Gå til innhold

Hamarområdet?


Fru.Vestavind

Anbefalte innlegg

Noken som vil treffast ein gong eller ti i løpet av svangerskapet?

 

Har termin i slutten av mars 2012. Fødestad truleg Elverum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Hei!

Jeg har også lyst til å få til treff! Jeg bor i Hamar, venter nr 4 og har termin ca 18 april. :) Skal også føde på Elverum hvor mune 3 andre har blitt født!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at noken har svart!:)

Kjenner de til andre gravide i området? For i såfall er det berre å forhøyre seg om dei kunne tenke seg eit treff av eit kvart slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Nei jeg kjenner ingen andre som er gravide i øyeblikket... Har vært med på BIM treff i de tre andre svangerskapene også, og det er er vedlig koselig synes jeg. Har jo kontakt med de fleste mammaene enda :) Bor dere andre også i Hamar eller?

 

Bare rop ut om treff, blir med jeg!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg bur i Hamar, termin i slutten av mars(nr.2).

 

Kanskje du kan ta deg av sjølve "organiseringa" då "nr 4 på vei:)"? ..Sidan du har vore med på slikt før tenkte eg.

Har sjølv ikkje vore på gravidtreff før, men hugsar frå sist at eg sakna "likesinna" å prate med og diskutere diverse.

 

Ka tid passar det best for folk forresten? vekedagar eller helger? tidleg eller seint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg passer det best på kveldstid på ukedager, evt søndager. Dere?Kan godt komme med forslag men kjekt å vite når det evt passer for folk. Og skal vi ta det nå før jul eller vente til det nærmer seg? Jeg har vært på treff fra jeg var 10 uker på vei jeg med nr 2, så alt er mulig :) (er jo koselig å bli litt kjent før de små kommer også!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg passer det både på dagtid og kveldstid i uka, men helgene før jul er alle booket... Eneste er at på dagtid må jeg eventuelt ha med minsten, siden vi ikke har barnehageplass (Hurra for flotte regler om fra når man har krav på plass... !)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg går på skule, men har ofte korte dagar. Onsdagar har eg fri (så snart noko papirarbeid er godkjent). Helgene kan vere litt opptekne, i allefall fram til midten av november. Dessuten pleier helger å vere familietid, men der er alltids unntak;)

Om eg har med storebroren(3år) er litt usikkert, kjem an på kva tid det måtte bli (far studerar, og likar godt å ha litt studietid når han kan, då er det greit at eg tek gutungen med ut).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei igjen :) Litt treg med å svare her, skjedd litt mye i det siste.. men jeg foreslår da et kveldstreff på kafe, (det blir vel alle tiders eller ikke bare bar). Hva med onsdag 16 eller onsdag 23 november? Hva passer for dere? Jeg kan begge dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hele neste uke blir vanskelig for meg, men etter det er jeg med!! Hva med å lage en egen gruppe på Facebook?? litt lettere å følge med da kanskje... ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil være med!!! Har termin i midten av april, bor i Hamar, og som innflytter kjenner jeg svært få folk her... Kan stort sett alle dager etter klokka 16, og sikkert noen helger også. Håper å bli kjent med noen kommende mammaer. Syns barselgruppene starter vel seint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

 

Jeg bor et stykke utenfor Hamar, og har termin i midten/slutten av mai. Venter nr. 2, har en gutt på 15mnd fra før.

 

Har det vært noe treff for dere gravide-Hamar-damer enda? I såfall har jeg lyst til å slenge meg med en gang dere skal treffes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smart å lage en facebook gruppe :) Blir litt sjelden man titter innom her (iallefall jeg, så da blir det vanseklig å få til å avtale noe) Jeg vet faktsik ikke hvordan man lager sånne grupper, men hvis noen vet, så lag gjerne en. :) Hadde vært koselig å kjenne noen når man skal være hjemme så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lett etter noe sånt, og hvis jeg kan slenger jeg meg med :) Er den første i vennegjengen til å få en liten en, så kan regne med at de er lei snakk om babyer og utstyr. Har termin 8. februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei!

Jeg bor på Stange og er første gangs gravid (uke 6 nå!). Jeg kjenner ikke så mange her så om det blir et treff så kommer jeg helt sikkert! :) Som de fleste, ukedager etter kl 16/17 eller helgene.

 

Håper vi får det til, hadde vært veldig koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia. Bor i Brumunddal, men har bil å kommer meg i mellom. Gravid uke 11 i dag. Termin i midtn av Juli ;-) Venter vårt første barn. straks 28 år. Alle uke dager passer som regel for meg etter kl 16, er ferdig på jobb kl 15.30 å jobber på stange så da kjører jeg forbi Hamar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...