Gå til innhold

Har mannen din kjønnshår??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet dette kan høres litt rart ut.. men er grunnen til at jeg spør.

 

Jeg har hatt 5 sexpartnere før jeg møtte min mann.. Alle de var alltid glattbarberte både over penis og pung. Det var det som ble normalen og jeg hadde knapt sett en mann med kjønnshår.

 

Så møtte jeg mannen i mitt liv, en fantastisk kjekkas som oppfylte mine manndrømmer på alle måter. Vi kom til den dagen vi skulle ha sex og når jeg skal "hente frem" penisen hans, oppdager jeg fort at der er det en BUSH! Det var tydelig at den penisen aldri var blitt barbert. Jeg nærmest SKVATT og husker jeg tenkte der og da, shit, hva er dette!? hehehehehe... Må le litt nå.

 

Vel, han har fremdeles bushen sin der, men nå etter å ha vært ilag i mange år, kunne jeg ikke brydd meg mindre..

Elsker han, bushen og alt ved han! :)

 

Men hvor mange mannfolk har egentlig kjønnshår?

 

For vi jenter blir vel sett litt hippie på, hvis vi har kjønnshår?

 

Og hvis det har noe å si, så var mannen min da 25 år gammel og den eldste av gutta jeg hadde sex med. Selv var jeg rett rundt 18 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

min har også en bush hehe... eneste jeg ikke liker ved den er og suge han... hår i munn er ikke noe godt:\ desuten tenker jeg så mye bakterier og dritt at jeg tenker "hvor godt kan en pikk som har liggi i buksa, mens han har jobbet hele dagen og svettet og greier, pluss at han da sikkert også pisser flere ganger om dagen.. ikke det at jeg tror han pisser på kukhåra sine, men likevel... grøsser av tanken... så, så lenge bushen hans er der, får han pent være nyvasket før jeg putter n i munn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe, sant sant! Min er veldig hygienisk da! Han dusjer hver eneste dag på kvelden og gjerne en tur til før vi går i sengs, hvis han vet det blir sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min mann er mann med hår og hele pakka!:) syns egentlig ikke att menn skal drive med overstadig hårfjærning av kroppshår... det blir litt for femi for meg ivertfall.. vil ha en mann som er mann, og hår er jo tegn på mye testosteron.. men klart, heheh, nabon er ikke heit selv om han ser ut som en gorilla!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.... mange rare temaer her:)

 

Ja, han har kjønnshår, men kortklippet og "velfrisert". Eneste han barberer er pungen, og noen få hår oppover selve penis, fordi jeg liker å kunne bruke munn og tunge på de områdene, og da skal det fortrinnsvis være glatt... Men helt glattbarbert liker jeg ikke, jeg vil ha følelsen av at han er mann, ikke en liten gutt:)

 

(samme gjelder ham, han vil ha meg med en liten stripe foran, liker ikke de gangene jeg fjerner alt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er det jo greit å se at flere unge har bushen i behold, så føler jeg meg ikke som den eneste med mannen fra jungelen! :P

 

Så da sier vi at alt annet er rart, ekte mannfolk skal ha kjønnshår ;)

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har ikke hår på selve penisen, så slikking og suging går alltid fint, men må liksom holde litt igjen på bushen av og til, hahaha, ler meg skakk av meg selv!

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, han har "krøllene" sine på plass :)

 

Hender han barberer seg da, men det er ikke så ofte. Et par ganger i året kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

både jeg og kjæresten har somregel kjønnshårene, noen ganger barberer vi oss, men det er sjelden..

 

jeg barberer meg bare under armene, men ikke så ofte det heller :P

beina og fitta og sånnt unødvendig tidstap, det driter jeg i :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han barberer seg ja, men har en stripe da.... Han har jo veiviser ;)

Men han barberte seg ikke når jeg traff han, bare stusset det. Og jeg ymtet frempå etterhvert om at jeg liker det shavet :P

Jeg syns ikke bush er sexy rett & slett ://

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :P jeg er anonym som var 20 år... min er oxo veldig reinslig... dusjer hver kveld han og... sånn rett før sengetid, eller innimellom på morran...

 

og ja hi.. EKTE MANNFOLK skal se ut som jungel menn;o) hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, min mann har en bush (han er 29), men jeg kan ikke akkurat si at jeg setter pris på det (jeg er 23).

 

Jo mindre hår, jo bedre. Synes det er uhygenisk med masse kroppshår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ekte mann skal ha hår- og det ah rikke noe m alderen min å gjøre. Har syntes dte siden jeg var ung:) Er nå 31. Min mann ahr en skikeklig bush og jeg synes det er sexy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med 15:09 Menn skal ha hår.

 

Og renslige er de da selv om de har hår rundt verktøyet. Jeg har aldri vært sammen med en urenslig mann, og heller aldri en barbert mann.

 

Turn off for meg om han skulle barbert av seg kjønnshåret.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...