tiden gikk så fort og jeg glemte i min distré verden å sette opp nytt treff >.<
da blir det torsadg 4 desember kl 19.00 på philias fogg.
om noen ønsker å gå en annen plass ås er det jo bare å komme meg forslag =)
nå har jo de fleste vært på UL, gleeeeder meg til å høre =)
snakkes snart da =)
heeellooo mars april mager det blir nytt treff =)
Opprettet av
ninavettu
, nov. 24 2010 09:25
9 svar til dette emnet
Skrevet 24 november 2010 - 09:25
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 24 november 2010 - 09:32
siden 4 desember er en lørdag så er torsdag 4 litt vanskelig å få til.. la oss heller prøve torsdag 2 desember
=) =) =)
Skrevet 24 november 2010 - 11:53
Ja nå var du treige altså for dette e jo tross alt bare ditt ansvar hahaha huff då..
Eg e med
Og hvis noen "nye" leser her så kan jeg si at jeg var med for første gang sist gang og alle var veldig snille og tok godt i mot meg..så det var ikke så skummelt som jeg hadde fryktet :-)
Også har jeg bestemt at jeg skal ha sjokolade fondant til dessert jiiiihaaa!!!
Skrevet 24 november 2010 - 19:47
Siden eg ikkje kunne bli me på forrige treff, så ska eg jaffal ver me nå! Så me andre ord, eg e me! :-D
Skrevet 29 november 2010 - 10:53
Hei på dere! Jeg har veldig lyst men blir litt forsinket. Begge ungene skal i bursdagsselskap på forskjellige plasser så det er ferdig kl 7 + kjøring... tror ikke jeg er der før halv 8 eller kvart på 8 altså. Men jeg kommer til dessert hvertfall;-)
Skrevet 01 desember 2010 - 09:10
Har veldig lyst, men må se det litt an. Har en avtale i Randaberg frem til 7 og må evt ta buss etterpå. Blir i såfall ganske forsinket. Var veldig koselig de andre gangene og den fondanten har jeg og lyst på:-) treffes kanskje:-)
Skrevet 01 desember 2010 - 15:08
Her dere! :) Jeg skulle gjerne blitt med i morgen, har vært kjempekoselig de to gangene jeg har vært med! :) Men har ligget syk nå en ukes tid, så er redd jeg ikke får vært med i morgen.. Men jeg blir gjerne med igjen ved neste treff! :)
Skrevet 01 desember 2010 - 19:11
Gleder meg til treff i morgen! :-) Lurer bare på hvilket navn bord er bestilt på ? Greit å vite dersom jeg ikke ser magene... ;-)
Skrevet 02 desember 2010 - 10:56
jeg har jo ikke tenkt på at bord må bestilles av en eller annen grunn og ringte nå nettopp.. og dte er helt fullt der i kveld. kommer noen på en plass vi kan stille opp uten bordbestiling? ser jo ikke ut som om vi blir så innmari mangen denne gangen....
sorry folkens..
Skrevet 02 desember 2010 - 17:00
Oi, det var litt dumt. De aller fleste plasser er det greit å bestille bord, så jeg kommer ikke på en plass sånn i farten. Ofte fullt spesielt på torsdager, fredager og lørdager...
Det er fort gjort å glemme ut sånne ting, så du er absolutt tilgitt ninavettu! :-)
Skal vi prøve igjen neste uke heller? Med et bestilt bord? ;-)