Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Fytti katta så sure jordmødre det er i haugesund

• Logg inn for å svare
5 svar til dette emnet

#1 MammaLinda

MammaLinda

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 08 august 2010 - 11:28

Kommer enn på barsel besøk på haugesund sykehus er de møkk sure, makan til middelaldrene sure jordmødre. håper fødselen min går greit så jeg får reise fortest mulig hjem å sove i mi egen seng. Å sove på 6 manns rom er helt uaktuelt, jeg sov dårlig helt til jeg kom hjem sist. Vi lever i 2010, alle andre sykehus har familie rom, hvorfor i alle dager har ikke haugesund sykehus det?

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 IMW

IMW

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 12 september 2010 - 13:26

Eg vil sei at de e bedre veterar å lite åpne å imøtekommande... Eg blei sendt til "teamet" for fødselsangst på Hgsd sjukehus fordi eg ønske KS... Å eg har aldri opplevt nåke mindre profft! Her va d ei JM så satt å jekk gjennom ei lista me "problemer" så hu konne fiksa om angsten min bonna i detta... Va eg redde for smertene så konne eg få epidural me ein gång, va eg redde for å vær naken så konne eg ha kler på meg osv. Hu va heilt uvillige t å diskutera nåke så helst rondt KS. Eg prøvte å forklara na at min angst hang samen me fysiske årsaker å at d va derfor eg ville ha KS. Barn i min familie har komt t verden me store hoder å damene har hatt for smale bekken... Den eldsta søsterå t mor mi revna fra A t Å me nr. 1, mor mi endte opp i mången timar me forsøk på både tang å vakum når eg kom t... nåke så endte me knekt halabein så aldri har grodd rett. Den yngsta søsterå t mor mi hadde o problemer me nr. 1, både hu å mor mi fekk KS me nr. 2 fordi d va uforsvarligt å prøva på vaginal fødsel. Mor mi fekk t å me skriftlige unnskyldning fra dåværande øvelege me Hgsd sjukehus. JM seie då at siden ein kje ska ta røntgen av bekkenet når ein e gravide så kom de t å setta i gang fødselen å se koss d jekk, å då når vakum, tang osv va utprøvt ville de då vurdera et KS. Både mannen min å meg satt bare der å måpte! E jo kje løye at ein får angst av å hørra sånn når ein e 1. gångs... Å me nevnte då at detta kje va et alternativ å at KS va d så me va interessert i å at d burde foreligga nok medisinsk grunnlag t detta her, både på fysisk å psykisk lag. Vel, då klarte hu å lira utav seg at d va ingen så fekk KS på Hgsd sjukehus fordi de hadde fødselsangst, de hadde t å me hatt ei så de kje blei "enige" me å hu reiste t London for å få KS. Avsluttningsvis så fortelle hu at her på Hgsd sjukehus så va de veldigt opptatt av at alle pasientar sko bli ivaretatt å kjenna omsorg fra personalet... Hmmm, kan kje sei at eg satt igjen me den følelsen akkurat!

#3 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 274 771 Innlegg:

Skrevet 08 november 2010 - 16:29

I haugesund har dei barselhotell. Eg har BERRE positive fødselsopplevingar i Haugesund. Stord er dei sure sure sure....
  • ts83 og Surrepus liker dette

#4 to herlige karer + baby 7.3.12

to herlige karer + baby 7.3.12

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 54 Innlegg:
  • Stedkarmøy

Skrevet 02 januar 2012 - 08:58

Enig med #3
Bare gode fødselsopplevelser ved haugesund sjukehus.
Har brukt barselhotell begge gangene jeg har født. Kjempe fornøyd. Nå er barselhotellet "lagt ned", men det er istedet blitt laget til 4 familierom.
  • Surrepus liker dette

#5 Surrepus

Surrepus

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 89 Innlegg:

Skrevet 13 juni 2012 - 08:34

Har også bare gode opplevelser med personalet på føde- og barsel :)

#6 ts83

ts83

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 18 Innlegg:

Skrevet 15 juni 2012 - 11:33

Enig med #3
Bare gode fødselsopplevelser ved haugesund sjukehus.
Har brukt barselhotell begge gangene jeg har født. Kjempe fornøyd. Nå er barselhotellet "lagt ned", men det er istedet blitt laget til 4 familierom.

er hotellet lagt ned? såg på dette som en gylden annledning til å få litt alene tid me lillegutten før jeg ble kastet ut i hverdagen heime! var bare 2 stykker på rommet sist, og dette gikk helt fint! hadde verdens snilleste jordmor på haugesund sykehus! skal be om hun samme neste gang om hun er på jobb!