Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online

Hvor mange har du ligget med?Ikke krangleside

• Logg inn for å svare
180 svar til dette emnet

#161 førskolelæreren

førskolelæreren

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 914 Innlegg:

Skrevet 25 april 2012 - 00:24

Har kun hatt en sexpartner, og det er drømmemannen min og far til mine barn :)

Trenger overhodet ikke noen andre..

Annonsebilag
Annonsebilag

#162 BABY-JENTE

BABY-JENTE

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 506 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 26 april 2012 - 09:00

Merkelig hva folk har behov for å snakke om her inne.

#163 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 061 Innlegg:

Skrevet 29 april 2012 - 20:39

Vis innleggBøtteknott skrev 19 november 2008 - 12:33:

He he.., for en morsom diskusjon! Jeg vet veldig godt hvem som er far til mitt barn, men var innom denne siden mest av litt nysgjerrighet.. Jeg må nok innrømme at jeg har hatt over 40 stk.., men ser ikke på meg selv som "horete" fordet..Når man er singel i mange år, har det lett for å bli sånn, tror jeg. Jeg debuterte når jeg var 16, har hatt mange kjærester, noen av dem langvarige, og aldri vært utro. Likevel ligger vel antallet på ca 50 + vil jeg tro :-)  Det er sikkert litt for mange, og noen av de 1-night-stands kunne sikkert vært unngått, men det falt seg naturlig der og da. Og ingen vits i å angre på ting man har gjort.Jeg Synes nå 5 stk er lite jeg da, om man er over 30 år..Men det er nå min mening.
Lite og lite... Jeg er snart 30 og har hatt sex med 4. For det første så debuterte jeg relativt sent (19 år) Har aldri angret på at jeg ventet, opplevelsen var fantastisk!... Forholdet varte i 7 år. Så et par jeg fint kunne vært foruten og så han jeg er gift med nå som jeg håper blir den siste! Så kunne egentlig klart meg lenge med 2! :) Uansett så har jeg alltid hatt et bra og trygt sexliv. Jeg tror man får bedre sex med mennesker man kjenner og blir kjent med over tid, enn de man bare "har seg med". Det er hvertfall min erfaring! Så jeg tror ikke antallet har noe å si....

#164 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 061 Innlegg:

Skrevet 29 april 2012 - 21:04

Vis innleggsmula80 skrev 03 desember 2010 - 22:37:

Synes det er trist å se når jenter snakker stygt om andre jenter :(Man må respektere andres valg og forskjellige livssituasjoner.Hvorfor skal de med 1 partner være noe bedre enn andre? De kan jo være noen ufyselige mennesker selv om! Debuterte like før jeg ble 18, har har hatt 10 partnere, vært i 3 lange forhold.
Her inne syns jeg heller at det snakkes stygt om de som har hatt få..... At man liksom er ubrukelig i senga fordi man har hatt 4-5 sexpartnere.... Selv om man har få sexpartnere betyr ikke det at man har hatt lite sex! Men kanskje vært i laaaange forhold med fri tilgang?? :) :) Mannen min klager hvertfall ikke, og han hadde hatt kortere forhold med flere damer. Selv har jeg et langt forhold bak meg og ble nok ganske godt oppdratt der :)

#165 Mars78

Mars78

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 208 Innlegg:

Skrevet 03 mai 2012 - 21:28

Bare med en og det er mannen jeg er gift med og vi venter vår 4.barn sammen :)

#166 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 061 Innlegg:

Skrevet 09 mai 2012 - 21:48

Vis innleggAnonym bruker skrev 27 januar 2009 - 00:15:

Jeg har kun hatt sex med mannen min jeg, han traff jeg da jeg var 16.Jeg er nå 28 og vi venter tredje barnet snart.

Vis innleggAnonym bruker skrev 27 januar 2009 - 00:15:

Jeg har kun hatt sex med mannen min jeg, han traff jeg da jeg var 16.Jeg er nå 28 og vi venter tredje barnet snart.

jeg også men jeg er 21 år har 1 barn å er gravid=D jeg er glad får det

#167 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 061 Innlegg:

Skrevet 04 juni 2012 - 19:49

Jeg har hatt 6 sexpartnere før min nåværende samboer. årsaken til det er få men laange forhold. Har vært i langvarige forhold med to stk. Jeg er nå 30 år. Har ingen planer om å få meg noen fler partnere heller, føler jeg har fått den erfaringen jeg trenger og har det knall bra med samboer .

#168 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 061 Innlegg:

Skrevet 29 juni 2012 - 16:54

Jeg er 27 år gammel og har ligget med fire stykker. Angrer på en av dem.

#169 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 061 Innlegg:

Skrevet 07 juli 2012 - 16:10

er snart 28 og har kun hatt én partner. debuterte når jeg var 15, vært sammen med han siden:) vi har barn nr 2på vei:) som ei over her sier, jeg var bare heldig å traff mannen i mitt liv på første forsøk:)
meeen, jeg tenker innimellom att det hadde vært spennende å prøvd litt fler, siden man jo ser for seg å være sammen resten av livet. men kunne aldri funnet på å være utro!

