Gå til innhold

Treff på Lillehammer :)


Julinis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heidu:)

 

ja et treff på Lillehammer hadde vært koslig ja, jeg er med:)

 

Hvor langt er du på vei da? har termin i september jeg, så ikke så veldig langt på vei enda da, men føler meg veldig gravid for det:)

 

Du skal ha i juli eller?

 

Håper vi treffes snart da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller opp! Men jeg følger ikke så mye med på BIM, men tipper Angelica drar meg med uansett jeg:p Hehe.. Har forresten termin i juli jeg OG:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes bra ut :)

Jeg er og veldig sjelden inne her:) Hva med å lage en slags gruppe på facebook da? Hvis dere er der? BIM Treff på Lillehammer :) Artig med respons :)))) Er det bare jeg som har barn fra før el? ;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at vi er flere:) JA vi må få til et treff snart ja, hadde vært kjempekoslig:)

 

Jeg har barn fra før:) og gleder meg max til nummer to hvis alt går som det skal:)

 

Ja hadde ikke vært så dumt med en slik facebookside nei:) Jeg er med:)

 

Artig at dere er flere som skal ha i Juli da, kommer til å være kjempestor og misunnelig jeg da=) hihi

 

Håper vi treffes snart da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke bare finne en dato da? Alle dager passer for meg egentlig siden jeg er sykemeldt.. Bare ikke på kvelden, for nå er det håndball EM:p Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best for meg på dagtid pga pass til vesla og slikt :))) Men noen som har lyst ta på seg lage gruppe? Er ikke noe flink tell slikt jeg hehe :)))Jeg går hjemme så passe for meg nesten når som helst,må bare vite litt i forveien slik at jeg har barnevakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er jo en fra før da :)

Kan vi ikke få til på en Onsdag da? eneste da jeg har fri fra skolen.. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...