare å holde tempoet til barna mine, samtidig så minker kjangsen for mange å få barn i det hele tatt om de venter for lenge, den kjangsen ønsket ikke jeg å ta :) så her er jeg 27 år og snart trebarnsmor, med utdanning, hus under bygging og en flott jobb.. JODA det går an å få i pose og sekk.. man er ikke uansvarlig bare fordi man klarer å gjøre flere ting på en gang.. :) å jeg elsker barna mine, har god tid til dem og føler meg som en sporty, fresh og oppegående mamma.. så ikke rakk ned på andre sitt valg, jeg rakker ikke ned på de som venter til de er ferdige med utdanningen, har kjøpt hus og hytte å båt og jobba i så mange år de bare ønsker føær barna kommer, for det er ikke det som spiller inn. Det er kun en ting som spiller inn i dette valget, og det er om barnet er ønsket eller ei, er barnet ønsket så vil en alenemor som bor i en 30 kvadratmeter stor leilighet og jobber på kiwi være en like god mor som en med topp utdannelse, hus og hage og alt det ekstra! :) oi.. blei vist litt langt, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer så fælt på hvordan så mange kan si at det ikke var planlagt. ærli talt! Det er gjerne ikke direkte planlagt, men en vet da for pokker når muligheten for å bli gravid er der. Har en glemt en p-pille, javel da er muligheten stor for å bli gravid. Hopper en av i svingen, javel da er muligheten også stor osv.Kjenner jeg blir forbannet når 9 av 10 sier at det kom helt uventet at de ble gravide.Med tanke på at all mulig prevansjon er over 99% sikkert, så er det jammen rart at de fleste unger kommer "ut av det blå".Når jeg nå fortalte det til "alle" at jeg var gravid, så er selvfølgelig første spørsmål: "var det planlagt?" Visst pokker var det planlagt!!!Og så er det alle disse som tester seg med den ene testen etter den andre flere dager før de forventer mens. I tillegg maser de å tyter her inne om "symptomer", og om det kan tenkes at de er gravide nå. Ta en test for helvette! Og ja, det holder med en eller to tester. En trenger ikke teste tre ganger hver dag i en uke før en er sikker på at det er rett.Det er også helt lov å lese litt selv, eller ta et søk om det en lurer på, så slipper jeg å lese det samme forbanna spørsmålet 10 ganger i løpet av en uke!!

 

 

ER så utrolig enig med deg. Kunne ikke sagt det bedre selv! Her har det vært planlagt hver gang. Fra jeg sluttet med prevensjon og til jeg har testet positivt den dagen jeg har forventet mens.

Når folk sier at det ikke var planlagt (og da spesiellt personer som ikke er i forhold), så blir jeg provosert. Det vitner kun om dumhet og ansvarsfraskrivelse!

 

HEIA denne tråden her. første jeg virkelig har likt på lenge, så TAKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min nr 1 var ikke "planlagt", men vi visste HVA vi gjorde, og var veldig glad da vi fannt ut at jeg var gravid. Vi PLANLA han ikke, men visste jo at jeg kunne bli gravid!!! Og sååå takknemlig er vi for det :) :)

 

Nå venter vi nr to, og denne var heller ikke PLANLAGT eller forventet. Vi brukte pevensjon, PEARLY, om noen har hørt om denne?? Da holder vi oss helt unna, eller bruker kondom. Denne mnd holdt vi oss helt unna, så det kom faktisk som ett shokk! Men vi er da alle klar over at MULIGHETEN er jo der! Men jeg kan jo med 100% si til deg at det ikke var planlagt!!

 

Nå finnes det nok andre dårlige eksempler på dette, som du sikkert sikter til, som faktisk ha ubeskyttet sex i el perioden, men for noen, er det faktisk ikke planlagt.

 

Vi er igjen veldig takknemlig for denne luringen, som virkelig var en luring og bosatte seg hos meg denne mnd, men jeg kan ikke si når eller hvodan den klarte det!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr.1: Ikke planlagt - p-pille barn. Nr.2: Ikke planlagt - Tok det som det kom,så var ingen overraskelse. Nr.3 og 4: Tvillinger - Ny type p-pille. Nr.5: Gravid før spiral ble satt inn. Var altså gravid igjen da tvillingene var 10uker. Har aldri slurva med pillene. Blir bare ekstremt lett gravid ;) Test er tatt ved mistanke.

 

Nr.1: Ikke planlagt - p-pille barn. Nr.2: Ikke planlagt - Tok det som det kom,så var ingen overraskelse. Nr.3 og 4: Tvillinger - Ny type p-pille. Nr.5: Gravid før spiral ble satt inn. Var altså gravid igjen da tvillingene var 10uker. Har aldri slurva med pillene. Blir bare ekstremt lett gravid ;) Test er tatt ved mistanke.

Kjenner jeg deg kanskje? Kommer nr fem til våren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ingen jenter blir "sjokkerte" som noen her påstår at noen blir når de oppdager at de er gravide fordi det ikke var planlagt. Sjokk er svikt i kroppens blodsirkulasjon og fører i ytterste konsekvens til organsvikt og død. Så vi er vel alle enige om at dette er langt fra virkeligheten. :)

 

Jeg er gravid med kjæresten min. Vi ble overrasket da jeg var gravid - det kan man helt klart bli. Det var ikke planlagt, og vi hadde en uheldig glipp. Ja, den ene gangen man har sex uten prevensjon kan man bli gravid. Vi var jo klar over det, men som de uansvarlige menneskene vi er, så tenkte vi at den ene gangen bør gå greit. Det gjorde det ikke. Shit happens.

 

Vi har vært sammen i to år, men skal ta abort. Vi er unge, har høy utdannelse og tar sikte på gode jobber. Ingen av oss er klare for å få barn. Fyr løs folkens! Jeg vet at dere elsker å hate sånne som meg!

