Gå til innhold

Hvor kjøper dere barnevogn i Sverige ?


Gjest Tipsie

Anbefalte innlegg

Gjest Tipsie

Skal kjøpe barnevogn i Sverige, og har sendt mail til forskjellige butikker for å høre hva de har inne.

 

Noen med gode erfaringer fra kjøp / reservasjon av vogn og tilbehør i :

-Malmø

-Helsingborg

-Varberg

-Gøteborg

-Halmstad

-Kungsbacka

 

Takker så mye for svar !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har vært på kjøpesenteret i charlottenberg å sett :D

Så tenkte jeg skulle kjøpe der, dem er utrolige koselige :D

Å di har mye bra:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte vår barnevogn i en butikk som heter Snøvit i Arvika. Man må kjøre litt lengre enn til Charlottenberg. Han som vi kjøpte av hadde sinnsyke kunnskaper om vogner og bilstoler, så det virker som om de har spesialisert seg i forhold til dette.

Kan jo sjekke ut på nettet:

www.snovitarvika.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happyland i Svinesund! Der også er de supersøte og har nok god opplæring i alle merker:) Det du bør tenke mest på er egentlig hvor det er lettest for dere å reise tilbake til ved evt reperasjoner/reklamasjoner.

 

Jeg kjøpte første vogna der og var superfornøyd med prisen, hjelpen og vogna og alt, men dro aldri for å reparere det som røk underveis og vips var garantien ute og vi måtte kaste hele understellet, dvs hele vogna. Men- jeg har allerede bestilt en annen vogn (annet merke!) på samme stedet og denne gangen har vi en litt annen situasjon med kjøremuligheter så jeg tar sjansen:) Er såpass mye å spare på kursen og prisene der at det er absolutt verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke bor VELDIG nærme svenskegrensa ville jeg ikke kjøpt vogn i Sverige. Vi gjorde det, og har hatt problemer med vogna vår. Å få det fikset i Svergie ville blitt både dyrt i reisekostnader og tatt mye tid (kanskje man må reise dit for å levere en gang og til bake en annen gang for å hente den).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kjøpte også på Happyland sist. Synest det var helt topp!

Vi kjøpte da Brio Vogn. Fikk beskjed om at viss noe skulle skje, var det bare til å levere til nærmeste Brio butikk som solgte vogner, så fikk vi det reparert. Vi har ikke hatt problemer med vogna! Dette gjaldt også de andre merkene. Så lenge du har garanti på vogna kan du levere den inn over alt der de selger de vognene, mener jeg....

 

Har lyst på ny vogn denne gangen også, så om vi kjøper, kommer vi nok til å handle den der igjen ( Bor i Bergen.... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nurkis! Hvor mye måtte du betale for City crossen hos Kattis?

Lurer på denne vi og nemlig og jeg er super fornøyd med Kattis etter vi kjøpte Emmaljunga Scooter der =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...