Gå til innhold

hei 1ma,venter på ny spire.


katta76.med 2 store og 2 små.

Anbefalte innlegg

blir nok til at vi venter med sex til vi er ferdig med å han ungene i ferien, det er ut denne og neste uke. kan være lurt pga infeksjonen tror jeg. men er ikke lett for savner sexen har jo knapt hatt det de siste månedene, for det var 2 jokk så spydde jeg. håper ikke det blir sånn neste gang. jeg har fått sjefen til å innformere på jobb jeg da, så slipper jeg masse spørsmål om hvorfor jeg ikke har lagt på meg osv. jeg må jo sikkert prate med de om det, men da kan jeg ta det når jeg føler for det og ikke bli bomba av spørsmål. er nok det beste å komme seg ut og delta litt sosialt så fort som mulig. å stenge seg inne er jo bare vondt værre for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja er helt enig. Fikk et tilbakefall nå. Guttene på fotballtrening med sambo og datter som er her denne uka, er på overnatting. Det regner fælt, og har vondt for å gå enda. Begynte å gråte over barnet i magen, ikke grått på maaange timer nå, men nå blei d for trist her. Satt på the voice på tv på fullt og lett husarbeid. Følte meg bare så vanvittig tom og ensom. tror vi reiser en tur neste helg på tur jeg og sambo. Han reiser jo med gutta på fotballtur fra lør-til søndag. Så blir kun meg og datter her. Men måtte le når du skrev 2 jokk og så spy,hehe. Godt å lese litt humor, selv om ikke d var humor for deg,hehe. Jeg hadde vanvittig sexlyst denne gangen, ikke særlig kvalm. Forige sv.skap por maaange år siden, spøy jeg som en gris. Men er jo med ny mann og da hehe. Vært sammen i ett år snart. Men kjent hverandre lenge da. Trener til sønnen,så han var jo megafornøyd med mannevalget mitt, datter også,selv om ho ikke er fotballgal,men d er ikke jeg heller. Må jo late litt som da hehe. Han har jo spillt på landslaget, så har satt meg veeeldig inn i fotballens verden, men har jo alltid fulgt opp sønnen da, så visste jo en god del. Men det viktigste er jo at en elsker hverandre så får jeg jo heller tåle å være mye alene. Får skaffe oss en fotballgutt til snart, hehe, eller ei jenta som kan sysle med meg her hjemme... Samme hva det er bare vi får velskapte barn som overlever. Takk for at du fikk meg til å le med de to jokka.hehe. Ha en fin ettermiddag. snk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det blir jo morsomt sånn i ettertid, men gud så frusterende når det pågikk. får bare krysse fingeren for at sex lysta er normal og kommer uten kvalmen på det område neste gang. tviler på at samboer vil at jeg skal ha mer lyst enn jeg hadde før graviditeten da jeg har hatt større lyst enn han hele forholde. hehe. jeg må ha, bare må ha, sånn til vanlig. hehe. er du alene lenge av gangen eller? er heldigvis ikke fotball på menyen her i huset, jeg ser virkelig ikke poenget med å springe etter en lærball, men alle har hver sine gleder her i livet. hehe. hvis du liker å lese så burde du krype under teppe med en god bok. selv elsker jeg å lese, har blitt lite av det etter jeg ble samboer da, for er helt umulig å få kontakt med meg når jeg leser. svarer ikke telefonen engang da jeg. hehe. det ble min måte oppigjenom åra når ting var tungt å rømme bort i en god krim bok.