 

Jeg tar ikke abort for å terge kvinner som sliter med å få barn. Jeg gjør det heller ikke fordi jeg er en hjerteløs kvinne som hater barn. Jeg gjør det fordi jeg har valgt det utifra hvor i livet mitt jeg er nå, og hvor jeg ønsker å være om fem år. å få barn er å gi avkall på mye, selv om man også får mye. Jeg dømmer ikke de som velger å få barn i ung alder, og forventer derfor at mine medkvinner behandler meg med samme respekt overfor mine valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ingen jenter blir "sjokkerte" som noen her påstår at noen blir når de oppdager at de er gravide fordi det ikke var planlagt. Sjokk er svikt i kroppens blodsirkulasjon og fører i ytterste konsekvens til organsvikt og død. Så vi er vel alle enige om at dette er langt fra virkeligheten. :)

 

Jeg er gravid med kjæresten min. Vi ble overrasket da jeg var gravid - det kan man helt klart bli. Det var ikke planlagt, og vi hadde en uheldig glipp. Ja, den ene gangen man har sex uten prevensjon kan man bli gravid. Vi var jo klar over det, men som de uansvarlige menneskene vi er, så tenkte vi at den ene gangen bør gå greit. Det gjorde det ikke. Shit happens.

 

Vi har vært sammen i to år, men skal ta abort. Vi er unge, har høy utdannelse og tar sikte på gode jobber. Ingen av oss er klare for å få barn. Fyr løs folkens! Jeg vet at dere elsker å hate sånne som meg!

 

Jeg tar ikke abort for å terge kvinner som sliter med å få barn. Jeg gjør det heller ikke fordi jeg er en hjerteløs kvinne som hater barn. Jeg gjør det fordi jeg har valgt det utifra hvor i livet mitt jeg er nå, og hvor jeg ønsker å være om fem år. å få barn er å gi avkall på mye, selv om man også får mye. Jeg dømmer ikke de som velger å få barn i ung alder, og forventer derfor at mine medkvinner behandler meg med samme respekt overfor mine valg.

 

Heisann!

Jeg håper du leser det jeg nå skal skrive til deg, for skulle ønske at det var noen som kunne si dette til meg.. Jeg dømmer deg ikke for at du ønsker å ta abort, og jeg fortsår deg utrolig godt, for jeg var der.. Vi er begge høyt utdannede, og vi havnet i akuratt samme situasjon som dere, den ene gangen.. Han har spessiellt høy utdannelse og var veldig redd, han fikk faktisk panikk (som i boka;p). Jeg var også 100%sikker på abort, akuratt som du skriver (du høres ut som meg selv). Vi var unge, men kunne vi kalle oss Så unge, for vi hadde da hatt tid til kjempe gode utdannelser, begge to. Det endte som vi hadde tenkt, abort. Det var veldig lett å si det, og det måtte da være lett å bare gjøre det også, bli ferdig med det, eller kvitt "problemet" om du vil kalle det det.. Vi kalte "det" faktisk bare en plante også.. grøss.... Som sagt, bestemte som vi var, utførte vi det... Og da det var gjort, ja, så var kom ikke de følelsene som jeg hadde forventet. Det kom ingen positive følelser eller at jeg var lettet. Jeg ble fryktelig lei meg, og allt gikk opp for meg, hva jeg akuratt hadde gjort, for skatten vår, VåR litte skatt.. Jeg ble forbanna på meg selv OG på kjæresten min for at vi tok det valget! Hvorfor gjore vi det egentlig??? Jeg havnet i en kjempe depresjon for jeg følte virkelig at jeg hadde sviktet meg selv men mest det lille gullet mitt, som jeg hadde begynt å tenke på "det" som. Det gikk etterhvert opp for han også, og vi ble begge helt og totalt fortvilet, eller knust om jeg kan si det:'( Men det var jo for sent, ingenting vi kunne endre på nå.. Og etter en abort, ja så har du en renselses periode på 3 uker ca, og den var tøff... Det går virkelig opp for deg hva du har gjort... Vi fannt ut at vi skulle prøve igjen så snart som mulig, men vet du, jeg orket ikke kjæresten min lenger.. det ble bare mer og mer virkelig, og jeg hatet den stygge,dritt, tullete utdanningen hans!!! Orket ikke høre om den en gang!!! Vi gikk i fra hverandre. Og jeg reiste laaaangt bort i over 1år. Allt kollapset.. Jeg orket ikke se på han... Jeg tenkte, F*EN ta utdannelser!!!!

 

Dette er nå 5 år siden, jeg har fått et barn med en annen, og det går ikke EN dag uten at jeg tenker på den lille jeg tok så allt for forgitt. :(

 

Barn + utdannelse = PERFEKT!!! etter en slitsom dag, kommer du hjem til verdens mest fantastiske menneske!!! Og vi har det såååå bra sammen, jada, begge to med kjempe gode utdannelser!! :)

 

Sorry, men jeg MåTTE skrive min historie til deg! FOR JEG VAR DER!!! Jeg sa faktisk "staaaaakkar, er hun blitt gravid??? HUFF da.." eller, "Jeg tror ikke at jeg ønsker meg barn", eller å gå så lang å si at jeg ikke ønsket meg barn i det hele tatt. Orket ikke tanken på de en gang! Trodde jeg...

 

Og JA, jeg vet at vi ikke er like. Men med den holdningen du har, kjennte jeg meg straks igjen, og det ødela meg..

 

Så jeg Må bare dele dette med deg, dere.

 

UANSETT; Lykke til!! Det er DITT valg. Men det var min historie. Håper ikke du kommer til å angre på din.

 

Stor klem til deg fra meg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...