Gå til innhold

****oss over 30**** Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


gry*a

Anbefalte innlegg

Hehe, la kroppen vinne over hauet denne gangen, just in case ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spennende ;) jeg har begynt å bli småurven... og håper det fortsetter og blir værre....? :P puppene er ømme innimellom, og av og til er det ekkelt at mannen min stryker på dem. Fryser gjør jeg og. Mn det er heeeeelt ok, så lenge det er positivt ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi spennende Tussemor, hehe, ja du skal se der er noe! :)

 

Tigerlise&Anton: så spennende med fosterfamilie vurderingen deres. Jeg har en veninne som ikke kan få barn, hun har selv vokst opp med tre fosterbrødre og no mens hun og mannen venter på et adoptivbarn så har de en liten gutt som de har inn i mellom, altså ikke fast slik foreldrene hennes hadde med de tre "brødrene" hennes. Der finnes jo så mange muligheter, og det skal jo også bli lettere å adoptere fosterbarn om man vil det også no.

Vi skal på utredning omtrent samtidig vi da, vi skal 16 april, kjempespennende!! :)

 

Anon-cru: du kan jo forklare veninnen din hva som har skjedd med deg så er hun kanskje litt mer omtenksom neste gang hun buser ut om graviditet til andre. Veldig mange som har det enkelt med å få barn tenker rett og slett ikke over at det er slitere der ute, tror nok ikke hun mente noe vondt med det, men vi oppfatter det sånn siden vi er slitere. Skjønner deg veldig godt siden jeg selv mistet i januar, men hun mnte det nok ikke helt på den måten du oppfattet det. Har selv en veninne som hater, virkelig hater å være gravid, men hun elsker ungene sine over alt! Så fortell henne det, da ser hun kanskje litt annerledes på situasjonen sin også! :)

 

Tante-ku: fint du har det bra, og så håper vi du fortsetter å bli mer uggen og alt det andre, hehehe!

 

Vel her i gården er jeg ferdig med eggløsningen, fikk jo ikke gjort det mer enn tre ganger, men håper det holder! :) hadde vært veeeeeeeldig kult om det klaffet, for jeg har ikm på bursdagen min som er 5 april, det hadde vært super bursdagsgave det! Hoho! Men har ikke panikk (hvisker: ikke ennå i hvert fall!) :) Ja tenk om vi alle fikk bolle i ovnen her inne no, det hadde vært morro det! :)

Vel, det blir i hvert fall spennende fremover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe....hadde vært kos, men har mine tvil :-p humøret er igrunnen labert så jeg har fint lite tro på noe som helst om dagen...sukk...bruker mye tid på å finne ut hvordan jeg og ungene skal klare oss alene om d bikker den veien...kommer til å slite big time for å få kjøpt noe, selv om det er det jeg vil...leie blir så innmari uforutsigbart :-( får bare se hva som skjer...sliter så sykt med å se andre muligheter som kan gi en bra total pakke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal snakke med venninnen min, definitivt, vil bare ikke ta det via mail/facebook. Den tråden mellom oss ti har utviklet seg til en ganske stor nedtur for meg, en annen dame som klager der inne også, og igje - jeg skjønner at man gjør det, men jeg vet at tre av de ti som er en del av diskusjonen sliter, og da blir det bare slitsomt...

 

Her telles det ned til testedag neste søndag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt smådeppa i dag. Enten var EL rett etter mensslutt (uten at vi rakk å utnytte den muligheten) eller så er den ikke kommet ennå - og jeg reiser bort i morgen og i overmorgen - så reiser til alt overmål gubben avgårde dagen etter det - det betyr at vi nok skal kose oss i kveld, men så er prøvinga over for denne månenden, etter all sannsynlighet. Blir nok ingen julebaby på oss, tenker jeg.

