Gå til innhold

Dr.yppert skal holde foredrag om svineinfluensavaksinen på frivillighetssentralen på Kattem kl. 19.00 I DAG!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe, kunne vært artig å gått dit for å høre om han mener at vaksinen heller burde settes på trygdesnyltende kalkunfitter på dib...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som skal dit, kan dere ikke stille ham spørsmål smo dette:

 

"føler du ikke at du mister litt kredibilitet når du har sittet på et babyforum på nettet og kalt folk for kalkunfitter o.l" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vet jeg ikke om jeg tør :o Hehe, skulle gjerne gjort det.

 

Er usikker på om jeg skal enda da, men må innrømme jeg er veldig nyskjerrig på ham. Han gikk til personangrep på meg (eller kanskje mest babyen min) her inne en gang. Hadde bilder på profilen av babyen min som var litt shubby :) Da sa han at jeg måtte være en feit kalkunfitte som hadde produsert en så feit baby. Og at jeg sikkert hadde celuitter så store som krater, og ikke kunne jeg ha utseende med meg siden babyen min var mindre pen. Blæh, for en mann.

 

Den satt en støkk i en nybakt mor med hormoner herfra til månen. Lærte en lekse, slettet bilder av min nydelige lille plugg fra profilen min og svarer sjelden med nick igjen.

Han sa mye mer også, for dumme meg svarte på hannes hendvendelser. Var som å hive bensin på bålet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du link til den tråden? Jeg tror deg ikke, Dr.Yppert ville aldri rakket ned på en uskyldig baby. At du som mor har fått så ørene flagret er jeg ikke i tvil om, og regner med du hadde servert noen spydigheter i hans retning på forhånd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tro hva du vil. Sendte klage på tråden på ros og ris sidene, vet ikke om den ble slettet eller ei og har ikke lagret noen link til den.

 

På profilen min stod det om min tunge fødsel siden babyen var litt over 5 kg og den satt fast. Dette syns han vist var veldig morsomt. På det bilde var han dekket av det gule belegget og da lurte han om jeg var for feit og lat til å vaske barnet.

 

Han kalte meg sprengt kalkunfitte faktisk. Der satt jeg noen få uker etter en forferdelig tung fødsel og var ekstremt hårsår. Hadde det vondt inni meg ogtenkte ofte på den kommentaren om at jeg var en sprengt kalkunfitte. Ikke serlig morsomt. Hadde nesten ikke vært her inne så viste ikke at det fantes en slik spydig fyr, var vel første gangen jeg svarte noen inne på anonymforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært til og fra på BIM i noen år, husker Dr Yppert godt - hva er grunnen til at han ikke er her lenger?

 

Skjønner godt at du ble sjokkert over måten han snakket til deg på, husker han som utrolig krass og usaklig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fant ut hven han var i virkligheten og la det ut her, han ble hetset tilbake av samtlige her inne og forsvant fort fra disse sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne godt dratt dit bare for å hilse på han etterpå, og sagt hva nicket mitt er her inne, og fortalt han nok en gang hvor dumt det var å skrive på måten han gjorde. Et sånt språkbruk egner seg ikke for profesjonelle.

 

Men nå har vi vel gjort mye rart alle og enhver. Så jeg hadde kanskje bare gått stille ut døra etterpå, og vaksinert ungene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de var riktige. Kan ikke fatte at noen tar seg nær av å bli kalt kalkunfitte. Mye værre med dere som slår om dere i hytt og gevær om at andre er dårlige foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som skreiv her over og ble kalt sprengt kalkunfitte, selvfølgelig tar man seg nær av det når man akkurat har født.

 

Ellers sier det jo mest om ham som synes det er underholdende å kalle mennesker for dennslags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han startet en gang en tråd angående ME og hvorvidt det var en psykisk betinget sykdom eller ikke.

Jeg stilte ham en rekke spørsmål angående temaet som jeg mente han burde kunne svare på siden han startet en tråd.

Mnneeeei, da var han ikke så interessert i å diskutere lenger gitt. Gikk over på usaklige å-nå-svarer-jeg-sånn-kuult-og-harsellerende-tøft-som-alle-tilhengerne-mine-her-på-DIB-liker-istedet.

 

Han var og er en patetisk unnskyldning for en mann.

Dessuten ble det enda mer patetisk at folk faktisk savnet ham her inne etterpå.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på hvrdan han ble avslørt, og hvordan folk faktisk fikk greie på at han var Yppert..

 

Når det er sagt, hadde det vært dødsfestlig om en eller annen dame "med baller" hadde møtt opp på foredraget hans og stilt spørsmål av typen; "du er jo vel kjent for de fleste småbarnsmødre som er brukere av nettforumet Din Baby etter at du ble avslørt som brukeren Dr.Yppert der inne som hetset andre brukere uten grunn med et grovt og usaklig språk- dvs omtalte de fleste nybakte mødre som sprengte kalkunfitter- ... føler du ikke at det på neon måte skader kredibiliteten din?".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...