ikke ta det for hardt med husarbeide da. tenker på deg vettu. snakkes senere vennen. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe. Slik er det med meg og. Må tvinge han til sex. Ja liker veldig godt å lese. Skal låne meg noen bøker på biblioteket. Ja noen ganger er d lenge om gangen, men sjeldent ute å reiser, og kan jo bli med når sønnene skal spille. Holder på å bytte nick her. Får se om e får d til. Herregud, stod noe om e ville slette en brukerkonto. Helt teit jeg asså når d gjelder sånne ting. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som jeg skreiv i den bytte nick debatten, endre jeg det på samme plass som jeg fjerne termindato. var tøft å fjerne den, men er jo enda værre å fortsette å se nedtelling av dager og hvor lagt på vei en er. da synes jeg du skal gjør det, og kose deg sikkelig når du har "fri fra mannen". nå fikk jeg lyst til å handle bøker, alle jeg har har jeg jo lest og husker jo alle sammen bare av å lese baksiden. men orker ikke ut nå, så får se om jeg gjør det hvis smertene er bedre i morra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff no dritt med de smertene. Jeg merker at det stikker der inne og at når jeg skal bøye meg frem når jeg sitter gjør det litt vondt. Sex var ikke vondt i d hele tatt,rart, men orgasme derimot var grusomt-etterpåasså hehe. Håper ikke jeg har gjort noe galt der inne. Er ellers i ok form-fysisk. har hatt litt vin, og røykt litt igjen, Det har hjulpet. Har ikke tatt mye da virker d motsatt. Ca 3 glass vin har vært passe. Men fra uka blir d lite m vin og røyk. For da skal jeg jo forberede meg på å lage et nytt barn. Tror vi må starte en ny tråd. Den er jo så lang nå hehe. Men ser ut til at noen følger litt med på det vi skriver, og det er jo koselig. Håper du raskt kommer deg igjen, og at jeg ikke får sånn infeksjon, har hjertefeil og ikke bra m infeksjon. Men får jeg det så var det kåthetens skyld hehe. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja smerter er noe dritt, det er helt sikkert. må få kasta den røyken snart jeg og, har ikke tall på hvor mange 20pakninger som har gått med siden fredags ettermiddag, men er mange. er nok endel som følger med ja, er jo korslig det da, eneste som er litt ekkelt å tenke på er hvis folk en "kjenner" skjønner hvem som skriver. men, de har sikkert sine grunner for å være her akkurat for oss. hehe. men er vel noen som synes vi skriver mye rart her. ny debatt kunne nok vært en ide, er jo blitt utrolig lang nå denne her. tørr ikke prøve meg på sex ennå i hvetfall jeg da, har på følelsen at det kan bli smertefult nå, men er nok ikke noe problem når infeksjonen er over. og da får gubben belage seg på mye sex, for jeg har 2 måneder å gjøre opp for, og har ikke planer om å gå glipp av el, for jeg vil ha ny baby så fort som mulig. krysser fingrer for at kåtheten ikke gir den infeksjon, men går nok bra side du ikke har merka noe til det nå. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, du er god du. Ja 20 pakningene har ikke jeg heller tall på. Men er en trøst akkurat nå. Tatt meg en øl idag,da blir det mer. Men skal skjerpe meg til uka.Trenger denne trøsten nå. Mannen er kommet hjem, og d er deilig. Ja gjett om det blir sex,annenhver dag har jeg sakt, kanskje vi er så heldige å ikke merke el, og at vi er flere uker på vei når vi merker vi er blitt gravide. Hadde vært topp asså. Kos deg så godt du kan. Håper siden alt har vært så likt med oss siden prøvinga at det klaffer på likt, tenk å kuuult det hadde vært. Vi skal komme oss gjennom dette å klare oss helt fint,satser på det iallefall. Stor klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi får bare ha masse sex i tiden som kommer og håpe vi nart har nye spirer. men hadde som du sier vært utrolig moro om det klaffer rundt samme tiden, spess siden alt har vært så likt til nå. og da skal vi bære frem friske barn. forhåpentligvis slipper vi å opplee dette her flere ganger. tenker du har storkost deg i armkroken i kveld, må bort å ka litt kos jeg og. men er jo så seksuellt skrubbsluten nå at nesten uansett hva han sier hører jeg koffert ord. hjelpes.... kan jo bli gal av mindre. hehe. vi er sterke jenter, så dette skal ikke ta knekken på oss, vi kommer gjennom dette og innen 2010 sitter vi med hver vår baby, det har jeg bestemt. så da får vi bare håpe at egga og soldatene er like bestemte på det som meg. ha en god natt og drøm søtt. snakkes i morra. stor natta klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, måtte holde meg unna armkroken for ellers hadde e voldtatt han hehe. pinelse å lige naken inntil han inatt. Men må bare vente en liten uke, tør ikke ta sjansen. Jeg trenger enormt med søvn for tiden. Legger meg rundt halv tolv og sover til iallefall halv elleve. Men godt å sove mye, da går tiden fortere. Nå skal jeg spise så må vi handle litt til jeg og jenta mi skal være alene et døgn fra i morgen tidlig. Så må handle litt komedier og godteri. Ha en fin dag. klem. Ps håper antibiotikaen virker bedre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, armkroke kan være farlig den. hehe. er bedre med magen i dag, har litt vondt, men i dag kunne jeg drite ute å få en døden nær opplevelse, og det kan du tro var godt. jeg sover ikke så mye, menå er ikke jeg den som trenger fult så mange timer med søvn. blir sikkelig jente kveld da, det blir korslig. og sikkert kjempe moro for ho og ha jentekveld med bare mamma. vi tenkte å ta en tur til eventyrfabrikken i dag, må ut å finne på noe. og der er det moro for store og små hvis en bare deltar.

