Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Hvor mange har du ligget med?Ikke krangleside

• Logg inn for å svare
180 svar til dette emnet

#21 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 566 958 Innlegg:

Skrevet 30 januar 2009 - 06:36

Jeg er 21 år, og har ligget med 17 stk.. Syns egentlig ikke det er så mange, tatt i betrakting av at jeg debuterte som 13 åring.. Og uansett, mange eller ikke, det er ingen vits å dvele ved noe som ikke kan endres! Nei, jeg er ikke sikker på hvem som er faren til babyen min. Det står mellom 2 stykker. Jeg var singel, og rota med en fyr, og samme uken fant jeg og eksen tilbake til hverandre.. Iallefall for en natt. Jeg var fortsatt fryktelig svak for han, og det var han fult klar over og benyttet seg av det. Skal jeg da stemples som løs? Uansett så har ingen av dere, hvor mange dere har ligget med eller ikke, noen rett til å dømme verken meg eller andre for hvor mange vi har ligget med.

Annonsebilag
Annonsebilag

#22 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 566 958 Innlegg:

Skrevet 31 januar 2009 - 09:26

til 06:36 "Skal jeg da stemples som løs?" JA

#23 såpebobledama

såpebobledama

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 31 januar 2009 - 11:57

Er 24, debuterte ca.15,5år. Vært med 3 gutter,en jente. Vet hvem faren er da. Vi har vært sammen i sju år.

#24 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 566 958 Innlegg:

Skrevet 03 februar 2009 - 20:21

Jeg blir 29 i år og har hatt sex med 7 stk. Synes det er for mange,men jeg ser jo her inne at jeg ligger laaangt under snittet. For min del skulle jeg ønske at jeg ikke hadde utlevert noe så personlig til andre enn mannen min. Men men,gjort er gjort=)

#25 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 566 958 Innlegg:

Skrevet 04 februar 2009 - 10:27

Er 28 -har ligget med 5 -syns i grunn det er nok. To-tre av dem kunne jeg godt ha vært foruten... To langvarige forhold (inkludert det forholdet jeg er i nå).

#26 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 566 958 Innlegg:

Skrevet 04 februar 2009 - 18:28

Jeg er 24 og har hatt 4 sexparnere, inkludert han jeg har vært sammen med i over 3 år. Jeg synes det er få... Kunne tenkt meg fler, men jeg har alltid vært litt sjenert. Men er ikke stolt av de tre første. Han første fant jeg meg bare for å få hatt sex og nr to var utro mot dama si. Disse varte et par uker hver. Han tredje gråt jeg meg til (på en måte, var full) og var bare en gang... Men uten de erfaringene hadde jeg ikke hatt mot til å flørte med sambo:) Og det gikk bra, og ble ikke flaut.

#27 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 566 958 Innlegg:

Skrevet 04 februar 2009 - 23:31

Ca 40, rundt der et sted... Fra jeg var 19 - 26. Nå er jeg 31 og har vært samboer i 5 år. Ett barn med ham, og nr 2 er på vei nå. Er glad for erfaringene mine, gjør det greit å slå seg til ro i samboerforhold, synes jeg. Nå har jeg testet ut litt forskjellig type menn, og er ikke nysgjerrig på hvordan det hadde vært med en annen mann enn samboeren min. Det er en god ting, for jeg er nok en litt rastløs type! Gøy å prøve ut forskjellige typer sex også - fant vel egentlig ut at jeg trives best med helt plain "vanilje" - men nå er det hvertfall ingen ting jeg savner å ha prøvd. Han vet ikke så mye om mine tidligere erfaringer - han er litt strightere på sånt, har bare hatt ca 6-7 partnere, tror jeg... Ikke noe vi snakker mye om, tror det hadde blitt dårlig stemning!

#28 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 566 958 Innlegg:

Skrevet 05 februar 2009 - 11:50

1.. Fyller snart 23 og har hatt en sexpartner i hele mitt liv:)

#29 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 566 958 Innlegg:

Skrevet 07 februar 2009 - 20:44

jeg var sammen med en fra jeg var 15 - 19 år. var singel i 2 måneder og han jeg ble sammen med neste gang var jeg sammen med i 3 år. har vært singel et halvt år nå. har aldri vært utro. så tenk dere 8 måneder singel til sammen. og jeg har ligget med 19!!

