Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere vært sammen med BF når dere ble gravid?


mispire

Anbefalte innlegg

Vi hadde har vært sammen i 5 år og 4 mnd ca. Det var ikke planlagt av noen av oss, men hadde planer om å starte prøvingen om 2-3 år. Så skjedde det jo nå istedet da. Planlagt av mor og ikke av far synes jeg hørtes ganske ille ut igrunn. Heldigvis lurer jeg ikke samboer på den måten ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Vi hadde vært sammen i litt over 4 år når vi fant det ut. Vi har snakka lenge om barn, men denne var ikke helt planlagt likevel:) Vi gleder oss som unger til å bli foreldre!

Lenke til kommentar

Vi hadde vært sammen i litt over 4 år når vi fant det ut. Vi har snakka lenge om barn, men denne var ikke helt planlagt likevel:) Vi gleder oss som unger til å bli foreldre!

Lenke til kommentar

Startet en tråd om dette en annen plass her inne, så kjekt jeg fant en med mange svar! Jeg lurte hva folk tenkte om kort tid f.eks, for jeg og bf har vært sammen i 4 mnd bare, men har snakket masse om det fra første dag, p-pillene har ikke akkurat vært et tema og det satt ganske fort ! er nå 4+2 og vi er småsjokkert men veeldig glade !

Lenke til kommentar

Jeg hadde vært sammen med BF i litt under 2 år når jeg fant ut at jeg var gravid. Nå har vi vært sammen i litt over 2 år, og gift i snart 1 år. Det var planlagt, men kunne vært bedre planlagt mht økonomi..

Lenke til kommentar

Annonse

Jeg er 23 og BF er 24. Vel, planlagt og planlagt;) Var planlagt fra min side da, han virker ikke helt fornøyd med situasjonen.. Men det kommer merker jeg;)

Lenke til kommentar

Vi har vært sammen i to år og to mnd :)

Halvveis planlagt.. Har pratet om det tidligere og hatt lyst, men nå slo vi oss heller til ro med å vente pga. spareplaner og flytting. Og da skjedde det, typisk:) Men abort er ikke et alternativ når vi har lyst:) Jeg er 19, og han blir snart 22.

Lenke til kommentar

6-7 mnd. hadde snakka om barn en god stund og planlagt at det gjerne kunne skje i løpet av et års tid, men ikke planlagt at det skulle skje på første forsøk. Men veldig moro er det. Gleder oss masse.

Lenke til kommentar

Vi hadde vært sammen i nesten 10 år og gift i 1,5.

 

Graviditeten var planlagt og velkommen fra begges side. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg er 27, BF er 37. Har vært sammen i to og et halvt år, gift i ett. Vi hadde planlagt å prøve nå fra april (sluttet med piller 6 mnd før, har brukt kondom frem til nå), og traff på første forsøk! =) Er i 6. uke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er 27, han 31. Vært sammen i snart 10 år, og gift i snart 5. Var planlagt, men trodde ikke det skulle gå så fort liksom, fikk det til ved første prøving

Lenke til kommentar

Annonse

Testa pos. 2 dager før jeg ble 28, 4 dager før ettårsdagen. :) BF blir 29 i høst. Bodd sammen 7 mnd. Var ikke planlagt, men var vel klar over at det kunne skje.. Og vi er veldig fornøyde! :)

Lenke til kommentar

Har vært sammen i nesten 11 måneder. Vi har ikke brukt noe beskyttelse i ca seks måneder, som kom vel egentlig ikke som noe sjokk :)

Lenke til kommentar
Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!

Hei:)

 

Vi hadde vært sammen i 4 år og gift i et år før vi ble gravide..mnd etter bryllupet! Og det var godt planlagt med begge beina i været hver eneste kveld:)

Lenke til kommentar

omtrent 2-3 uker. å absolutt ikke planlagt.... er ikke sammen nå lenger. han valgte å ikke være sammen med meg etter at jeg bestemte meg for å beholde barnet. en situasjon jeg ikke anbefaler, men er kjempelykkelig over at jeg er gravid å skal bli mamma :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg og BF har vært sammen i 3 år og 3 mnd, graviditeten var planlagt og vi var overlykkelige når vi fikk resultatet på testen. Vi hadde ikke regnet med full klaff på første forsøk. Jeg er i uke 8+4 nå, har termin 30 januar 2010.

Lenke til kommentar

jeg og bf hadde vært sammen 1 år og en måned når vi fikk possetiv test. Vi er forlovet og skulle egentlig giftet oss i august men utsetter det et år nå. Er 15 uker på vei nå. Ja det var veldig planlagt jeg rekker å bli 25 og min kjære er 32. Gleder oss stort til å få vår lille familie komplett.

Lenke til kommentar

Vært sammen i litt over 2 år. Gift i nesten ett år, planlagt, men trodde

ikke det skulle gå så fort, men godt å ikke streve, så vi er heldige.

vi er begge 24 år.

Lenke til kommentar

Vi hadde vært sammen i litt over 2år og gift i 6mnd da jeg ble gravid, og det var planlagt...gikk bare litt fortere enn hva vi forventa :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...