Gå til innhold

Smerter i lårene/knærne... BL?


Fru.Antonsen

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid i uke 29+2 og venter barn nr 2. Forrige gang slet jeg med skikkelig bekkenløsning, klarte ikke å bøye meg ned, ta på sko/sokker osv. Slet med å gå i trapper og ja hadde det tøft.

Denne gangen her er det litt nå og litt da men stort sett har jeg ikke plagsomt vondt i hoftene. Har bare gjort det til vane å bruke bekkenbelte og tror jeg har fått en del hjelp pga det. Men det som plager meg enormt denne gangen her er smerter i sykkelmusklene i lårene, værst er det nede ved knærne.. Er en brennende/sviende smerte og kjennes iblandt ut som det er noen som røsker en med piggtråd... Det å i det hele tatt ta på, massere, stryke over osv er forferdelig ubehagelig og i visse tilfeller blir det bare verre...

Nå har jeg fått høre at dette kan være i forbindelse med bekkenløsning og lurer derfor på om det er noen andre som kjenner til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har symfyse og bekkenløsning og er plaget med en brennende sviende smerte på innsiden av lårene og til tider på aksiden av det ene låret. Knærne har jeg ikke kjent noe sviing, men derimot at det ene kneet svikter pga muskelsvinn etter 7 mnd uten trening.

 

Vurderer å flytte til afrika når jeg skal ha mitt neste barn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...