Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Til alle dere som er usikker på hvem barnefar er :)

• Logg inn for å svare
26 svar til dette emnet

#21 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565 653 Innlegg:

Skrevet 03 mars 2011 - 22:12

HEI IGJEN :D Har vært på ultralyd og funnet ut at det er samboeren min som er faren, jeg er så glad jeg bare vet det ikke selv enda :))) Men, jeg har uansett kommet til å bært frem dette barnet, det er mitt barn uansett.. Og jeg kommer til å elske det av hele mitt hjerte! Det er litt tidlig enda, er bare 7 uker på vei, men det er så spenneeeende!!!! Gleder meg veldig mye!! VI ER KOMMENDE MØDRE <3

Annonsebilag
Annonsebilag

#22 Idril Vardamir

Idril Vardamir

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 429 Innlegg:
  • StedBodø

Skrevet 07 mars 2011 - 05:36

ser noen kaster dritt til dere som står i en vanskelig sitiuasjon drit i hva de sier, stå på og gjør valgene selv og lukk øran til de som prøver og rakke dere ned, de vil bare få dem selv til å virke bedre med å sparke de som ligger nede :) barn er en gave og man velger selv som kommende mor og beholde denne gaven eller ikke, ingen andre kan velge dette for deg ;)
Ta vare på det du har, for du vet ikke hva det er før du har mistet det...

#23 Heff

Heff

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 28 april 2011 - 00:11

Jeg skulle bare innom å si lykke til alle kommende mødre! Vi mista desverre vårt.. Men vi gir oss ikke så lett! Fikk vite det var ett blindt egg.. Ett egg med ingenting i. Trist men fint å vite at ingen liv gikk tapt..! Lykke til, både til oss og dere!

#24 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565 653 Innlegg:

Skrevet 25 mai 2011 - 07:40

Så et barn har ikke rett til å leve fordi man ikke kan finne ut ( etter norsk lov!!!) hvem som er barnets far før etter fødselen? Kan ikke barnet ha en like god oppvekst i to hjem, om det er utgangspunktet, i forhold til et par som bærer fram et barn og splitter lag like etter fødselen? Noen her inne må tenke litt lenger enn nasetippen. Om man skal ta liv fordi janteloven sier at det er det som er mest vanlig kan man jo begynne å undre seg hva de som deler disse forferdelige tankene mener om drap etter en fødsel. Vi lever ikke på 1800 tallet lenger. Samfunnet er tilrettelagt for at alle, uasett situasjon skal få en bra oppvekst. For alt du vet kan det barnet som voks opp uten å vite hvem faren sin var få et langt bedre liv enn det barnet som voks opp i et hjem der far misshandlet mor? Skal man ta alle under samme kam får vel ta utgangspunkt i at de som bærer fram et par sammen kommer til å splitte lag, og kaste barnet sitt mellom to hjem som ikke klarer å kommunisere. TAR DU POENGET? hadde jeg sunket til ditt nivå med den uttalelsen der, så skulle du fått hørt hva jeg syns om mennesker som deg.

#25 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565 653 Innlegg:

Skrevet 25 mai 2011 - 07:44

Kan jeg spørre hvordan du fann ut at det er samboeren din som er far til barnet? Hyggelig å høre at du er sikker, da har du en fin tid i vente!:) Håper jeg finner ut av det snart, blir så usikker av dette her.

#26 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565 653 Innlegg:

Skrevet 15 juni 2011 - 13:53

blir provosert av det du skriver her....  i dagens samfunn er det faktisk ikke unormalt å kanskje oppleve å ha sex med 2 stk på en mnd.... enig at dette ikke bør skje hver mnd året rundt.. men å si at man ikke skal bære frem barnet er faktisk en avgjørelsse man må gjøre selv... være ærlig og åpen over for de de gjelder....

#27 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 565 653 Innlegg:

Skrevet 18 juni 2011 - 03:04

Jeg synes det er helt greit at man har sex med to innenfor en syklus. For meg må gjerne folk ha forskjellige partnere hver eneste dag. Men hva med å bruke kondom? Et barn er jo faktisk den beste "bivirkningen" etter ubeskytta sex, det finnes jo ting som man kan pådra seg som er mye, mye verre... De som er utro og blir gravide har jeg ingen sympati for, ikke nok med at de er utro, de er utro uten å beskytte seg. Så enden på visa er at de ikke bare går bak ryggen på mann/samboer/kjæreste, men de får et barn de ikke vet om er hans, og i tillegg smitter de ham kanskje med en kjønnssykdom... Og nei, det kan ikke skje *alle* som det stadig blir sagt her inne... Det har ikke skjedd meg, og jeg er nå 42... Og jeg har da hatt min andel med ONS, uten å hverken bli gravid eller få skumle sykdommer. Utro har jeg dog ikke vært...