Gå til innhold

Tirsdag 12. oktober kl. 19 på Egon i Stavanger


Lillespiren<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei alle januar og februar snupper:) dere kom meg i forkjøpet:))) skulle inn å sette opp et treff nå, men så var det allerede planlagt! godt med alt som er gjort! uke 41 er en god plan, tid og sted forsåvidt også, tirsdag er en dårlig dag for meg, men vi holder oss til det som er planen. Så skal jeg se om jeg ikke greier å endre mine tirsdags plikter! Gleder meg masse til å se dere alle og håper så mange som mulig får anledning til å komme:) ( da regner jeg med at den som la tråden har ansvar for å bestille bord og vite hvor mange vi blir) takk takk:)) sees:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hadde vært veldig koslig, men den datoen var bom for meg desverre.. eller tidspunktet.. har en annen avtale kl 20 så det blir litt knapt, men jeg kunne eventuelt stukket innom å si hei. Skal se hva jeg får til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg bestilte bord for 10 på Egon. Her ser det ut som det bare blir 4, men på den forige tråden til jaroe så det jo ut som om det var mange som skulle være med. Jeg har lagt ut trå både på januar og februar og bedt folk melde seg på. Så vi får bare se=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere:)

Høstferie og kun 1 ukes påmeldingsfrist kan nok være årsaken til at vi blir så få, men vi treffes i morgen, prater og koser oss, så avtaler vi et nytt treff og tar 3 uker fra annonsering til treff;) gleder meg til å treffe dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en koselig kveld i dag!

 

Sko ønska eg kunne kommet, men eg har deserre en bror ssom har bestemt seg for å feira dagen sin i dag! :-( Å der må eg nok stilla opp!

 

 

Får håppe eg får muligheter neste gang!.

Ha et koseligt treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, planen helt til i dag var å komme på treff - men nå er formen selvfølgelig dårlig og jeg tror jeg rett og slett må holde meg på sofaen.. Typisk! Kommer sikkert neste gang hvis det blir et nytt treff! Kos dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kåmmer eg. tror sikker det er flere som meg som blir litt forvirra av alle innleggene å ikke helt vet kor me skal melde oss på:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, håper dere hadde en fin kveld i går, jeg kunne desverre ikke komme. Men ser det allerede er satt opp nytt den 3.november, da kommer jeg:) Men jeg vet heller ikke helt åssen en melder seg på....;P?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...