Gå til innhold

Hva er din morsomste historie om folk og selvbedrag da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en tante som røyker 40 om dagen og hoster som om hun holder på å omkomme. Hver gang hun får ei slik hostekule sier hun at hun fikk noe i halsen, uansett om hun spiser eller ikke.

 

Så her forleden ei her inne som var 168 cm og 93 kg og påsto at hun bruker str M. Da måtte jeg le litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svigermor fikk beskjed av legen om å kutte ned på saltet. Hun ville ikke bruke seltin, for det "smaker ikke no' godt", så hun teipet igjen to av hullene i saltdrøssa. At hun da, istedenfor å drysse to dryss over maten nå ristet 7-8 ganger, som vi alle sammen så, ville hun ikke være med på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10:02 - du er jo alvorlig delusional!!!

 

Jeg er ett såkalt tykk menneske som nesten ikke spiser. Og nei jeg spiser ikke når folk ikke ser det etc....

 

Mange tykke mennesker har så lav forbrenning at det ikke går ant! Broren min derimot eter som en hest og legger ikke på seg, ser nesten ut som han har anorexia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slankeopererte folk som etter at de har gått ned 40 kilo, rakker ned på andre som er feite, og sier at "det er jo bare å spise litt mindre da!"

 

Den er god syns jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte også le da jeg så hun på 93kg og str M:-) Jeg er selv gått fra S til M etter graviditet og fødsel, samme høyde og veier 66 kg;-)

 

4 åringen min er i alderen hvor selvbedrag er et sterkt virkemiddel. Han ryddet rommet mistenkelig raskt før leggetid i går, og ble veldig overrasket over alle lekene som lå under dyna,han ante ikke hvordan de var havnet der:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11:07

 

Det finnes fåtall av unntak, men de aller fleste er som regel tykke pga for mye spising og for lite mosjon.. Det er IKKE å komme bort ifra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Morsom tråd... Jeg har ei venninne som bare spiser sundt og lite, men hun veier 30 kilo for mye...:) Tror ikke hun "ser" at hun sitter og propper i seg potetgull og sjokolade mens hun klager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna har så fryktelig dårlig råd, noen ganger skjønner hun ikke hvordan hun skal få betalt regningene sine. Men skosamlingen, den bare vokser og vokser for hver gang jeg er der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, poenget var at de som har VÆRT feite og fått seg operasjon, ikke har prøvd sin egen videunderkur med å "spise mindre røre seg mer" selv. Etter at de har fått operert seg blir de liksom kjempe-eksperter på slanking, uten å ha gjort en dritt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SAmboer påstår at han ikke trenger å legge seg tidligere- han klarer seg med 5-6 timers søvn om natta.....

 

Javel....Så det er derfor han forsover seg hver morgen, og sovner på sofaen ved barne-tv tid?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes kjent ut. Samboeren min slutta å røyke, så røykte han kun på fest, så på fest pluss en røyk dagen etter, og så videre... da vi dro på ferie var det "fest" hver dag,og vel hjemme fra ferien var han begynt å røyke igjen;-) (han har klart det nå da,måtte lese endelig ikke røyker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg studerte sammen med, for så lenge siden at studielånet ble utbetalt i august og januar, gnålte hvert eneste semester om at hun hadde fått utbetalt altfor lite. Hun så jo at vi andre hadde penger hele året, mens hun var blakk innen oktober. Vi spurte hva hun brukte penger på, og hun påsto at det var "bare husleie, bøker og mat". Hun kunne ikke skjønne hvordan vi andre, som faktisk brukte penger på bare husleie, bøker og mat, klarte oss. Så handlet jeg sammen med henne en gang...

 

Hun skulle bare ha litt mat, men gikk ut av kjøpesenteret med kosmetikk for et par tusenlapper. Da jeg sa at det ikke var rart at hun ikke fikk pengene til å vare om hun stadig handlet sånt, så sa hun "jammen, litt luksus må jeg jo unne meg!"

 

Dagen etter klagde hun over at studielånet var for lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg spiste (nesten daglig) waldorfsalat da hun var på slankeren... for frukt er jo kjempesundt! Hun nektet å høre på meg da jeg prøvde å påpeke at det ikke er sundt med epler og druer når de er smurt inn med majones og fløte.. Lurer på hvorfor hun ikke tok av?

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :)

 

Jeg har ei tante på 165cm og godt over 130kilo. Ser ut som ei pære. (jeg dømmer ikke overvektige altså)

 

men hun kom en dag med en topp i str L og lurte å om jeg ville ha den fordi den var litt for trang og ikke helt hennes stil. Til meg passet den godt.

 

Hun bruker iallefall str 54 eller xxxxl om ikke større :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av sambo påpekte at det ble billigere å gå å fotballkamp med faren fordi de betalte/spanderte annen hver gang.

 

Eller at i en potetgullpose 500g er halvparten bare luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg kjøper ikke klær i str 42 selv om hun er en str 42. Da lar hun heller være å kjøpe pene kledelige plagg fordi i str er feil, og så leter hun videre til hun finner noe hun klarer å presse seg inn i i str 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynne folk som ligger på sofa´n, pemper Cola, spiser snop og tror de er sunne bare for at de er tynne....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he... Artig tråd. :-) Har også mange av de venninnene som ikke skjønner hvorfor de går ned i vekt siden de spiser så "lite" og "sunt". :-) (Og nei, ingen av dem er av de svært få som har medisinske grunner til overvekt).

 

Jeg har ei venninne som på ingen måte eier selvinnsikt. Hun ble skikkelig dumpet og kastet rett ut av samboeren sin. Han var forferdelig stygg i munnen og ba henne komme seg til helvete ut osv osv. Noen dager senere satt hun å sa at hun ikke var helt sikker på om hun ville ta han tilbake, og at dette bruddet var værst for han. :-) Nå har det vært slutt i over ett år hvor hun har laget helvete for han hele tiden (nektet å gjøre opp for hus og innbo, spolert samvær med barna osv). Han har ny samboer og venter barn, har det tilsynelatende veldig bra. Men hun mener at han er så sjalu og redd for at hun skal få seg type. Hun tror også at hvis noen prøver seg på henne ute på byen eller nachspiel, så er de så forelsket i henne og har alltid vært det. Underholdende å høre på, men igrunn ganske trist for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei venninne som er skikkelig tynn som klager over vekta og at hun har bilring og for store overarmer osv, men dama er en strek og langt fra overvektig. Igrunn ganske irriterende å høre på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...