Gå til innhold

fast and furious filmene ^^


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jada, money makers filmer, I knooow, men Vin Diesel og Paul Walker kan få meg for en japp om de vil!

 

Så 5'ern i går, ikke misfornøyd at all, selvom den var kliss lik de 4 forrige ;) Men jeg slet hardt med å skjønne sammenhengen en liten stund gitt! For der var noe som ikke hang på greip hvis man har sett filmene i den rekkefølgen de har kommet ut....

 

Så, her er den KRONOLOGISKE rekkefølgen (makan til rot, kunne de ikke LAGET dem i denne rekkefølgen??) Altså: 1, 2, 4, 5, 3 ;) Såå, Paul Walker purk, Paul Walker på flukt men blir tatt og overtalt til å være snilling igjen, Paul Walker på lovens gode side igjen, Paul Walker på lovens gale side og tar med seg dama på flukt til langt borti hutti heita, Paul Walker ikke med... Greit å ha sysakene i orden, men føler at jeg snart ikke kan forsvare filmene så veldig mye lenger, de har jo mer att og fram enn Prison Break serien ;)

 

Dog har jeg lest at det ryktes om en 6'er, og mest sannsynlig vil jeg sitte i kinosalen og sikle på kjekke mannfolk da å ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...