Gå til innhold

Har mannen din kjønnshår??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker om de har litt, hår, men at de har trimmet det. Det er ikke kult med en skikkelig bush synes jeg. Man får jo hår i nesa når man suger, og da må jeg enten stoppe for å nyse, eller for å le... hehe... jeg klarer å deep throuth, men ikke hår i nesa... Min mann er perfekt!

 

Usj... en gang hadde jeg sex med en med skikkeligbush, sexen var helt elendig, og han hadde noen rare mooves. Han gned seg liksom inntil meg, æsj, og etterpå, når han endelig var ferdig var tissen min full av ekle, lange, svarte hår. Kanskje fordi han hadde så liten tiss at det ble så me "nærkontakt" med bushen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hårløse mannfolk er bare ekkelt.De skal ha hår både på brystkassa og nedentil synes jeg!

Litt trimming av og til er greit :-)

 

Mannen min har hår både på brystet og der nede,SEXY!

 

Jeg barberer meg under armene og på leggene,der nede har jeg bare en liten pyntedott.

Mannen min ble lei av at jeg var glattbarbert hele tiden :-P

 

Jeg er 31 og han er 29 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er ganske hårete overalt ellers, noe jeg elsker =) Men jeg digger likevel at han trimmer seg der nede. Barbere ikke, men klipper det, så det ikke er direkte krøllete. Liker ikke at det er helt hårløst, men liker det godt trimmet. Han er 25, jeg er 22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, var igrunn en morsom tråd dette :P (stoppe for å nyse..haha)

 

Jeg barberte min mann en gang, det var deilig en dag, før han begynte å mase på hvor mye det klør, han gikk rundt, klora seg og var i mensenhumør.. hehe... så han fikk slippe mer.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der har han vært barbert en eneste gang. Og det var før han steriliserte seg. Han følte seg mer naken enn noensinne. Og det var siste gangen et barberblad fikk nærme seg hans edlere deler. Noe jeg er helt enig i.

Han vasker seg godt før sex, så det er aldri noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mannen min er frisert men ikke babert. Han har barbert et par ganger, men han synes det klødde grusomt og det er ikke nødvendig for meg at det er helt glatt! Bush vil jeg ikke ha, haater hår i munn og nesa.. da er lysten over for min del...

 

Men enig med dere, noe hår må han ha, han er da ingen guttunge! Jeg er 24 og han er 27.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æææsj,jeg har heldigvis aldri hatt sex med en mann uten kjønnshår.. noe så ekkelt.

Men at det er trimmet liker jeg,og helst ikke DEN bushen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har alder å si, 14:14?

Tror ikke det. Jeg er godt voksen, og mannen har busken sin i behold. Men han har da vært yngre, og hadde hår da også. Mener du det kanskje er en motesak?

Tror ekte mannfolk ønsker å beholde håret, men noen lar seg overtale av sine barberte kjærester. Garanterer deg at de ikke tør røpe dette til kameratene sine, hvis de ikke har et hårstrå rundt maskuliniteten sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo forskjell på rastafletter og piasavakost.

 

En mann kan eller skal ha hår, men ikke så det henger ned på knærne. Det er faktisk lov for en mann å være noe forfengelig også.

 

Elsker veiviseren til mannen min, og den lett hårete brystkassa hans. Hårfri pung, men trimmet ellers.

 

Jeg tar bort alt. Lager en fin stripe av og til, forandring fryder :D

 

Han er 36, jeg 31.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...