Gå til innhold

Au - au - au!!! Hemorider etter fødsel. Hva hjelper?


mom2agirlandaboy

Anbefalte innlegg

Jeg fødte min skjønne gutt mandag denne uken. Fødselen var av den kjappe sorten, og var unnagjort på 3 timer.

Plagdes litt med hemorider mot slutten av svangerskapet, og fødselen gjorde ikke saken særlig bedre... Men idag, 4 dager etter, har plagene bare blitt enda verre. Jeg har fått en stor - dritvond - hemoride som er umulig å dytte inn. Vondt for å bevege meg, og trenger gode råd! Har smurt meg inn med Alcos Anal, men føler ikke at det hjelper, Gode råd mottas med stor takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

som om jeg skulle skrive innlegget selv! sliter med det samme, 2 dager siden fødsel så jeg er fortsatt på barsel, har alcos anal hjemme, glemte jo å ta med den jeg.. men den hjalp ikke noe før fødsel. Vet det finnes en salve til jeg har hørt skal være bedre, men den kan ikke gravide bruke, sheripokt eller noe i den duren, husker ikke helt navnet, den skal jeg kjøpe inn til uka. Satser på den hjelper.

 

Lykke til!

og gratulerer med overstått fødsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det samme etter nr 1. Jeg var flink til å gjøre knipeøvelser. Har lest at det kan være med å tømme hemoridene, men¨når det er sagt så møtte jeg smøre meg med tålmodighet. Tok ca et halvt år før de var vekke. Smurte meg mye med alcos anal. Ble ikke noe særlig bedre av dette, men lindret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg også vært plaget med. Er litt usikker på om Sheriproct kan brukes ved amming på grunn av kortison innehold, men jeg har tatt isbiter i et tørkle jeg og rett og slett satt meg på... det lindrer og gjør at utposningene trekker seg sammen.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som sliter med dette ja, huff.. Det er bare helt fryktelig vondt! Den er på størrelse med en stor drue, og lar seg ikke dytte inn :-(

Mannen min har vært på apotek og kjøpt Sheriproct for meg, så nå har jeg begynt å ta det. Han kjøpte også Betulac mikstur som skal motvirke hard mage. Tar vel noen dager før det virker. Tenkte jeg skulle ringe legen mandag og be om å få resept på Sheriproct stikkpiller.

Barseltårene er veldig tilstede nå.. Det var ikke sånn disse første dagene skulle være..

 

Lykke til og god bedring til dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...