på lørdag eller søndag reiser vi på ferie blir vekk til torsdag og reiser igjen fra fredag til lørdag. å da blir jeg uten nett neste uke. blir trist å ikke ha deg å prate med. det er så godt å ha deg. nesten så jeg har lyst til å skrive nr mitt, men jeg liker ikke gi det ut på åpne nett forum. så får bare klare med uten deg 1 uke. ha en fin dag. så snakkes vi senere. stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra for dere å komme bort litt, og godt å kunne komme på do!!! d er deilig. Reiser selv lørdag til søndag, blir godt, men kommer til å savne deg. Vi finner en måte med tlf.nr engang. Utrolig godt å ha deg å prate med. Litt nedfor idag da gubben reiser i morgen, men jeg og datter får se film å se på dvd-ene vi har kjøpt. Håper du har hatt en fin dag idag. Litt fortvila for er blitt avhengig av røyk igjen,men må ha det som trøst foreløpig. Vi holder kontakten vettu. Kjempegodt å ha deg å prate med, det hjelper meg veldig til å face hverdagen. Ha en fin kveld. Har laget middag for første gang på lenge nå, så nå blir det potetmiddag om ti min. Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har vi vært kjempe sporty. først i eventyrfabrikken (innendørs hinderløype laberint), og så har vi vært i langesundt og gått rundt på å sett på olja i vannet fra flere forskjellige plasser. var ikke mye fint å se på, håper de får det opp før det sprer seg for mye. men nå begynner infeksjonen å løsne opp, da jeg var i eventyrfabrikken kjente jeg det rant av meg så måtte på do å sjekke (sorry detaljer) da var det fult av gull seig gugge med blod. uheldigvis hadde jeg bare truseinnlegg på, så det var jo mer en fult for å si det sånn. men er jo godt å få det ut da. hoff, jeg legger ut om ekkle ting her da.... jaja, får håpe du tåler det. og når bare frøkna er ferdig å spise her skal jeg opp å lese mer om den magiske fiolibuen som forvandla katten til hest og hunden til pinnsvin. moro bok skjønner du. jeg har virkelig i gått inn i rollen som stemor skjønner du, ordner og styrer som de skulle vært mine. koser meg så med de ungene. håper du har kosa deg i dag og ikke bare vært trist.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg vennen. Jeg tåler det meste, skriv akkurat det du vil. Tyder på at det er infeksjonen som kommer ut, og det er bra. Flott å høre du har kosa deg sammen med familien. Så flink du er med stebarna dine. Det er viktig å ta vare på dem som om det er dine egne barn. Det gjør jeg også. De er tenåeinger,men trenger allikevel å føle seg elsket, det er viktig, Det ene stebarnet,gutten på 16 bor jo fast her sammen med sønnen min på 15,en prøvelse,men går stort sett bra. Kom meg litt utover dagen. samboer tok meg med på kjøretur,det var deilig. Holder nå på med pakking til i morgen. Får tåle 1.5 døgn alene. Dessverre så døde oldemor idag,un var 96,og klar for å dø selv om hun var klar og fin il det siste,men sliter med å må gå i begravelse til uka,mange tanker og tårer kommer nok da pga barnet. passet dårlig akkurat nå når jeg har begynt å komme meg litt,men slik er livet. Får bare komme meg gjennom dette også. Håper dere får en flott tur i morgen eller søndag. Det fortjener dere. Ser selv frem til tur alene med sambo. Blir første gang da vi alltid har barn her. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var triste nyheter, selv om en vet de er gammle og snart dør, så er det tungt når det skjer likevel. og det blir jo ekstra tøft nå oppi det med babyen. men desverre kommer en ulykke sjelden alene. selv om du gruer deg til å han skal dra nå kommer du nok til å kose deg likevel, om ikke hele tiden, men mesteparten. er som regel være før enn de reiser enn når de er kommet ut av huset. ja, er viktig å ta vare på de også, jeg valgte å gå inn i ett forhold der det er barn og da må jeg gi av meg selv til barna også og ikke bare til samboer. blir nok korslig tur ja, første turen blir til svigerfar, og da den lille turen blir til kr.sand, men dyreparken ene dagen. og når vi er ferdig med å ha bare ferie så skal vi ha alene ferie i 14 dager. skal bli godt med alene tid også,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere får det kjempekos, og at været blir bedre. Ja det er sånn det skal være når man går inn i et forhold med barn, og har barn. Ingen av oss gjør forskjell på barna. De er som våre egne barn. Nå håper jeg snart du blir god igjen. Tenker at om et par-tre dager begynner vi m sex igjen. Har jo ikke blødd noe, og føler at det fysiske er ganske bra nå. Blir spennende å se tid vi får eggløsning da. Nytter jo ikke med tester da hcg kan sitte i kroppen i mange uker, det er litt ekkelt,men,men vi får det nok til snart skal du se. Masse sex, og ligge med det leeenge i meg,slik jeg ble gravid sist. Sovna med det i meg i 6 timer haha,men da gikk d au gitt. Får satse på i allefall en god time neste gang. Så deilig m så lenge alene ferie. høres godt ut. Her blir det et døgn. Men barna her er så store så de klarer seg jo stort sett selv allikevel. Men hadde vært godt for det. Kos dere på tur hvis dere reiser idag da. Kommer til å savne deg. Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har vi fått guttunge hjem fra leir, så nå er jeg i full gang med klesvask her. ja håper virkelig at været blir bedre, for dit vil skal er det veldig fint når det er fin sommer el fi vinter, blir fort kjedelig hvis det bare er regn og inne vær. men kaler nok å finne på noe likevel.

