Gå til innhold

Englekortene sa


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei igjen Marit!

 

Da håper jeg budskapene kan hjelpe deg til å komme deg videre i livet Marit :-) Du må gjerne øse ut av deg her, ingen som vet hvem vi er like vel. Og, jeg gleder meg til du tar en nærmere kikk på meg :-) Ha en fortsatt fin dag!

 

PS! Egentlig ganske fornøyd her jeg sitter, for jeg har nemlig bestemt meg for å bli gravid i januar, og spira er ei jente. Hi, hi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meduca: Englenes budskap til deg er veldig klart; Du er en spirituell læremester. Du har evnen til å veilede andre og hjelpe dem med å vekke sine spirituelle gaver og åndelige misjon. Dersom du allerede ikke har noen kontakt med englene (eller andre), bør du søke informasjon om hvordan du kan bruke dine evner. Evnene dine vil hjelpe både deg selv og andre, om bare du ønsker det selv.

 

Du bør tilbringe tid alene i naturen og meditere over dine ønsker og intensjoner. Be englene om hjelp til å få et positivt perspektiv. Du er en lysarbeider og ønsker å bidra til at jorden blir et ennå bedre sted å være. Siden du kan være veldig sensitiv for andres følelser, er det viktig at du renser deg selv regelmessig. Spesielt etter at du har hjulpet noen. (Du er kanskje den som alle kommer til med sine problemer, eller når de trenger hjelp til noe???) Påkall Erkeengelen Michael, så vil englene sammen rense ut de giftstoffer og bindinger du kan ha pådratt deg gjennom dine hjelpsomme handlinger.

 

Håper dette ga deg noe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi da, dette va spennende.. tar ordene til meg jeg :-)

skal si du har jobbet idag hvis det er første gang du legger for andre !! :-) :-):-)

tusen thjertelig takk, kommer inn her når jeg skal til å legge kort igjen, så tar jeg deg først :-)det så jo veldig så positivt ut, var det noe av det jobbmessig ment tror du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære MC81! Det resultat du ønsker deg vil intreffe i meget nær fremtid. Ha tolmodighet og tillit, og ikke prøv å tvinge frem begivenhetene. Prøv derimot med positiv visulaisering. Du kan fremskynde prosessen med å bli bønnhørt ved å ha sterkere tro på dens uungåelighet. Selv om du nå kanskje føler hastverk, eller til og med får en følelse av panikk i forbindelse med dine ønsker, kan du stole på at englene arbeider kontinuerlig for deg i bakgrunnen for å hjelpe deg. Gi slipp, og overgi dine bekymringer og frykt til Gud og englene. Jo mer du er sentrert i tillit, jo lettere blir det for englene å assistere deg. Du kan tilkalle Azure for en dypere innsikt om dette.

 

Det ligger et nytt prosjekt foran deg, med et lykkelig utfall som følge av dine positive forventninger. Hver oppmerksom på at du kan komme opp i en situasjon hvor forsiktighet er påkrevet. Du vil føle det på deg når du kommer opp i denne situasjonen, se da dypere inn i den. Du skal ikke bekymre deg for utfallet. Gjør nærmere undersøkelser rundt situasjonen og still flere spørsmål til de som er involvert. Stol på magefølelsen din så vil dette gå bra!

 

Masse lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NN1250! Det kan jo godt være i jobbsammenheng, men også noe på et helt personlig plan. Det kan være i sammenheng med kommunikasjon og/eller kunst. Kanskje du går med tanker om å skrive en bok, sette opp en utstilling, eller kanskje du rett og slett kommer til å bruke evnene dine på det høyere plan litt mer aktivt? Jeg aner ikke.

 

Gleder meg til at du legger kortene for meg :-)

 

klem engle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm det var spennende. Har en tante som vist nok er veldig flink med spåing og kort men hun ser ingen i familien. Er litt nok litt redd det jeg ikke kan se jeg hvis du skjønner... Men mange takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Dette var spennende! Har du lyst til å prøve meg også? Født 221273, og ønsker meg veldig et barn til...

 

På forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, du så på meg igår, lurte på om du hadd lyst til å se på en ting til ? om du kan se noe ang forlovelse el.l ? bare for mor skyld, er ikke noe vi har behov for sier vi til hverandre, men bare litt nysgjerrig alikevel hehe, synes du var så flink jo, så mye som stemte.. tusen takk hvis du har lyst, :-)

f.d igjen : 05 08 77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

 

Lurte på om du har lyst til å legge englekort på meg også?

