Gå til innhold

Hvem kommer 1 juli? :)


Cryst@l

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Jeg tenkte å bli med, håper det er plass til nye ansikter;-)

Er for oss med termin i september osv. sant?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenke meg et treff:-) Har termin i begynnelsen av september.

Om vi ikke skal vekk den helgen er jeg med:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer. Har aldri vært før, så dette blir spennende :) Har termin i begynnelsen av september, så det burde vel bli på tide ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Sjekket tilfeldigvis treffsidene i dag og kom over dette. Har termin i oktober så antar at dette er september/oktober 2011 gruppa? Om det er det har jeg lyst å se om jeg klarer å ta meg en tur i morgen, er ikke helt sikker så jeg må se det an!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med. Fint om du legger inn hvilket navn du har reservert under slik at vi finner hverandre. Er vel ikke alle som har like synlige mager enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må dessverre melde avbud. Satser på at det blir flere treff og da vil jeg være med!! Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter og takk for hyggelig treff!

Kan ikke se at noen har skrevet noe om en egen gruppe på FB, så jeg lager en nå med en gang. Siden vi primært var fra september og oktober tittelerer jeg gruppen med det, om noen vil endre kan vi sikkert ta det senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bare noen feilmeldinger nå... Men prøver igjen litt senere! Hvis noen vil kan de sende meg FBnavnet på personlig melding, så søker jeg dere opp og inviterer når jeg har fått til å opprette gruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er gruppen opprettet med navnet "BIM-mammaer i Bergen (september/oktober)" så da er det bare å melde seg inn!

 

Om dere ikke finner den, send pm med FBnavnet - så skal jeg prøve å finne deg og sende invitasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...