Gå til innhold

Ønsker å bli kjent med andre alenemødre Østlandet


Ballerina74

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en kvinne på 35 år som har termin i slutten av august. Dessverre ønsker ikke barnefar på 40 år å ta ansvar, så det ser ut til at jeg blir veldig alene om gutten jeg får. Jeg har en jente på 12 år i fra et tidligere forhold.

Jeg syntes det er ganske ensomt å være alenemor. Er det noen i samme situasjon som kunne tenke seg kontakt? I min alder er de fleste etablerte og man føler seg litt utenfor - i vært fall her hvor jeg bor. Hadde vært så hyggelig å møte noen andre kvinner og skape et fellesskap for sosial omgang.

 

Håper å høre fra noen:-))

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

jeg er 22 år, har termin 6. februar, og er helt alene.

har ikke noe med faren å gjøre heller..

han vil ikke engang at noen skal få vite at det er hans barn.. så jeg er totalt alene.

heldigvis har jeg super støtte fra mamma'n min.

hun er her for meg hele tiden og verken jeg eller hun tviler på om det går bra :)

vi vet at jeg kommer til å klare meg kjempe bra :)

 

jeg bor også på østlandet.. nermere bestemt lillehammer området..

 

bare å sende meg en melding :)

Lenke til kommentar

hei, jeg er også i samme situasjon, dessverre. Har termin 31.0ktober, ble forlatt av mannen min ei uke etter at jeg fikk vite at jeg er gravid! han er også 40 år og siden vi gikk fra hverandre har han ikke vist et tegn på anger eller interresse for hverken meg eller barnet:( Og denne mannen har jeg kjent i 10 år, 4 av dem var vi gift!!

Jeg er enig i atr det er ensomt å være alenemor, det å gå gjennom en graviditet alene og alt det som er i vente, skremmer meg. Det er mitt første barn så jeg er skrekkslagen til tider.Vet ikke hvor du bor, men jeg bor i Oslo. Så hvis du er fra Oslo, kunne det kanskje vært lettere for oss å bli kjent med hverandre?

Håper det ordner seg for begge...

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg blir også alene. Har litt kontakt med barnefar, men vi er ikke sammen. Gruer meg veldig til tiden etter fødsel, er liksom ikke "drømmen" å bli alene!

Jeg bor i Fetsund ikke langt fra Lillestrøm, er 35 år, og venter mitt første barn.

Lenke til kommentar

En liten trøst å høre at det er flere i samme situasjon. Jeg føler meg veldig alene.

 

Syntes det hadde vært veldig hyggelig om vi kanskje kunne møttes en dag i begynnelsen av august for å skravle og dele litt erfaringer. Og ikke minst glede oss over babyen vi skal få:-))

 

Klem til dere alle

Lenke til kommentar

Annonse

det hadde jo vært genialt om vi kunne møtes en dag da! :)

jeg føler meg kjempe alene. og det blir ikke noe bedre av at min egen far prøver å ødelegge alt for meg. han vil ikke ha noe med meg å gjøre.. alikevel truer han andre for at de skal finne ut hvem som er faren til barnet mitt.

men det er jo ingen som kan vite det.. når jeg ikke er sikker selv engang..

 

jeg vil bare si til alle dere andre:

dere klarer dere fint alene :)

det skal jeg gjøre. det er klart det blir vannvittig tøft til tider. men jeg SKAL komme igjennom det!

tenk at når vi har fått ut de små nurkene våre så er de BARE våres!!!

jeg er sikker på at det kommer til å gå kjempe bra!! :)

Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg en kvinne på 31 år, og blir også alenemor. Har termin i midten av oktober. Har nettopp flyttet til Lillestrøm og ønsker å komme i kontakt med andre i samme situasjon:)

Lenke til kommentar

Vi får finne en dag i august hvor vi kan treffes. Akkurat nå har jeg ferie med datteren min og ganske opptatt. Håper dere koser dere så godt det lar seg gjøre til tross for trasige situasjoner.

