Gå til innhold

You'll never walk alone...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi skal gifte oss til sommeren, og samboeren min er VELDIG liverpoolfan! Så han vil så gjerne at vi skal ha "You'll never walk alone" som utgangssang i kirka.

Jeg selv liker ikke fotball overhodet, men synes denne sangen er utrolig fin og teksten stemmer jo forsåvidt ganske godt også...

Hva synes dere om å spille den i kirka..??

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne ALDRI ha gjort det,men jeg er MAN U fan for alle penga ;)

 

Men jeg synes det er litt søtt jeg,hadde mannen min kommet og sagt han ville ha en Man u sang i kirka (som var fin da hehe) så hadde jeg nok sagt ja,for han hadde spurt pga det betydde mye for han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Ja, skjønner den når du er man u fan;)

 

Ja, sangen er jo kjempefin, så det hadde vært litt stilig, men bare det ikke blir for sært liksom...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det hadde blitt for sært nei :) Men jeg synes ting er kult om det ikke er "helt likt" som alle andre har om du skjønner? Deres bryllup,dine ønsker,(og mannens hehe)

Om noen synes det er sært,så synd for dem : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har uansett ikke tenkt å ha en "vanlig" brudemarsj, det blir for kjedelig..:P

Luurer på om det blir "you'll never walk alone" da ja gitt...;) Hvis ikke presten slår seg helt vrang da, men det kan han vel ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om han HATER liverpool,slik som mannen her i hus gjør,så skal du ikke se vekk ifra at han slår seg vrang ;)

 

Men jeg synes du skal gå for det jeg,er jo kjempesøtt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i et bryllup hvor de spilte den som utgangssang. Mannen der er også veldig liverpoolfan.

 

Personlig syns jeg det er litt småharry, men likevel veldig romantisk og koselig;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ER jo litt harry da... Men han har et veldig sterkt ønske om at den skal spilles i kirka, og hadde det ikke vært for at jeg synes den er veldig fin, så hadde det ikke vært aktuelt for å si det sånn!

Men i og med at den er så fin, så lurer jeg på om jeg kanskje skal gi meg å la han få viljen sin..;)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh nei men hvis han vil det da:P Men synes han det er romantisk da? hva har fotball med bryllpet å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er DERES dag, så om dere begge liker den så synes jeg dere skal gå for det jeg, harry eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en operasanger til å synge den i mitt første bryllup. Ikke fordi vi på noen måte var liverpool fan, men fordi det er en fantastisk sang om å sette sin tillitt til Gud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er IKKE, har ALDRI vært og kommer ALDRI til å bli MAN U sin sang!

 

DET ER LIVERPOOL SIN THEME SONG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...