Gå til innhold

Har seriøst flere av dere damer her hatt sex med UNGE gutter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av den der tråden der hun har planlagt å bænge en 19 åring.

"Prøvekjør han", "Sex med unge gutter er deilig, jeg misunner deg", "Go for it", " Jeg kjenner noen på 26 og 36 som er sammen, 10 års aldersforskjell er da ingenting"

Vel, det er STOR forskjell på en 19 år gammel gutt og en 26 år gammel MANN. Vel, til mange av dere damer der ute. Æsj sier jeg bare, som fantaserer om unggutter som såvidt er passert myndighetsalderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er d så æsj?Noen må jo ha sex med de unge guttene også, lære de opp, de er lærevillige og vil gjøre alt for at du skal ha d bra, du kan jo takke meg når du overtar en av ungguttene jeg har lært opp da :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 28 var jeg en kort stund sammen med en på 19 år.. Kan ikke si at sexen var så fantastisk akkurat, men vi hadde det veldig moro sammen.. Men vi visste jo begge at det ikke kom til å vare.

 

Vi ble betatte av hverandre rett og slett, på tross av aldersforskjellen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som du synes er æsj egentlig? At noen unge gutter vil ha modne kvinner, at noen modne kvinner vil ha unge gutter, eller at kvinner som har passert 35 ikke har inntatt madonnarollen (og da mener jeg ikke hun med musikken), men fortsetter å like skjøgebiten?

 

Det høres ut som om du er ganske ung.Kanskje du vil se litt annerledes på det den dagen du er 41 og oppdager at et sexliv fortsatt i høyeste grad er tilstede, og at unge gutter fortsatt er like hotte som da du var på deres alder. Eller kanskje ikke. Kanskje du blir en sånn kjerring med spindelvev i strutla og flere fordommer enn kamferdrops i håndveska. Hvem vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt så draget på 18-25 gutta som da jeg bikket 30, det er helt sykt hvor mye de henger etter meg.

Jeg er en såkalt MILF :)

Var på Hove festivalen i år, og måtte nesteb slå dem av meg som fluer!

Det er ikke jeg som henger etter ung guttene, det er omvendt!!!

Hadde en heftig natt med en på 18 (blitt 19 nå så slapp av) og han virkelig bare forguder meg! Vi har møtt hverandre hjemme hos meg flere ganger i ettertid og har heftig sex!

 

Han sier han tenner på eldre damer fordi vi er mer selvsikre, vet hva vi vil og er mer avslappet i forhold til egen kropp. (selvom vi ikke kanskje er like "perfekte" som en på 21)

 

Se på Madonna, 52 år og sammen med en på 23, det er jenta si det!

JA til deilige opplevelser med yngre menn!

Hilsen en på 32 som hverken er en kjerring eller i noen midtlivskrise (og når ble forresten 30 årene midtlivet??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke HI, jeg er ikke spesielt ung (37), og synes faktisk det er æsj. Det gjelder både ifht eldre kvinner og menn (kategodi nærmer seg 40 og over) som innleder seksuelle forhold til ungdom (anser 19 år som ungdom ja). Det har da ingenting med å være en gammel kjerring "med spindelvev i strutla" å gjøre! Det har med ansvarlighet og anstendighet å gjøre. Jeg kan fint se på en ung gutt å tenke at han er flott og nydelig, men derfra og til å se på han som en potensiell sexpartner er lang, for meg i alle fall. Jeg kunne i teorien vært hans mor, og jeg ville ikke ønsket for min sønn at han innledet et forhold til en av mine venninner på 42..... Slik må vi også tenke, noe annet blir dobbeltmoralsk.

Så, jeg holder meg til menn på min egen alder +/-, og er lykkelig med det :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midltlivet er i slutten av 30 åra, begynnelsen av 40-åra. Fordi en må se på gjennomsnittlig levealder i Norge, og dele på to.... Så da betyr det nok at jeg som nærmer meg 40 snart et middelaldrede/i midtlivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå snakker ikke de fleste her om å innlede forhold med yngre gutter, men å ha deilig sex sammen.

Kan ikke se at det er noe galt med det!

Og hvorfår er det bare kvinnene som får så mye pepper?? Det er jo som regel disse unggutta som er pådriverne her!

 

Dette med eldre kvinner, "mrs Robinson" har da eksistert i alle år, menn i begynnelsen av 20 årene er mer seksuellt sidestillt med en i 30 årene enn mannfolk på egen alder og eldre.

Dette er det jo forsket på!

