Gå til innhold

Jeg tok kjæresten i å lukte på trusa mi...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han ble overrasket da jeg kon inn og så hva han gjorde! Sa svært lite egentlig. Tror han ble ganske flau!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han sjekket om du var utro?

Eller så lurte han om trusen var ren eller skulle vaskes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker det er mange gutter som gjør dette i smug..

Om kjæresten min har lukta på stringtrusa mi noen gang, tror jeg nok dette ble et engangstilfelle.. utflod og rumpestring kan umulig lukte noe godt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk mange menn som liker å lukte på brukt undertøy. Såpass mange faktisk at en del jenter gjør mye penger på å selge brukt undertøy til ukjente menn. Kan vel kanskje kalles en fetisj?

Jeg liker lukta av motor,bensin.. Ja, bil og motorsag.. Sånt som lukter ordentlig "mann". Så hvis mannen min har mekka bil eller lekt tømmerhogger, kan jeg ikke få nok av å lukte på han. Vi er alle forskjellige og jeg hadde ikke tatt helt av dersom jeg fant ut at min mann lukter på mitt brukte undertøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det samme med bokserne til mannen min, foretrekker å gjøre det når han har vært hele dagen på jobb, han har fysisk arbeid, og deretter trener før han skifter bokser.

Ingenting er som duften av svett manneræv.

Er jeg riktig heldig er det litt bremsespor der også som jeg kan slikke i meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi tok mannen i å lukte på undertøy. Problemet var bare at det viste seg å være undertøyet til mødrene til henne og oss venninner, som han hadde vært å forsynt seg av i skittentøyet når de var på besøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahaha...ler høyt her 09:29

 

Hadde jeg tatt mannen i å sniffe på trusene mine veit jeg ikke hva jeg hadde gjort.

Er det mulig.

Jeg bruker også G-string og kan ikke tenke meg at den lukter blomster, for å si det slik. omg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker hun dumpa han fort da? Stjal han virkelig prukt undertøy hjemme hos folk? Blæh!

 

Jeg synes mannen min sine brukte t-skjorter lukter deilig, men aldri om jeg ville sniffa undertøyet hans, og han er heldigvis ikke sånn han heller.

 

 

Hva sa du til han, hi? Hvordan går det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...