Gå til innhold

Nytt treff for marsmager i Stavanger


monixxa

Anbefalte innlegg

Meld dere på, så ser vi hvor mange vi blir. Tenkte å bestille bord på Philias Fogg. Hyl ut dersom dere har andre ønsker om plass, tid og dag. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser at jeg ikke fikk med dag eller tid her...hehe. Tenkte torsdag 13 januar ca klokken 1900. Håper mange melder seg på, jo flere vi er sammen... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med :) Supert iniativ!

 

Oppgir du ditt navn på bestillingen? (slik at vi vet hvor vi skal henvende oss)

 

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ut å spise med mannen den dagen for han har bursdag<3 men har veldig lyst så jeg håper det ikke blir alt for lenge til neste gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at så mange vil bli med! :-D

Tenkte å bestille bord i morgen (blir fort fullt på Philias har jeg erfart), så jeg bestiller bord til 10 stk. Da har vi litt å gå på i tilfelle det er flere som melder seg på.

 

Satser på at det passer bedre neste gang for dere som ikke kan på torsdag. :-)

 

Ha en fin kveld videre!

 

-Monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Er det bare for marsmager? I høst møttes vi både mars og april.

Hva har i så fall skjedd med aprilmagene mon tro?

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig koselig på treffene med mars og april magene, så jeg synes ikke vi skal dele oss. Hva syns dere andre? Er det ikke koselig om april også blir med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nefrania, det er bare å bli med på treff enten du har termin i mars eller april eller mai for den saks skyld. :-D

Bare hyggelig jo flere vi blir. Bare meld deg på litt fort så jeg kan få bestilt bord med plass til alle. :-D Veldig hyggelig om du blir med!

 

-Monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt! :-D

Ser ut til at vi blir 8 til nå iallefall. Har bestilt bord til 10, så hvis det er flere som melder sin interesse, så gjør det fort så jeg kan ordne på bordbestillingen. Gleder meg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! Må vist se an morgendagen litt. Både jenta vår og pappan hennes er syk. Vært noen slitsomme dager, så må sjå an energien. Mulig jeg kommer litt forsinket isåfall, så jeg får lagt jenta vår først. Kos dere i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan! Må vist se an morgendagen litt. Både jenta vår og pappan hennes er syk. Vært noen slitsomme dager, så må sjå an energien. Mulig jeg kommer litt forsinket isåfall, så jeg får lagt jenta vår først. Kos dere i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...