Gå til innhold

BIM-treff Onsdag 3. Februar kl 18:00


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Takk, takk:)

Blir en spennende tid fremover..¨

Lykke til, til dere alle sammen:)

Det med parkeringen stemmer helt sikkert.

Bare jeg som parkerer på disse parkeringsplassene når jeg er i byen:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut som om det kan bli vanskelig for meg å komme på onsdag... Min samboer skal på sivilforsvarøvelse hele dagen, kommer ikke hjem før sent. Og eldstemann skal gå skirenn så da må jeg være med han på det :)

Dere får kose dere masse, også får dere snakke om når dere vil ha neste treff. Om det blir på dagen eller kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om det kan bli vanskelig for meg å komme på onsdag... Min samboer skal på sivilforsvarøvelse hele dagen, kommer ikke hjem før sent. Og eldstemann skal gå skirenn så da må jeg være med han på det :)

Dere får kose dere masse, også får dere snakke om når dere vil ha neste treff. Om det blir på dagen eller kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir nok vanskelig fr meg i morgen også..

Mannen min må nok jobbe sent, og det er ikke så lett og ta med seg vesla når det er på ettermiddagen.

Men dere får kose dere masse, og håper jeg får blitt med neste gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Skal vi ta en liten oppsummering her? Er det noen som kan, slik at en slipper å sitte på Chaplin alene?.. :)

 

Alternativt finner vi en annen dag til treff:)

 

Uka begynner å fylles opp bra her og, så ingen krise for min del hvis vi tar en annen dag, men skal prøve å ta meg en tur i morgen hvis det blir treff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg planlegger å komme, men sliter nok med å være der til kl 17. Er der i alle fall til kl 18. Hvor mange blir vi da, mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg planlegger å møte opp i morgen :-) Er avhengig av å vente til pappa`n kommer fra jobb for å være sammen med den blivende storesøster på 2, så sliter med å være der til kl 17. Er der i alle fall før kl 18!

Dersom det ikke skulle bli noe i morgen, er det supert om det blir et treff på kveldstid igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må droppe ut i dag desverre. Litt mye stress på jobben for tiden. Men håper det blir satt opp nytt treff snart. Fredager på dagtid passer bra for meg iallfall enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke ut til at det blir så mage av dere da... Jeg kan ikke komme i kveld. Har mulighet til et dagtreff imorgen, men ellers får vi sette opp et treff neste uke :)

Men vil dere ha dag, eller kveldstreff neste uke da? Passer egentlig best på dagen for meg, men skal vel klare å få til en kveld også om det er ønske for det.

 

Dere får kose dere på treff i dag dere som kan da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut til at det blir så mage av dere da... Jeg kan ikke komme i kveld. Har mulighet til et dagtreff imorgen, men ellers får vi sette opp et treff neste uke :)

Men vil dere ha dag, eller kveldstreff neste uke da? Passer egentlig best på dagen for meg, men skal vel klare å få til en kveld også om det er ønske for det.

 

Dere får kose dere på treff i dag dere som kan da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dessverre melde pass i dag, jeg og!!

 

Har blitt litt for mye stress denne uka, dessverre :(

 

Har ingen planer til uka, så spiller ingen rolle for meg!

 

Nå er jeg litt usikker på om det blir noe treff i det hele tatt i kveld, men blir det det, så kos dere masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg kan jo i utgangspunktet... Men spørs jo hvor "moro" det er når det ikke kommer flere :P Ikke for det, det var kjempekoselig når vi bare var tre på treff også! :)

 

Kan vi ikke heller finne en annen dag, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg passer det å best på dagtid da vesle jenta er i barnehagen.

Har ingen planer resten av uka, og heller ingenting på tapetet neste uke, så bare sett opp ett treff dere, så er jeg nok med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nok ikke til å komme i kveld, driver med oppussing av soverom hvor jeg må være håndtlanger så vi blir ferdig før helga:)

Jeg ønsker gjerne å ha et treff på dagtid neste uke, det passer best for min del...

Kan jo sette opp ett dagtreff og ett kveldstreff så kan folk møte på det som passer best eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nok ikke til å komme i kveld, driver med oppussing av soverom hvor jeg må være håndtlanger så vi blir ferdig før helga:)

Jeg ønsker gjerne å ha et treff på dagtid neste uke, det passer best for min del...

Kan jo sette opp ett dagtreff og ett kveldstreff så kan folk møte på det som passer best eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for meg passer egentlig fredag formiddag alle best. Er ofte veldig sliten etter en arbeidsdag. Kan jo prøve komme på kveldstid også om det blir satt opp noe treff da. I dag tar jobben all min tid. Skal levere anbud i mårra :) sånn er det i helsevesenet......

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...