#170 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 061 Innlegg:

Skrevet 19 juli 2012 - 22:03

Har vel hatt ca 30-35 fra jeg var 15-22 år... ganske mye, men det ble bare sånn... flere forhold og noen one night...

etter jeg ble 22 har jeg bare hatt 2 forhold, det ene i 6,5 år og det andre i 2 år still going strong

#171 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 061 Innlegg:

Skrevet 19 juli 2012 - 22:15

Bare mannen min.
Vi ble sammen da jeg var 16, og har vært gift i syv år nå. Er 28 år, og vi venter barn nr fire.
vi har i mine øyne både et aktivt og spennende sexliv, begge er åpne for å prøve nye ting og vi vokser sammen. Sexen blir egentlig bare bedre og bedre, det er moro :)

Heldige meg<3

#172 Kjærepære

Kjærepære

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 142 Innlegg:
  • StedRingerike

Skrevet 12 august 2012 - 18:35

Debuterte da jeg var nesten 20, og har vel ligget med rundt 30. Ca halvparten av hvert kjønn, vil jeg tro. En del av dem har vært ONS, men det plager meg ikke. Så lenge begge vil skulle det vel være greit ;) Må ha vært innom litt flere for å bli sett på som laus, mener jeg. Men syns absolutt ikke det er noe negativt med få partnere :) Er jo ofte en fordel å ha sex med noen som har litt peil på hva man liker ;)

#173 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 061 Innlegg:

Skrevet 20 august 2012 - 13:40

Jeg har ligget med ca 100 stk. På det meste jeg og seks men. Utrolig herlig. Har ligget med begge kjønn og prøvd det meste.
Nå venter jeg barn og lever et rolig familieliv. Har det bra sammen med partneren min, men sexlivet er litt dødt i min øyne.

#174 marsgutt 2013

marsgutt 2013

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 241 Innlegg:
  • Stedtrøndelag

Skrevet 15 september 2012 - 01:08

24 år har hatt sex med 5 stk, startet alt for tidlig da jeg var 14. har vært sammen med alle untatt 1.

#175 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 061 Innlegg:

Skrevet 11 oktober 2012 - 12:17

Er 28 år, og har hatt 5 sex partnere.....  Jeg har opplevd å ha bedre sex med den på si,enn med min egen partner...!! Det blir stort sett det samme, og til tider kjedleg.....

#176 Voicott

Voicott

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 694 Innlegg:

Skrevet 29 oktober 2012 - 22:10

9 :)

#177 Totoaa

Totoaa

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 191 Innlegg:
  • StedBergen

Skrevet 06 november 2012 - 09:51

Sluttet å tell langs veien et sted, men er vel nærmere 40 nå. Jeg er 23 år, og debuterte som 15 åring. Har vært mer eller mindre singel siden, og dette utgjør ca fire nye partnere i året. Det er ikke mye i det hele tatt når man er singel. Det var seff endel flere før da jeg var yngre og reiste mye, de siste årene har jeg kanskje hatt 1-2 per år. Føler meg hverken "løs eller horete" men ser på dette som helt normalt. Og ja, jeg vet veldig godt hvem som er far til barnet mitt.

#178 HeleneBeate

HeleneBeate

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 431 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 06 november 2012 - 14:45

Vis innleggAnonym bruker skrev 27 mars 2009 - 10:52:

Er 35 år, har kunn hatt sex med 1 person. Så min samboer er vel far til mine 3 barn. Debuterte når jeg var 21 år.....Her er det jagu meg mange "horer" eller løsaktige jenter... nei, jeg er ikke en relgiøs fanatikker... eier dere ikke skam i livet her? ikke rart mange får kjønnsykdommer..

Og neste emne blir: hvor mange har du fått kjønnssykdommer av?? :P
1. IVF-forsøk = ?

#179 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 563 061 Innlegg:

Skrevet 12 november 2012 - 11:04

Er 34, begynte som 16, kun hatt en de siste 8 årene. Fra 16-26 var det ca 35. Aldri blitt gravid eller fått noen sykdommer, så selv om ikke alt var fantastisk har jeg ingen stor anger på noen.

Anonym poster: 8a511fd2ad5abaaa569810d4468db6f1

#180 Totoaa

Totoaa

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 191 Innlegg:
  • StedBergen

Skrevet 12 november 2012 - 21:21

Vis innleggHeleneBeate skrev 06 november 2012 - 14:45:

Vis innleggAnonym bruker skrev 27 mars 2009 - 10:52:

Er 35 år, har kunn hatt sex med 1 person. Så min samboer er vel far til mine 3 barn. Debuterte når jeg var 21 år.....Her er det jagu meg mange "horer" eller løsaktige jenter... nei, jeg er ikke en relgiøs fanatikker... eier dere ikke skam i livet her? ikke rart mange får kjønnsykdommer..

Og neste emne blir: hvor mange har du fått kjønnssykdommer av?? :P

Man kan  vel eie "mye skam" fordiom man har hatt mer enn en sexpartner. Jeg f.eks dømmer ikke andre folk, selv om de har hatt over 100 sex-partnere, de kan fremdeles ha høye verdier, ambisjoner og være fantastiske mødre :)