#30 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 566 958 Innlegg:

Skrevet 12 februar 2009 - 17:07

Vel,                  4 som telles, inkludert samboeren. så..       2 jenter.         2 one-night.           3 elskere. 2 av dem i egne velfungerende forhold Om jeg angrer? Nei. Er jeg redd for at jeg skal komme til å gjøre det? Ja! Anonymus luremus

#31 MamaCita81

MamaCita81

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 0 Innlegg:

Skrevet 12 februar 2009 - 19:03

Jeg er enig med det du skriver, jeg mener man lærer så lenge man lever jeg er nå 27 jeg debuterte når jeg var 13/14år seff så angrer jeg på han første å de få one nightene som jeg har hatt, men gjort er gjort å man lærer av sine feil. jeg føler meg ikke no billig av den grunn,men det er en del gutter/mannfolk som mener at man er hore når jenter har gjort no sånt, men som du sier det er liksom heeeeelt greit at mannfolk gjør det, men det er ille når vi gjør det eller har gjort det. jeg er nå i et forhold som jeg har vært i i snart seks år vi har en nydelig datter å en han/hun på vei å her kan jeg bare fosynne meg når jeg vil(":) nå når jeg er i ett forhold så kan jeg være en liten"slut" så mye jeg vil for jeg gjør det med den jeg elsker. men er man singel så kan man jo gjøre som man vil å drit i hva alle andre mener, det er ikke lett å drite i det, men prøv.

#32 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 566 958 Innlegg:

Skrevet 16 februar 2009 - 22:49

hahaha... Her var det en del anonyme ja! :D er selv 31 og har hatt sex med.... hm.... har visst mistet tellingen gitt... om jeg angrer på noe..? Absolutt ikke!! Bare fått masse erfaring og hatt det deilig! ;)

#33 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 566 958 Innlegg:

Skrevet 19 februar 2009 - 02:55

Aner ikke?? Og gidder ikke telle meg frem... Det er ikke for mange, ikke for lite. Veit hvem pappa til barna mine er. Vet hvor jeg har vært, og hvor jeg ikke skal tilbake ;)  

#34 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 566 958 Innlegg:

Skrevet 23 februar 2009 - 23:17

jeg har hatt sex med...... nei dette har dere absolutt ingenting med !!!!!

#35 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 566 958 Innlegg:

Skrevet 24 februar 2009 - 23:01

Er 23 å har ligget med ca 35-40 stk. har hadt 3 lange forhold.siste på 4 år, men var slutt i 9 månder, fikk gjort mye ugang på den tiden også. Har aldri klart å skjønne hvordan det hopet seg sånn opp.hehe men kunne godt ha byttet ut mange av de. men angrer ikke.. Mine venner vet kanskje om bare 15 av de. Holder ofte "pulevenner" hemmelige.. ikke vær flau, nyt livet

#36 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 566 958 Innlegg:

Skrevet 25 februar 2009 - 20:44

Jeg har hatt sex med 12 stykker og er 23 år..blir 24 i år!  Jeg synes det er litt mye ettersom typen min er 29 og bare har hatt 4...føler meg litt dum..men heldigvis har han aldri spurt hvor mange jeg har hatt! :)

#37 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 566 958 Innlegg:

Skrevet 25 februar 2009 - 20:47

Jeg har hatt sex med 12 stykker og er 23 år..blir 24 i år!  Jeg synes det er litt mye ettersom typen min er 29 og bare har hatt 4...føler meg litt dum..men heldigvis har han aldri spurt hvor mange jeg har hatt! :)

#38 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 566 958 Innlegg:

Skrevet 02 mars 2009 - 12:28

Er 35 år, gift, har vært singel i, tilsammen 9- 10 mnd siden jeg var 17 (to laaaange forhold) "Rakk" 4 stk på de 9 mnd så da blir det vel 6 stk. Angrer bare på at jeg ikke grep sjangsen flere ganger ;-)

#39 White*Angel venter nr.2

White*Angel venter nr.2

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 282 Innlegg:

Skrevet 03 mars 2009 - 18:20

Blir 21, kun hatt 1.

#40 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 566 958 Innlegg:

Skrevet 08 mars 2009 - 13:14

Jeg er 29 men har hatt samme partner siden jeg var 23 år, ikke vært utro. Så siden jeg debuterte som 16-åring har jeg hatt 16 sexpartnere. Jeg skulle gjerne vært foruten halvparten av de siden de skjedde i fylla:( Hadde lyst der og da og etterpå kom angeren. 7 av de var jeg i forhold med. Første gangen da jeg var 16 var også i fylla, men jeg var nesten besvisstløs så hadde ingen sjans å komme meg unna den idioten. I ettertid fikk jeg vite at han nok hadde hatt noe i drinken min. Var ivertfall ikke slik jeg så for meg min første gang, og det har ødelagt mye for meg.