Rime: bor i distriktet der, må kjøre litt, men d er vel noe en burde klare. Spørsmålet er hvor lenge du blir? jeg har jo selvfølgelig arb helg
****oss over 30**** Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Skrevet 17 april 2012 - 19:56
Rime: bor i distriktet der, må kjøre litt, men d er vel noe en burde klare. Spørsmålet er hvor lenge du blir? jeg har jo selvfølgelig arb helg
Snarvei til forumene
Skrevet 17 april 2012 - 21:03
Najaden, ALT er mulig
Så nå går jeg å tror at vi får en jente, mens mannen min tror det blir gutt
Velkommen til Tøffe Tøflus
Jeg er nok langt unna 2. trim enda... (eller kanskje bare utålmodig?) er 8+2 i dag. Har enda ikke ringt og fått time til ul, tør liksom ikke. Men på den andre siden så har jeg symptomer i massevis, så det hersker egentlig ikke tvil om at det er noe her
De som mista begge babyene, jeg tror hun var etter uke 30, mn hadde kraftig svangerskapsforgiftning så de måtte sette igang fødselen.
Vi skal ikke bekymre oss for det, for vi skal ha flotte svangerskap og ikke noe skumle symptomer og tull... sant!?
Jeg gliser enda av å lese innlegene til TigerLise og RIme
Ha en fantastisk uke dere alle! Klem fra meg
Ps:Krysser fingre for at det blir kafetreff på Rime og Tussemor
Skrevet 18 april 2012 - 10:17
Tanta-ku, så veldig fint at du har alle symtomene, da er sikkert alt bra. Glemte å si i forrige innlegg at jeg syntes det var utrolig trist med veninnen din, huff! Men alt skal gå bra med deg og de andre her inne som er gravid no. Det var nok med at vi andre mistet no etter nyttår og no sist Tussemor, fra no av skal alt gå bra! Det har jeg bestemt, hehehe!
Tussemor, jeg skal være i Ålesund til siste helgen i april, og jeg kan treffe deg på mandag eller tirsdag om det skulle passe for deg! Du må nå bare se når det kan gå for deg og så får jeg se om jeg er fri! Vi kan treffes på moa også, hvis det er lettere for deg! Hadde vært koselig da!
Ellers så blir det som sagt ikke noe klaff denne mnd med oss, har bare kunnet ha sex en gang siden fredag og det var i går, og jeg vet ikke når el er, siden syklusene mine ikke er regelmessige, men no vil jo det bli bra etterhvert når levaxinen begynner å virke, herregud som jeg gleder meg til å komme i gjenge igjen.
Begynner også nesten å lure på om tr er på vei til å dukke opp, har spottet litt de siste dagene, ikke mye barre pitte litt, og det har jeg ikke gjort før, hmmmm!? Var jo ferdig med forrige tr for en ukes tid siden, så skjønner ikke så mye, men kan jo være litt tull etter sa'en, for alt var bra på ul!
Klem i vårsolen!
Skrevet 18 april 2012 - 19:58
Skrevet 19 april 2012 - 09:04
Ellers går alt som smurt.
Velkommen til tøffe Tøflus..:-)
Skrevet 19 april 2012 - 13:08
Ja, tirsdag skal jeg til moa uansett, skal til frisøren kl 16, så hvis du er ferdig med tannlegebesøket før det så hadde det vært supert? Neste helg kan ikke jeg, skal til geiranger da på scrappehelg, fra fredag til søndag, og mandag 30 drar jeg til Tromsø igjen. Hvor her er det du bor? Hadde vært utrolig artig å treffes! :-)
Skrevet 19 april 2012 - 16:30
Skrevet 19 april 2012 - 21:44
Nå begynner jeg å kjenne litt på bekymringer...
Er sikkert ikke nødvendig, mn dog...
Har vært på korøvelse i kveld, er dønn sliten, og når jeg var på do for litt siden var det en tyyynn, tyyynn blodtråd i en "utflodtråd", skjønner dere hva jeg mener? Jeg har ganske mye utflod for tiden, og det er jo normalt, mn jeg får litt panikk når det er blodspor i...
Er det farlig? sikkert bare en slimhinne som er litt sår siden jeg er sliten??
æsj... Tror det blir telefon til jordmor i morgen tidlig. Nå vil jeg inn å se om alt er ok likevel!
Sov godt jenter
Skrevet 19 april 2012 - 21:49
Skrevet 19 april 2012 - 21:53
Tussemor: onsdag også kan jeg!
Skrevet 20 april 2012 - 11:38
Jeg fikk i dag fultutslag på eggløsning, å jippi, not. Hehehe! Jeg er i ålesund og sambo i nord norge. Hadde kun sex på tirsdag, altså tre dager siden, vet jo at folk blir gravid da også, men tvile her. Så sånn er det, jaja, får prøve masse neste periode! ;-) :-D
Skrevet 20 april 2012 - 17:50
De gangene jeg har mistet har det gått ganske fort egentlig.
Har startet med brunt eller friskt blod og eskalert etter få timer max en dag, har hatt vondt også spesielt i ryggen.
Slimhinnene er skjøre i mine graviditeter og jeg blør neseblod lett. Mange har opplevd store blødninger som viser seg å være ingenting.
Greit å sjekke hos jordmor uansett for å roe nervene:-)
Håper virkelig alt er bra nå..:-)
Skrevet 20 april 2012 - 20:30
Det går bare bra
Hadde sønnen min hjemme i dag og vi var på besøk + en tur på lekebutikken. Ingen telefon til jordmor eller lege heller. regner med at hvis jeg blir veldig engstelig, så får jeg komme inn hvis jeg ber om det i helga eller rett over helga.
Ble bare redd, for jeg vil ikke miste... (hahaha, d er det jo ingen som skjønner
Snakk om å si det samme på 40 ulikemåter
Ha ei god helg! Og tusen takk for at ddre er her!!!
Skrevet 20 april 2012 - 21:47
Skrevet 21 april 2012 - 00:25
Skrevet 21 april 2012 - 21:20
Skrevet 21 april 2012 - 23:05
Det er godt å lese at det er mye oppløftende her om dagen!!! Jeg er ganske sliten for tiden, men har det greit...dog travelt...venter jo veldig på at tanta skal dukke opp slik at vi kan begynne med monitor og noe mer kalkulert prøving
Her er det ellers arbeidshelg og bryllupskake planlegging
Håper dere har ei god helg alle sammen!!!!!
Skrevet 22 april 2012 - 01:00
Fortsatt god natt!!!
Skrevet 22 april 2012 - 15:36
Skrevet 22 april 2012 - 21:21