 

Om du kan spørre kortene om jeg blir gravid snart/flere ganger?

 

f 14.10.74

 

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen tkk for legget!!

 

Skulle ønske du kunne spådd med nick jeg da:)

 

Du skal vite at du er flink til å forklare betydningen av kortene du legger!!

 

Det ga mening:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MC81. Tusen takk for koselig tilbakemelding :-) Jeg "tør" ikke bruke nick ennå. Er jo så fersk på dette. SKjønt, ingen vil vel henge meg om det skulle bli mye "ubrukelig".... Har kun brukt kortene til eget bruk før. Men, kanskje om en stund så kommer jeg ut av skapet. He, he

 

Til dere som ønsker at jeg skal legge for dere - jeg er mitt i et prosjekt i studiet mitt som krever vel mye av meg om dagen. Derfor kan jeg ikke bruke så mye tid på bim. Men, jeg kommer sterkere tilbake til uka en gang.

 

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Mille!

Dersom du har vært igjennom en urolig tid, vil engelen Shanti nå bringe deg ny ro og en jevnere vei fremover. Shanti er fredens engel. Du bør tilbringe mer tid alene, og la ditt hjerte og sinn få hvile. Føler du deg ensom skal du vite at du har mange rundt og med deg. Åpne ditt sinn, og la tankene flyte. Eventuelle bekymringer vil bli løftet fra dine skuldre. Du må ikke bekymre deg så mye. Meditasjon vil gjøre deg godt. Tilkall Erkeengelen Michael og du vil få mot til å foreta endringer i ditt liv.

 

Har du en stram timeplan må du sørge for lette på denne. Det vil være avgjørende for hvordan den nærmeste fremtiden vil bli.

 

Ønsker deg lykke til, og håper av hele mitt hjerte at deres ønske om et barn til snart går i oppfyllelse. Men, husk å ta vare på deg selv!

 

klem fra Engle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Frøken Lilla!

Du skal ha håp og tillit. Det er noe positivt og nytt i horisonten som du ennå ikke kan se. Kan hende er frøene allerede sådd, kanskje alt har begynt å spire, men de er da i sin spede begynnelse. Nå er det viktigere enn noen gang å forbli positiv og holde en klar visjon om dine ønsker og intensjoner. Unngå skepsis eller folk med negative tankemønstre.

 

Budskapet kan også sees i sammenheng med et prosjekt du har i tankene. Uansett, vær positiv!

 

Engle

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære meduca! Du skal ikke være redd for det du ikke kan se. Finn deg et stille sted og legg deg ned. Lukk øynene, tell bakover fra 20 til 1, og si til deg selv at du for hver gang du teller ett tall ned, og for hver gang du trekker pusten, går du dypere inn i deg selv. Finn den fullstendige roen. Du kan godt gjøre det når du legger deg om kvelden. La deretter tankene bare flyte og se hva som kommer til deg. Du kan også tilkalle dine hjelpere og engler. Lett ditt hjerte. Alle har vi noe i oss som vi kan utvikle.

 

klem Engle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes virkelig du er så flink :-) har lyst jeg å, har hatt sykt barn her et par dager så har enda ikke fått forsøkt meg, ...

du så på meg for et par dager siden, du hadde ikke hatt lyst til å se på meg en gang til, se om du kan se noe ang forlovelse elr ekteskap en gang i fremtiden ? er så nygjerrig, og så at du kunne det du holdt på med... takker igjen for sist :-)

 

05 08 77

han : 14 09 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

050877

Her tror jeg du bare skal bruke en god porsjon kvinnelig list, så vil resten gå av seg selv :-) Hva kan du selv gjøre for å komme nærmere ditt mål? Følg ditt hjertes veiledning og fremgang og hell vil komme til deg. Ta godt vare på deg selv. Det vil alle ha utbytte av. Gi deg selv avslappende behandling. Vær god mot deg selv. Forløs alt sinne, og trenger noen tilgivelse skal du gi h*n det. På denne måten vil du seire. Ditt ønske blir til virkelighet.

 

Det ligger i hvert fall lykkelige forandringer i livet ditt i mars/april. Friere kanskje ???

 

Og tusen takk for kjempekoselige tilbakemeldinger. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for raskt svar :-) :-)

og noe å tenke på og... :-):-)

du utdyper virkelig svarene godt..

ønsker deg en fin kveld videre,

klem fra meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...