 

Stor klem fra meg:-)

Lenke til kommentar

Jeg skal også bli alenemor. Fant ut at jeg nok var gravid etter en ukes forsinket mens, og testen sa ja. Jeg har kontakt med faren, men det blir nok "mitt barn". Men i forhold til at jeg snart er 30 syns jeg det er en positiv ting, men vil gjerne også ha kontakt med andre i samme eller lignende situasjoner som meg. Skal ha først i februar/mars

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg er blir også helt alene. Barnefar freaket helt ut da han fikk vite at jeg var gravid, og vi har ikke snakket sammen siden jeg var 12 uker på vei. Han har gjort det helt klart at han ikke vil ha noe med hverken meg eller den lille jenta å gjøre.

Har termin 10 desember og gleder meg sånn! :)

Ikke helt sånn jeg så for meg at jeg skulle få familie, men når det nå en gang ble sånn og jeg har vent meg til tanken, så er det igrunn helt greit!

 

Jeg bor i Larviksområdet.

Lenke til kommentar

Hei,

 

Det høres ut som du er frivillig singel, ut fra det du har skrevet. Stemmer det? I såfall er vi i nogen lunde samme situasjon:) Jeg valgte å avslutte forholdet, og har ikke kontakt med barnefaren.

Jeg har termin i oktober, og gleder meg veldig:)

 

Jeg bor forresten på Lillestrøm.

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg er 25 år, har termin om 6 dager og bor i Lørenskog.

Har også lyst å bli kjent med flere som er i samme sitvasjon i nærheten..

 

Så er bare å sende en pm ;)

Lenke til kommentar

Annonse

Hei.

 

Jeg er 25 år og er alenemor. har ei på 4 og venter nr 2 med termin 10 oktober. Hun på 4 har kontakt med pappaen sin, men er ikke på overnatting. Jeg bor i oslo og kunne godt tenkt meg å bli kjent med noen :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei jenter:=)

 

Godt å lese at vi er flere i samme situasjon. Jeg er 31 år og bor like ved Drammen. Har ei datter fra tidligere forhold og hun er 9 år. Og blir også helt alene med dette barnet i magen. Jeg har termin 27 oktober og venter ei jente. Merker at det blir ganske så ensomt å være i en sånn situasjon. Selv om jeg valgte å beholde til tross for at jeg visste at jeg ble alene med dette barnet og barnefar vil ikke ha noe med dette barnet.

 

Hadde vært hyggelig å få kontakt med dere andre som blir alenemamma:)

Lenke til kommentar

Ikke lenge til min termin nå. Men jeg skulle ønske vi kunne treffes. Noen forslag til tid og sted? Kanskje et sted i Oslo?

 

Klem til alle dere andre tøffe og selvstendige jenter:-)))

Lenke til kommentar

Hei,

Jeg er også veldig gjerne med på et treff - 34 år, bosatt i Oslo, får et lite barn i januar, og har støtt på nok en av disse 40 år gamle guttene som ikke er i stand til å ta ansvar og har erklært at han ikke vil ha noe med verken meg eller barnet å gjøre. Godt å se at man ikke er helt alene i en slik situasjon, og det hadde vært hyggelig å treffe noen av dere andre!

Lenke til kommentar

tr76 - vi er jo virkelig i samme båt.

 

Hadde vært veldig fint og møttes. Et felles treff over en kaffe. Noen forslag til tid og sted?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei!

Har dere hatt noe treff ennå..? Jeg er en alenemor som har en baby på 11 mnd. og bor i Oslo. Var tilfeldigvis innom her og fant denne siden. Jeg synes det hadde vært veldig hyggelig å treffe andre i samme situasjon for trilleturer, kafèbesøk osv. Selv om dere ikke har fått babyen ennå, håper jeg på å få henge meg på.. :)

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei dere!!

Syns det er en kjempeide å prøve å møtes!

 

Hva med en av de nærmeste helgene?? 25/26 september eller 2/3 oktober foreksempel?? Vi må jo bare sette en tid...

Oslo er kanskje det enkleste og mest sentrale for alle??

 

Hva stemmer dere for???

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Hei. Blir også snart alene. Dog valgt det selv, da jeg ønsker at min datter på snart 5 år skal få søsken.

Har termin 25 jan.

Jeg bor i bærum, ikke langt fra oslo. Og hadde satt veldig pris på å bli kjent med flere som blir/er alene.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...