Skrevet 13 august 2011 - 14:51
Monibeloni: 25 år, Gravid:)
Tinkasol/Aprilbarn: Gravid :)
Metti: TR ... 28 år og har prøvd over 1 år, MA i mai
Drømmer: 10 dpo :) 25 år og har prøvd 1 år. SA i februar
2 snart 3?: Jente 23 år, prøvd 1 år, MA i juni. Kjemisk gradviditet, venter på EL, CD 12, PCOS, begynner med akupunktur:-)
Murmelina: 26 år, null EL, null TR (på10 mnd) Veeeeldig laaang syklus dette her ☹ Prøvd å bli gravide over 1 år, priv gyn i april fant ingenting galt ved meg, er igang med akupunktur...
Happy87: 23 år og har prøvd i 1 år. Har PCO og får ikke el verken av meg selv eller pergo. Venter på timeinnkalling på fertilitetsklinikken.
Tyrjente: 23 år, har prøvd av og på i snart 1 år (laange, ustabile sykluser) er nå på tredje enkel pergokur! mista i juli i fjor, det var en BO.
Lykkelig: 26 år og bosatt i Akershus:) Sluttet med prevansjon i Sep 2010, så staks 1 års prøvetid! Syklusen er regelmessig som klokka:) Vurderer å begynne med EL-testing, men har egentlig ikke lyst da jeg er redd det skaper stress.
Vårbarnet: Gift bondekjerring på 28 år. Prøvd i to år, tre graviditeter i fjor. MA i Juli, var i uke 18, hadde vært dødt siden ca uke 7, men ble ikke trodd da jeg fortalte om blødninger og vondt. SA i oktober og desember. Hos priv.gyn i januar, men fant ikke noe galt på meg.
Evigoptimist: 33år, pp16, bruker pergo, Kikhulsoperasjon i oktober, snart på venteliste på IVF behandling, IKM ca25. august.
Carma78: 32 år. Pp 1 etter MA i mai. Starter med pergo i dag:) Snille legen skrev det ut til meg da jeg er så utålmodig;)
Yummi: 28 år, har regelmessig EL og TR. Sluttet med prevensjon i okt 2010, men begynte på ordentlig for 2 pp siden. Begynner på min 3 pp denne mnd.
Aprilinho:Samboer med verdens beste mann :-) 29 år og Gravid!!Har på magefølelsen at det blir en gutt :-) Derav nicket :-)Termin i slutten av april!:-)
HåperPåBabyIMagenEnDag: 27 år. prøvd i 1 år og 2 mnd, sluttet prev da, regelmessig EL og TR, nettopp hatt TR. bestilt time til gyn for utredning.
Roselilly: 41 år, Buskerud. Ikm fredag - blå skyggestrek i går.....
Blomstersara: 28 år, prøvd i 3 mnd, lagt inn mange odds denne EL og håper på positiv test om noen uker.
LittleBeatle: 30 år, sluttet på pillen i desember 2010, men begynte ikke prøving før i april, altså i 4 pp, ikm lørdag, men... spotting nå og tror TR kommer i dag :/ Syklus er ganske ok (tror jeg), litt ustabil men ikke veldig.
Her har vi alle prøvd vel og lenge med å få en liten spire i magen... begynner å bli over året på oss fleste :(
Noen har ikke el eller tr..
Noen har mistet i MA/SA..
Vi deler sorger, gleder, frustrasjon og erfaringer :)
og vi har alle et felels ønske;
VI SKAL BLI GRAVIDE INNEN JUL <3
Laget en ny tråd til oss jeg jenter, den begynte å blir såååå lang... *smiler* skravlejentene..