Gå til innhold

2 cm åpning, 34 uker i dag!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Mandag ettermiddag ble jeg lagt inn på KK i Bergen etter jeg hadde hatt vondt i ryggen hele natten. Det viste seg at fødselen var i gang.

Da jeg kom opp hadde jeg skikkelige rier og fikk beskjed om at nå var babyen vår på vei!

Plutselig midt på natten stoppet alt opp når jeg hadde 2 cm åpning. De bestemte seg for å flytte meg fra føden til observasjonsposten for gravide. Tirsdag morgen var alt lukker igjen, men de bestemte seg for å holde meg litt til, siden det var tidlig(uke 33+4 på mandagen) da det hele startet... Natt til onsdag fikk jeg igjen rier og veldig vondt i ryggen, da jeg var på ny undersøkelse på onsdagen hadde jeg igjen 2 cm åpning.. denne dagen gikk jeg med rier innimellom som plutselig ga seg på kvelden.

Jeg ble undersøkt i dag tidlig og hadde fortsatt 2 cm åpning, i tillegg til at hode er langt nede. Jeg ble sendt hjem fordi jeg ikke hadde hatt rier siden igår.

 

Er det noen som har gått med åpning før? å vet evt hvor lenge man kan gå med det?

Har veldig vondt i korsryggen og har litt "mensenmurring-vondt" i magen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg gikk med 2 cm i 5-6 uker, også på neste kontroll hadde jeg 5 cm. Likevell gikk det 2 uker fra de oppdaget att det var 5 cm til babyen kom...:) Så gikk vell med åpning i ett par mnd sånn totalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Jeg gikk i ca en mnd med 2 cm. Fødte i uke 36.men ble satt i gang pga fostervanns lekkasje; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...