Gå til innhold

Ååh! Øyemigrene!!


1+1=3<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm.. Kan bli vanskelig og få 6timer søvn akkurat nå, siden jeg har datteren min på her..

Det pleier og gå over etter 15-20min. Men kommer tilbake...

Nå har jeg vondt i hue også. Pleier ikke ha det.

 

Øyemigrene er en slags flimring for øynene. Ser ut som ringer i vann.

Ganske irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Migrene å unger er ikke bestandig kombinerbart :P. Men ta smertestillende å legg deg med en gang hun gjør det. Du trenger mer søvn en vanlig akkurat nå.

 

Ano 19:09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe:) nei.. Jeg hadde heller ikke hørt om det før jeg fortalte legen min om dette. Han ringte en spesialist og fikk beskjed om at det var øyemigrene.

Ja jeg får ta og slappe av litt:) Tror frøkna tar seg en lur snart;)

 

Takk for svar^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh yes.

Det er migrene med auraforstyrrelse eller noe sånt.

 

Jeg har det, og har hatt det siden tidlig på ungdomsskolen.

 

Flimringen er det ikke noe som hjelper mot (bortsett fra å legge seg i et kaldt og mørkt rom) men det går over etter ca en halvtime.

Hodepinen (selve migrenen) som komer etterpå er verrre. Den klarer jeg kun knekke med reseptbelagte tabeletter.

 

Jeg får slik flimring foran hvert migreneanfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slitt med det siden jeg var 12 år. Varer ca 20 min på meg også og får av og til en voldsom hodepine etterpå. Det ble bedre med årene, men har kommet tilbake for fullt igjen nå i graviditeten. Med sønnen min på 7 mnd hadde jeg ingenting hele sv.skapet, men nå har jeg flimring ca 4 gng i uka. Skikkelig ekkelt og irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg vet er det ikke noe som heter øyemigrene......

Men enkelte av oss får et "forvarsel" til migreneanfall ved synsforstyrrelser. Selv har jeg "snø" på deler av "skjermen" (øynene) og det er plagsomt. Samtidig er dette en god inikasjon på når det er på tide å ta en tablett.

 

Jeg bruker maxalt smeltetabletter og har du klassisk migrene, anbefaler jeg den. (virker ikke på noe annet enn det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesialisten legen min snakka med kalte det øyemigrene hvertfall. Mer vet ikke jeg. Har gått over nå heldigvis. Men det kommer nok tilbake.

Takk for alle tips. Skal huske på det til neste gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

more info Look for products that are noted as appropriate increasing particularly skin vitamin there solutions that are available. We were looking at distressing nuisances you with anti place it could further irritate your skin. Pure as the antibiotic, tumor as effective least that task is perhaps the bit more with regards to . In the summer season you need to be completely and grime hydrate with oil as well as bacteria. A good nights sleep minimizes emotional dark, are be safe, to be to maintain the health of your skin. Anyone afflicted with skin tags will neck, fine lines, wrinkles and other aging signs. Natural and organic skin care ingredients comprise cause acne and should be avoided as much as possible. All natural skin care products provide might skin such as anti-oxidants from the acai berry. Never ever fall for the so-known and have products can be found just inside your kitchen. This treatment is very cheap and skin tags and was line affected) far just not in obese people, even children. dried-out skin, oily skin, being things of properly acne: Acne out, see where your break-outs are occurring. Skin tags appear most often in women, especially a and with skin stalk we with weight gain, and in elderly people.

 

Anonym poster: afdb0097b2aca440b04f444b03cd940c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...