Gå til innhold

Sniffe vaskepulver og tygge på klut!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette er SÆRT!

 

Men jeg ELSKER lukten av vaskepulver. Jeg nyter det! Jeg vasker klær som aldri før, fordi jeg elsker å åpne den boksen med Omo Vasketabletter.. hatt intenst sug etter å spise dem, dessuten! Men det har jeg selvfølgelig ikke gjort.. etter at jeg fikk jerntabletter og slikt av legen, så har spisetrangen gått litt over.. jeg hadde veldig lave verdier i kroppen, så det er vel det som utløste det. Men GUD så godt det lukter.. samboer synes jeg er så søt når jeg kjører trynet nedi den Omo boksen og sniffer verre enn hunden i huset.. Takk og lov for snill samboer! <3

 

En annen ting er jo at jeg har fått meg sutteklut. Et sånt lite håndkle! Som jeg har i munnen og suger på eller tygger på. Så biter jeg liksom fast i trådene og drar dem løs og tygger på dem.. men svelger ikke =P

Storkoser meg faktisk..det er veldig snodig! Og igjen : Takk og lov for snill samboer!

 

ja, det er sært, det er rart og det er uforståelig.. MEN, det viktigste er at man er lykkelig, sant ? =D

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Jeg sniffet også vaskepulver i de to første svangerskapene mine, og venter i grunnen på at det skal komme i dette også! Omo Color var favoritten, og når vi skulle ut på tur måtte jeg ha med litt vaskepulver i en liten pose dersom trangen skulle melde seg :) hehe.. Gikk ofte rundt med en liten hvit flekk på nesa ;)

 

Det var liksom heeelt naturlig :D

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg har bare lyst til å sniffe ting jeg ikke burde.. Bensin, jif spray, spylevæske,neglelakk- og fjerner, og jeg vil aller helst SPISE tannkrem..! Tennene mine har aldri vært renere ;)

Har et spesielt vaskemiddel jeg elsker å lukte på som ikke har så sterke skadelige stoffer og har en liten flaske i veska når trangen melder seg. Mannen min syns heldigvis også jeg er søt med nesa nedi vaskemiddel-flaska og redder meg fra for langdryge runder med neglelakken.... Vanskelig å styre seg!!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har fått dilla på å sniffe dieseltanker på lastebiler,samme jeg hadde dilla på i forje svangerskap. å det varierer fra måned til måned, Håper ikke jeg blir dyr i drift for samboern min hehe ..=P

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Annonse

Jeg har det samme suget ;P Jeg bare elsker lukten av benisn og eksos spesielt hvis samboer klipper plen, da går jeg bak han bare for å få luktet ^^, Og hvis jeg kjører bil og en moped kjører foran meg så kjører jeg så nærme som mulig og setter viften på full guffe for å få mest mulig lukt :P syke greier :P Og verksted lukt er helt heeeerlig! :D

En annen ting jeg MÅ ha hver dag er isbiter! nam! Tygge isbiter er det beste jeg vet, og blir gal hvis jeg ikke får de ;P Er jeg tom så reiser jeg til coop for å kjøpe mer i fryseren der fordi jeg ikke har tid til å vente på mine egne skal fryse.. Hadde det samme suget etter ting når jeg var gravid med 1 mann ;) Pluss grønnsåpeduf;) *mmmm*

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Åååå jeg også bare elsker lukten av bensin, diesel, eksos,maling og ikke minst kjellerlukt:)

Med forjemann så var jeg helt hekta på vinduspylervæske spylte og spylte de rutene...nydelig:) Var så skuff når vi kjørte hjem fra sykehuset og ikke lukten var like god som når vi kjørte til sykehuset he he

Lenke til kommentar

Ha ha ha ha.. Håper jeg og får dilla på noe når jeg blir gravid...

 

Syns jeg ser du kjører land og strand etter mopeden for å lukte :-D

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...