Hva er galt med at noen har sex med hverandre hvis de vil det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ungutta som er pådrivenrne? har aldri sett en gutt under 25 skrive her at han liker eldre damer? de eneste mannfolkene her sier at dem ikke liker dere, derfor dere er så råtten og klager hele tiden.

 

Neineineinei.. gammel hønsehus er ikke noe å spise på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for her inne er det flust av gutter på under 25....

 

Ta deg et norskkurs! Makan til skriving....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er vel ikke mannfolktettheten her inne særlig stor, så om du tror at det som skrives her inne er representativt for det norske samfunnet, så tar du feil. I den anledning an jeg også opplyse deg om at de fleste i Norge gir blanke i om Buggaboo er bedre enn Simo og om helseteppe foran vogna er verre eller bedre enn å drikke et glass vin når man ammer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfølgelig snakker jeg ikke for alle.. Men jeg har en veldig veldig stor omgangskrets og det er ingen som liker eldre..

 

eller, en av mine kompisser hadde sex med ei på 31.. han valgte 20 åring neste gang for å si d sånn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig at ikke alle i denne "veldig, veldig store" omgangskretsen din ikke forteller deg alt om sine seksuelle fantasier og erfaringer?

 

Selv jeg, som er over 40, overvektig og med giftering på fingeren har blitt sjekket opp av langt yngre menn. Noen liker mora og andre liker dattera, vet du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tall på alle de pur unge håndverkerne jeg har "lært opp" i senga mi. Deilig! Hva skulle jeg ellers finne på som hjemmeværende? Noe må jo dagene fylles med. Enten brød- og kakebaking eller sex. Jeg velger det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del sier jeg som ei over her at en på 19 faktisk bare er en ungdom, og det kunne ikke falt meg inn å innlede et forhold på noe som helst plan med en på den alderen. Jeg holder meg til de på min egen alder, pluss/minus noen år.

 

Uavhengig av om det er mannen eller kvinnen som er såpass mye eldre synes jeg det blir etisk feil. Har man passert 30 selv synes jeg nok den andre parten i det minste burde ha passert 25. Selv er jeg 37 med mann på 39, og kunne aldri funnet på å date en under 30. Men det er meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med deg egentlig? Tror du ikke at du blir 30 selv eller? Jeg har vært, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24.....31 år, du må ikke tro at du har noe jeg ikke har hatt! Men livet går faktisk videre og hvis man er heldig blir man eldre og hvis man er flink å ta vare på seg seg er man faktisk attraktiv både på yngre og eldre menn. Det virker som du har et ekstremt behov for å slenge dritt og rakke ned.... men om noen år er du der selv... kanskje vil du oppleve å få oppmerksomhet fra yngre, kanskje ikke... kanskje du da synes det er uinteressant å ligge med en ung mann, kanskje ikke... Jeg blir mer tiltrukket av godt voksne menn, det er på menn mellom 40-50 man virkelig kan gjenkjenne en kvalitetsmann fordi de som var flotte da de var 20, men som har en bedriten livsstil virkelig har begynt å forfalle og overhodet ikke er attraktive lengre. Jeg synes folk må få lov å kose seg sammen, enten de er høye eller lave, unge eller gamle så lenge det er lyst og glede fra begge sider... At noen skulle synes det er ekkelt og uansvarlig synes jeg er temmelig merkelig og det kan virke som om de har for lite å bry seg med, når man blir provosert av at andre har det deilig sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har passert 30 år nå, og sex med noen som er 19 år (herregud.. nettopp vært RUSS, jo...) er for meg fullstendig turnoff. Forstår ikke hva som er attraktivt med det?

 

Hadde ikke noe minneverdig sex da jeg selv var i den alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no offence, du er sikkert en grei dame og alt sammen, Men det er ikke Mange som liker morra:/ dere ser for mye på film. det eneste gutter prater om er jenter, hvem dem har knulla, fotball, og spill. det er seff mer enn det da men det som er hovedsakene.. hvorfor skulle noen ha en fantasi om en eldre dame som har skavanker og rynker i fjeset og 10-20-30 kilo mer enn de som er 20? DEt er selfølgelig NOEN men generelt sett så er vi mannfolk LIKE

 

Søtt ansikt, greie pupper og søt rompe, da er vi solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må dere faen med slutte.. 99% AV MANNFOLK UNDER 30 LIKER JENTER SOM ER 18-25.. wow dere er så fckings patetiske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Jeg er 14 år og bryr meg ikke om alde, utsende,størrelse. Osv. Når en ung gutt først får sex så kan han ikke stoppe

 

Anonymous poster hash: 20e50...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...