når jeg la meg i går hadde jeg ett tilbakefall igjen hvor jeg bare gråt og ikke fikk sove, skulle jo vært 14uker på vei igår, men sånn gikk det jo ikke. men detter er forhåpentlig siste ferien ute unger på heltid, for neste sommer vil jeg ha egen baby. egentlig har jeg bare 3uker ferie, men fikk 4 i år siden jeg hadde siste feriepulja og siden jeg var gravid så ville dette bli siste året med barefri ferie. men vi treger det, for vi er aldri kjærester når vi har fri, bare barnefamilie. jeg jobber annenhver helg og så har vi unger når jeg har fri helg så vi kan ikke reise på kjæreste turer og sånn til vanlig. men ville ikke hatt det andre veien heller, koser meg for mye med ungene til det. du må kose deg masse i kveld. håper det blir mer velykka enn du føler nå. nå får vi dra lika på butikke e tur, krise, mangeler barneplaster... hehe.

skriver mer når jeg vet når vi reiser. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, de bakefalla er fæle. Neste sommer skal vi ha hvert vårt barn med mennene våres. Det er heeelt sikkert. Ja nå skulle vi vært i uke 15,fy f. Var inne litt å så på 2 trimester,men det gjør for vondt,klarer det ikke. Har hatt meg en gåtur til butikken,så nå skal jeg prøve å få gjort litt i huset. Kos deg masse med familien. Vi snakkes. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har heldigvis ikke rekt å tenke så mye i dag, men blir nok endel tanker igjen når bare jeg er ferdig med å teke pakking. holder på med vaskemaskin nr 2, er ferdig med oppvaske. har pakka meg, jentungen og katta. gubben får pakke selv og guttungen har ikke klær før jeg er ferdig å vaske. håper jeg husker alt nå da, i fjord sommer glemte jeg bikini og barberhøvel til meg. sånn er det når jeg er så opptatt å huske på alt for alle andre. så det var de første tinga jeg pakka i år. hender jeg trykker feil og havner på 2 trimester, men går fort ut igjen, for føler at jeg ikke hører til der inne. men nå får jeg pakke videre litt. stikker innom før vi drar. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen. Pakk i vei. Prøv å kose deg. Jeg har vaska bad,støvsugd, vaska tøy osv. Og musikken går for fullt her med velvet,og papegøyene synger med hehe. Musikken er min store lidenskap, og hjelper når det er litt fart i musikken på humøret. Må tenke på turen vi skal ha sammen til helga,hjelper det og. God mat og god drikke. Og så må jeg være forsiktig m drikking og røyking igjen. For håper el kommer snart..hehe. Da blir det mye kos. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja får håpe på el og mye kos snart... for det vil jeg og ha.

