Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Lunsjtreff på Egon 02. des. 2010

• Logg inn for å svare
8 svar til dette emnet

#1 Not a quitter ♥ mamma til to♥

Not a quitter ♥ mamma til to♥

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 1 Innlegg:

Skrevet 22 november 2010 - 20:29

Håper å se flest mulig der da :) Kanskje vi på dette treffet kan se om det er mulighet for et aldri så lite "mage/barsel-julebord" for oss som ikke får den store gleden av disse vanlige julebordene :) Skulle det være at dette lunsjtreffet overhode ikke passer for deg så vær snill og gi en tilbakemelding på når det passer best for nettop deg :) Skiv gjerne opp her om du kommer eller ikke, slik at jeg kan få en ca oversikt i tilfelle vi må bestille store bord :) Mvh Nancy

Forumtråden fortsetter under...

#2 mamsi123

mamsi123

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 26 november 2010 - 21:42

Hei Nancy :-) Jeg kan ikke 2/12. Hva med dagen før, onsdag 1/12, samme sted og klokkeslett?? Hører fra deg, hilsen Mona PS: Håper flere hiver seg med!

#3 Not a quitter ♥ mamma til to♥

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 1 Innlegg:

Skrevet 29 november 2010 - 15:47

Hei, jeg kan ikke selv den 1. desverre. Holder på med siste oppgjør på leiligheten for tiden og den skal overleveres den 1. så er bra opptatt den dagen. Hva med å dytte det til den 3. eventuelt?? Hvis ikke må det nesten bli over helgen. Ettermiddag etter kl 18. passer også den 2. om det kan passe for deg eller andre :)

#4 mamsi123

mamsi123

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 29 november 2010 - 15:52

Hei, fredag 03 passer for meg :-) Da sees vi på Egon klokken 1130? Har du hørt om hun som var med sist - Thale(?) også kommer? Hilsen Mona

#5 Not a quitter ♥ mamma til to♥

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 1 Innlegg:

Skrevet 29 november 2010 - 20:43

Den er grei, fredag kl 11.30 blir det da :) Har ikke hørt noe fra Thale, hun pleier hive inn her om hun kommer eller ikke. Får bare følge litt med i dagene fremover og se om det dukker opp flere. Skal ta og endre treffet slik at det blir fredag i stedet :)

#6 mamsi123

mamsi123

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 30 november 2010 - 19:55

Helt topp, da sees vi på fredag. Hilsen Mona

#7 krisb

krisb

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 02 desember 2010 - 11:26

Hei! Jeg har lyst å møte dere, men jeg har ikke dattera på 2 i barnehage i morra, og det er litt for styr å ta med begge to til byen ;) Men jeg blir gjerne med en dag dere møtes og hu eventuellt er i barnehagen eller kan ha barnevakt. Imorra kan jeg ikke få barnevakt heller desverre... Men jeg prøver igjen senere! Hilsen Kristine

#8 mamsi123

mamsi123

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 02 desember 2010 - 21:37

Så koselig med flere som vil være med i "gjengen" da. Kom gjerne med begge barna for min del, jeg kommer kun med "magen" så jeg kan være behjelpelig med minsten eller ho på 2 :-) Hilsen Mona

#9 krisb

krisb

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 03 desember 2010 - 14:24

Joda kunne kommet med begge,men bor på Hellemyr også er det litt håpløst å ta med seg dobbel vogn på buss om den store ikke vil sitte i vogna osv... Hu har kommet inn i trassen så er ikke alltid like medgjørlig!! Men som sagt, er med neste gang! Håper dere fikk kost dere!

Annonse