Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere vært sammen med BF når dere ble gravid?


mispire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har vært sammen med barnefaren i over 7 år.. er selv 21 år gammel.

vi planla å bli gravid, men vi la det litt på hylla p.g.a en jobbsituasjon.

men så skjedde det lell, er nå 5+3 å det er veldig velkomment av både mor og far;)

Lenke til kommentar

Vi hadde vært sammen i rett over 3år når vi fikk vite at jeg var gravid. Det var ikke planlagt nei. Vi er litt unge og jeg går fortsatt på videregående (jeg er 18, blir 19 og b.f er 20 og blir21). Men hun er veldig velkommen :-D

Er 34+3 uker ;-)

Lenke til kommentar

hei

vi hadde vært sammen ca ett år og ett halvt...

ja det var planlagt, siden vi hadde en sa i mai, selvom den gravidteten ikke var planlagt.

bestemte vi oss for å prøve igjen

jeg blir 22 og han er 27

Lenke til kommentar

 

Jeg og BF hadde vært sammen 3 og et halvt år når jeg ble gravid.

Vi ble sammen når jeg var 15 og han 26. Nå er vi 19 og 30, men vil begge fylle år før babyen kommer i slutten av mai 09.

 

Det var planlagt av oss begge. Jeg sluttet på p-pillen og vops, 6 uker senere er jeg gravid ;)

Lenke til kommentar

Annonse

Vi hadde vært sammen litt over 9 år. Var egentlig planlagt, men skjedde myyyye før vi hadde trodd. I hvertfall hadde jeg trodd det skulle ta lengre tid :) Men veldig ønsket og velkomment!

Lenke til kommentar

VI hadde vært i lag 7 år, og det var planlagt:) så gutten er velkommen. men som noen nevner, trodde det skulle ta MYYYE lenger tid å bli gravid. men 1 forsøk er også kjekt:)

Lenke til kommentar

Vært sammen i 9 år. Planlagt og planlagt.. vi planla at vi skulle forsøke i løpet av 2009, ikke at vi skulle få full treff før vi i det hele tatt hadde gjort et hederlig forsøk.

Lenke til kommentar

Da vi fant ut at jeg var gravid hadde vi vært ilag i 4år. Jeg er snart 22, barnefaren 25.

Ikke planlagt, men veldig velkommen:)

Lenke til kommentar

Annonse

Vært sammen i sju år, jeg er 24,og gubben blir 30 på termindatoen. <3

Var veldig langt fra planlagt, jeg skulle sterilisere meg om et år :P Men men,sånn kan det gå!

Lenke til kommentar

Jeg og BF hadde vært sammen i 13mnd da spira satt-på 1.forsøk :)

 

Veldig ønsket,og godt planlagt! Hadde snakket om barn siden vi ble sammen...

Lenke til kommentar

Hadde bare vært sammen i 5 mnd når vi fikk vite at jeg var blitt gravid.

Det var ikke planlagt, men veldig velkomment!

Lenke til kommentar

Har vært sammen med barnefaren i over 5 år, vi er litt unge ennå (20 og 21), var ikke planlagt, men den lille er så velkommen at en skulle tro den var planlagt :)

Lenke til kommentar

Hei, har vert sammen i 9 år i april, er snart 8 uker på vei, vi prøvde i 8 mnd før det klaffet, så dette er veldig kjekt:O)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...