 

tante-ku - småurven og fryser høres veldig bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iiiiik.....nå er jeg skikkelig pissnervøs....begynner å lure på om d faktisk kan være noe på gang....hadde en aldri så liten blødning på do papiret akkurat samme greia som festeblødning da jeg ble gravid m de 2 andre....gjett om d er ei som skal teste snart...pitte litt frynsete bare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, tussemor!!! Kommer du likevel til å vurdere alenemortilværelsen? Om noen klarer det må det være deg :) Spent på oppdatering når du får testet! Når er ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, litt vel spennende...ja, jeg vurderer det uansett, men vil ikke gjøre noe forhastet og den babyen vil jeg ha, uansett :-p hadde en fin prat m gubben i går, så får vi se hva vi gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, det er jo spennende tussemor! Når kan du teste? Og forhåpentlig klarer du og gubben å ordne opp! :)

 

Jeg er no 5 dpo og venter spent på at testedagen skal komme, hihihi! Men tiden går for en gang skyld fort så det er jo fint. La meg få værdens beste bursdagsgave! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe Rime :-) har ikke tenkt å teste før 6 april, men nå har jeg begynt å lure på om tanta er i gang....har så vondt i eggstokkene mine og skvetter litt blod nesten hver gang jeg er på do :-( sukk...skjønner ingenting jeg...heier på deg rime

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, å huff da. Venter egentlig ikm omtrent samtidig vi da :) jeg har nå glemt hvordan det var mellom el og tr, hehe, så jeg synes det føles så merkelig ut i magen, hihihi. Håpet er startet, synes det er litt morsomt, for jeg skulle jo ta det helt kuli! Hehehe, ye right! :D heier på deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh....spennende Rime...heia,heia,heia....jeg er bare redd nå....måtte ta på ett bind i sta for det er såpass mye blod at det kommer i trusa, men det er liksom ikke typisk mens blødning heller...HVA ER DETTE??? Jeg er jo alltid minst 1 uke over ikm og dvs at jeg akkurat burde vært ferdig m el evt midt i...og hva gjør jeg nå i forhold til monitoren jeg har kjøpt?? Huff, vondt i magen har jeg også...grmf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan klarer du å la vær testinga, tussemor? Er mektig imponert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blør du så mye at graviditet er uaktuelt altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test nå, sykehus test og der var det 2 streker...jeg blør såpass at det er fult på papiret når jeg tørker meg, men det kommer ikke så mye i trusa/ bindet...noen gode tolkninger? Har aldri tatt sånn sykehus test før :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se d ann ett par dager tror jeg, men d kan jo nesten virke som om noe er på gang :-p kjenner jeg er litt svett akkurat nå ja :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønner jeg godt :)

Sender over et forsiktig "gratulerer" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvisker svært forsiktig takk :P har akkurat snakket med en usedvanlig blid gubbe...og vi er skjønt enige om at nå kommer sikkert tvillinger :P dog, er jeg fremdeles noe stresset...stakkars ungene mine som skal leve med meg i dag :o blir sånn digi test i påska en gang hvis ikke noe annet skjer...herregud for ett kaotisk hode nå på mårran....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Det var jo virkelig gøy! Jeg vet ikke noe om sånne sjukhustester, men hvis to streker er positiv, så gratulere! :) håper det går bra, dette var jo spennende! :) Åhhhhhh, håper jeg også får positiv om en ukes tid. Jeg skal teste et par dager før bursdagen min for sambo og jeg skal ut å spise da, og greit å vite om jeg kan ta et glass vi eller ikke! :) men no virker det uendelig lenge til hahahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke så bra dette her. Blør ganske så friskt og har en del vondt...aner ikke hva det er, men ser for meg at det kanskje kan være sa eller noe slikt...sukk...må bare se ann noen dager...dagen i dag går inn under årets verste tror jeg...ja,ja...begynner å bli god på motbakke løp og luftige svev uten sikring :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, huff da! Det var jo ikke sånn det skulle gå! :( ja, du får se det ann noen dager, men når du har vondt så lover det vel ikke så godt! Det var virkelig synd Tussemor! Stoor trøsteklem fra meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk...venter jo strengt tatt på mensen, men forundrer meg veldig over kroppen og hva den driver med...får bare håpe jeg slutter å blø snart også se hva kroppen sier. Det er jo ikke det at blodmengden er kjempe stor....fyller ikke bindene akkurat, men litt vondt gjør det osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...