Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Noen her med termin i juli, august og september fra Tønsberg/Nøtterøy?

• Logg inn for å svare
9 svar til dette emnet

#1 Blå03, Blå 09, Rosa11

Blå03, Blå 09, Rosa11

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 10 mars 2011 - 14:27

Hei! Tenkte å høre om det er andre her med termin på sensommer/høst, og om noen vil treffes litt utover? Koselig å bli kjent med flere gravide!! :D Jeg er forøvrig 26 år, har samboer og to gutter på 2 og 8 år og bor i Tønsberg : ) Har termin 24 august, vet ikke hva det blir enda.

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 Frøken Elin

Frøken Elin

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 11 mars 2011 - 20:43

Hei hei frøken Blå!! Jeg bor i Tønsberg og venter ei jente i juli. Har ei jente fra før som blir 2 i mai.Ser at jentene her inne treffes en del på jodbærpikene. Både dag- og kveldstid. Har du vært med på noen av dem?

#3 stinen ♀ ♂ ♂

stinen ♀ ♂ ♂

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 585 Innlegg:

Skrevet 15 mars 2011 - 12:33

Jeg er 27 år og gift med en rogalending (så at frøken elin var derfra??). Vi har ei jente som går i første klasse april 2004), og en gutt som ble 3 år i januar (2008). Har foreløpig termin 28. september, men den kan jo bli flyttet. Tenkte å hive meg på bim-treffene på Peppes etter hvert. Kanskje fra neste gang:) Kan ikke møtes på dagtid siden jeg er student. =)
"Noen ganger er alt man tenker noe som ikke kan hjelpe i det hele tatt." - Ole Brumm

#4 Frøken Elin

Frøken Elin

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 15 mars 2011 - 19:00

Hei hei Stinen! Hyggelig med andre som har tilknytning til Rogaland :o) Har heller ikke mulighet for å møtes på dagtid pga jobb, og her ikke vært med på noen treff i dette svangerskapet enda. Tenkte derfor å hive meg med på neste treff som er nå på tirsdag. Koselig hvis det er flere nye :o)

#5 bamsemomsen

bamsemomsen

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 15 mars 2011 - 19:27

Hei :) jeg har termin 18 august :) er fra tønsberg. er 27 år og har barn fra før også :) jeg har veldg lyst å bli kjent :)

#6 stinen ♀ ♂ ♂

stinen ♀ ♂ ♂

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 585 Innlegg:

Skrevet 19 mars 2011 - 19:06

Tenkte jeg skulle kaste meg med på neste treff jeg, da:) Veldig koselig hvis det er flere nye. Jeg blir vel sikkert den mest "nygravide". hehe.. De fleste tør ikke å komme før de har stor mage :D Skal melde meg inn i klubben på facebook tenkte jeg. Hyggelig å bli kjent med flere!!
"Noen ganger er alt man tenker noe som ikke kan hjelpe i det hele tatt." - Ole Brumm

#7 bamsemomsen

bamsemomsen

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 19 mars 2011 - 19:59

hva heter gruppa på facbook da? den vil jeg være med på ogå

#8 stinen ♀ ♂ ♂

stinen ♀ ♂ ♂

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 585 Innlegg:

Skrevet 19 mars 2011 - 20:51

Facebook-siden er her tror jeg (skal sjekke nå) hehe..: http://www.facebook....181490685220278 Ligger i et annet innlegg på siden: http://www.barnimage...hread/142897003

#9 solann

solann

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 23 mars 2011 - 13:21

Hei! Jeg venter nr  2, trolig rundt 22.09. Bor på Nøtterøy og er snart 32 år.

#10 Tine1985

Tine1985

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 13 mai 2011 - 17:03

Hei Jeg er 26 år og bor på Nøtterøy. Har termin 14.oktober:-) Jeg jobber på dagtid, men tenkte å bli med på neste kveldstreff onsdag 18. mai på papparazzi. Håper det kommer noen flere med termin litt utover høsten:-)