begynner å nærme seg ferdig her nå, bare tørketrommelen blir ferdig får jeg pakka til guttungen. men håper den katta snart kommer hjem, kan ikke reise uten ho så mange dager. får vel snart sende ungen ut for å se etter ho tenker jeg. er jo så typisk at ho ikke har planer om å komme hjem feler ganger om dagen når vi skal bort. ho som nesten bare har vært inne å kosa seg de siste dagene. ser for meg du danser rundt med støvsugeren og papegøyene syner med.. hehe. musikk hjelper veldig på humøret det, men jeg har en tendes til å spille deppe musikk når jeg er trist og glad musikk når jeg er glad. blir nok siste gangen jeg er innom her før vi drar tenker jeg. du får holde meg oppdatert om hvordan ting går. kos deg masse i helga og til uka. kommer innom på torsdag når vi er kommet hjem. kommer til å savne deg. stor klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en riktig god tur. Kommer til å savne deg. Finn tråden når du kommer hjem. Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vennen! hvordan har du hatt det? vi kom hjem en dag før tiden. blir kjedelig å bare sitte inne i lengden. ble jo finy vær i dag da, men da hadde vi allerede bestemt oss for å reise i dag, så da hasta ungene hjem til vennene. eller har vi jo hatt det fint der, men som sagt blir kjedelig i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er jeg i full gang med klesvasken igjen. blir sykt mye klesvask med unger, de er jo møkkete nesten før de får klærne på seg. hehe.

folk spør om det går bra og sånn, men merker at de bare vil høre at det går bra, og ikke om tomheten og at jeg fortsatt tenker på det. så nå tror alle at alt er i skjønneste orden, mens inni meg er det fortsatt tomt, og så mange spørsmål om hva som gikk galt, var det noe eg gjorde eller var det bare tilfelligheter. skulle ønske jeg kunne fått ett svar på det, men er jo ingen som vet hva gikk galt.

nå er jeg ferdig med antibiotikan og føler meg frisk så det er jo bra da. og vi har begynt med sex igjen, de tre siste nettene faksisk. hadde nesten glemt hvor deilig det er. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen, så koselig å høre fra deg. Har savna deg vettu. Helt enig med deg med folk som spør og sånn,har det likedann. Vil bare høre at alt er bra. Føler meg fortsatt veldig tom,men etter at vi har begynt for fullt med sex hjelper det hehe. Har iallefall god sex for tiden. Har bestillt suite i kragerø fra lørdag til søndag, det blir digg. Idag skal jeg prøve å gjøre litt i huset,er litt fyllesyk idag, ble litt for mye vin og røyk igår, men skal kose meg lørdag og med det, så får jeg være litt forsiktig med alkohol og sånn. Venter bare på eggløsning, tar tester nå for å sjekke. Har drukket en del men kan vel ikke være gravid allerede? huff da ville ungen ha fått problemer,huff. Vasking av klær er alltid like gøy,hehe, Tenåringene skifter 3 gng til dagen her, blir gal+fotballtrening hver dag med skift så her går maskinen i ett. Har dere hatt en fin tur? Skal vel på tur i helgen igjen dere og? Igår var jeg på shopping m ei venninne, fikk kjøpt litt klær for noen tusen, hehe litt trøst. Skal se at jeg ikke får brukt det noe særlig hvis jeg er så heldig å bli gravid igjen da. Så flott at du er ferdig med kur og at dere og er igang igjen. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...