Gå til innhold

Nytt treff i neste uke.


Mari med gutt nr 3

Anbefalte innlegg

Da har jeg satt opp forslag til nytt treff. Håper det passer for flere denne gangen. Men vi har jo mulighet til å sette opp et kveldstreff også hvis noen ønsker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det passer bedre for meg med ett treff på dagtid, så jeg kommer:)

Blir koselig:) Gleder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan ikke jeg komme,for da ligger jeg på sykehuset!!

Har fått keisersnittdato flyttet til den 12!

Så da kan det hende jeg har fått nurket!

Dere får kose dere da,så kommer jeg sterkere tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!;))

Jeg skal virkelig prøve å komme,men har hatt noen dager med veldig mye og sterke kynnere,og blir sliten!

Må se an formen,for det er litt ekstra når man tar tog,eller buss!:)..

Har 33 dager igjen til såkalte terminen,men har jo fått beskjed fra flere i faget at de tror det er snakk om tidligere..;) (Man kan jo håpe!?!)

...Sees trolig på fredag!..Kjempekoselig,altså!hehe

..Hva med deg,Mari?Formen?Det er vel mer sannsynlig at du føder snart!??...:)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på kontroll i dag. 39 uker på vei. Hode er ikke festet, og de tror jeg går til den 18 hvertfall. Håper jo på noen dager før, men skal nå starte med modningsakupunktur i dag. Fikk det med Trym også, men det hjalp lite. Lov å håpe på et under denne gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på fredag.. Men dere må gjerne ta dere en tur innom engler og cowboyer etter endt treff, så får jeg hilst på noen av dere jeg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

 

Jeg kommer nok ikke... Enten har jeg født, eller så er jeg altfor sliten nå. Var hos jordmor idag, hun mente at det ikke var mange dagene igjen :D Hun trodde ikke jeg ville gå til termin, som er den 16. februar...

Så da får jeg bare gå her og ruge ;) Hehe!

Men vi sees så fort jeg er på beina og klar for treff med baby! :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha masse lykke til, Silje. Håper du ikke må vente alt for lenge, og at du blir i finfirn form fort igjen etter fødselen.

Jeg tenkte å handle inn litt baby klær på fredag, så skal ikke se bort ifra at jeg kommer innom, Betina.

 

Og du Mari, må vente til etter fredagen med å føde. Hadde vært koselig og sett deg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Silje, du må ha masse lykke til=) blir nok godt å få det overstått oxo, å få lillegutt i armene=)

Kanskje du er rett i komminga du oxo Mari, blir nok moro med gutt nr 3 i huset=) håper vi ses på fredag, hvis ikke masse lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok på fradag ja. Ikke noe tegn til fødsel her ennå, men kan jo komme brått ;) Ser jo ut som det blir noen denne gangen også. Blir veldig koselig, gleder meg til å se dere igjen.

 

Lykke til Linn!! På fredag blir du 3 barnsmamma =) Og Silje, masse lykke til. Dere får holde oss oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også gjerne med på ett treff med barn, så fort formen kommer seg:)

Lykke til Silje, Mari og Linn:)

Kan hende dere havner på sykehuset ca samtidig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lykke til til dere alle som er klare;) Blir ordentlig spennende, dette her:)

Hold oss oppdatert!

 

Gleder meg til treff på fredag:)

 

Mari - hvordan har du fått til å endre nick? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle lykkeønskninger,sitter her i natta med det jeg troor er maserier,har ikke tid til dette nå! hehe

håper jeg ser noen kjente fjes på sykehuset på fredag! (eller i helga)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...