Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere vært sammen med BF når dere ble gravid?


mispire

Anbefalte innlegg

Vært sammen i 2 år. Det var ikke helt planlagt, men vi har ikke akkurat brukt så mye beskyttelse, så vi skjønte jo at det kom til skje etterhvert, men vi var begge enige om at vi ville ha barn om det skulle skje.

 

Så det var sånn ikke heeelt planlagt, men helt greit om det skjedde:) også skjedde det og det e bærre lækkert :)

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Vi hadde vært sammen i litt over ett åt, og begynte å snakke om å få barn nesten med en gang vi ble sammen..

Vi ble samboere etter å ha vært sammen i 2 mnd, og foreldrene våre var omgangsvenner før vi ble sammen.. Så jeg visste hva jeg gikk til :)

Lenke til kommentar

Vi hadde vært sammen i 8,5 år da jeg ble gravid. Hadde da prøvd i over 1 år, så gullet vårt er veeeeldig velkommen :) Bare 25 dager igjen til termin nå :)

Lenke til kommentar

Vært sammen i 7 mnd da vi ble gravid, og gift i 2 uker! Var ikke planlagt da jeg gikk på p-pillen forsatt.

Lenke til kommentar

Annonse

Vært sammen i litt over 2 år, og kjøpte hus i fjor. Etter oppussing i 1 år, hadde vi i grunn tenkt å vente litt med mer "arbeid", men ikke så flink med prevensjon, så da ble det sånn.

Vi har også vært sammen før, og etter et opphold på 3 år ble vi sammen igjen :-)

(Det viste seg at begge ventet på hverandre.., veldig romantisk synes nå jeg .:-)

Lenke til kommentar

 

10år og en måned ca... Litt opp og nedturer, men ingen brudd :)

 

Spiren er planlagt og satt på første reelle forsøk, så nå er vi begge to litt i sjokk tror jeg! Testet positivt på fredag, termin ca 11.november om alt går etter planen! :)

Lenke til kommentar

hadde vært sammen i 8 mnd å gift i 4 mnd men var ikke planlagt, men er VELDIG velkommen:D har termin 22.sept.:)

Lenke til kommentar

Sammen i 4 år, gift i 1,5 år. Forsøkt å bli gravide i 3 år.. Nurket sitter nå etter 1 år med hormoner, 2 x IVF og beskjed om at vi ikke kunne få egne barn. Fikk hund og dermed fikset vi det selv!! :)) Hadde t.o.m startet planlegging av reising utenlands og adopsjon.. Så ønsket om barn var stort og det er veldig planlagt, hi, hi..!!

Lenke til kommentar

så moro for deg Linsy, godt at det endelig klaffet tross legenes beskjed...

selv er jeg 25, BF er 26 (blir 26 og 27 i år) og vi har vært sammen i 3,5 år, bygger hus sammen og traff blink på første skudd. gleder oss kjempe mye til å bli foreldre.

Lenke til kommentar

Annonse

4, 5 år, gift 0,5 år... sluttet på p-piller før bryllupet, men tok litt tid før det klaffa! :) Så ja, veldig planlagt! :) både mannen min og jeg er 24.

Lenke til kommentar

jeg og kjæresten min hadde vert sammen i ca. 5 uker da vi ble gravide med vår lille prins på snart 5 mnd:) jeg var 17 og bf 19. jeg ble 18 litt under 3 mnd før lille Leon ble født og bf ble 20 ca 1 mnd etter:)

kan ikke akkurat si det var helt planlagt, men vi hadde snakket mye om det å få barn og at begge to var så og si totalt imot abort!!:)

da vi fant ut at vi skulle ha barn ble vi selvfølgelig litt engstelige, men egentig bare fordi vi grudde oss til å fortelle det til de kommende beste- og olderforeldrene! Tok heldigvis ikke lang tid før alle gledet seg over den voksende magen min, og mitt liv har nå fått en HELT ny betydning!:)

Lenke til kommentar

Vi hadde vært sammen 5år uka etter vi fant det ut. Det var ikke planlagt og vi var litt i tvil den første uka for jeg er 21 og han 20 når babyen kommer, men tok ikke lang tid før vi var sikkre på at å beholde var det riktige.. Hehe.. Så nå får vi en baby i juni og vi gleder oss kjempe mye..

Lenke til kommentar

Vi hadde ikke vært sammen mer enn 2mnd og ble gravid, var ikke planlagt, far var skeptisk i starten men jeg var helt sikker og nå er vi 16uker og kjempe lykkelige, gleder oss utrolig mye:)

Lenke til kommentar

Hadde vært sammen i 1år og 3mnd, bodd sammen i 6mnd da vi fant ut av vi var gravid:) Var ikke helt planlagt, men var lite flinke med prevensjon etter jeg sluttet på pillen pga bivirkninger, så vi viste jo det ville skje før eller siden:) Hadde pratet om barn og slikt nå og da

Lenke til kommentar

Hadde vaært sammen i litt ovre 8 år, gift i to måneder da jeg ble gravid. Var "med vilje" ; )

Er nå 34+4, og bare gleder oss til å treffe det lille knøttet!

Lenke til kommentar

Vi har vært sammen i nesten 4 år og fant ut her om dagen at jeg er gravid. Det var definitivt ikke planlagt. Har blitt gravid på mini-pillen. Jeg synes det er greit, er ikke der enda at jeg er kjempehappy, men det kommer :) Barnefaren tror jeg blir å trenge noen dager til på å komme over sjokket.

Lenke til kommentar

Jeg og BF har nå vært sammen i godt over 8 år.

For 1-2 år siden var planen vår å stifte vår egen familie. Dessverre måtte jeg gjennom mye legeundersøkelser da jeg hadde hatt blodpropp i hjernen 1 år tidligere, for å finne ut hva jeg måtte gjøre da jeg ble gravid. Under undersøkelsene kom det frem at jeg ikke kunne bli gravid uten medisinskhjelp.. Etter mye frem og tilbake, endet alt med at vi fikk jobbtilbud i Kina og flyttet nedover.

Pga blodproppen kunne jeg ikke bruke noe prevansjon (utenom kondom) men siden legene sa at jeg IKKE kunne bli gravid, tenkte vi ikke mer over beskyttelse.

Nå har vi vært i Kina litt over 1 mnd, og jeg har akkurat begynt å innse at jeg faktisk er gravid (det tok meg 7 positive tester før det begynte å synke inn)

Huff, dette ble langt.. Poenget var at denne graviditeten ikke var planlagt nå, men er utrolig velkommen!! :)

Lenke til kommentar

Vi har vært sammen i fire år. Begge er i midten av tjueårene. Det var planlagt, og vi er svært glade. Nå er vi begynt i den niende uken.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...