Gå til innhold

Orker ikke mer av Dr. yppert og Angelica bråket....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei- hvis dette tullet fortsetter her inne kommer jeg nok til å ta hatten min å vandre ut fra disse sidene.... Har vært her mer eller mindre sammenhengende i syv år og har alltid følt at dette forumet har vært en god støtte og inspirasjon i hverdagen.

 

Men det er en liten gjeng med anonyme pluss disse to- som klarer å gjøre de fleste debattter og tråder generelt useriøse og med en ordbruk som rett og slett er sjokkerende for voksne mennesker. Håper det kan bli satt noen restiksjoner på slik at sidene igjen kan bli hyggelige å være på....

 

Vurderer sterkt å kutte all dibbing hvis ikke dette blir endret på- da jeg ikke lenger føler det greit å skrive innlegg her inne uten fare skikkelig drittslenging og kupping av tråder....

 

Med vennlig hilsen tidligere sol og månemamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Phuuuuuuuuu.. endelig forsvinner du!! dårlige dibbere som kommer med udokumenterte angrep på uskyldige brukere, fortjener ikke å være på slike foreldreforum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slike som deg som starter alle disse trådene, kan ikke si jeg har laget en tråd de siste dagene i hele tatt, bare svart på tiltale, så modde bør vel heller ta for seg disse slynene av anonyme som spyr dritt ut.

Og hvis du tror at du blir et stort tap, så tror du feil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den typen drittslenging som dere blir utsatt for av anonyme, med div tråder som angriper dere og som dere svarer på jeg ikke orker mer av. Men tenker mest på generell språkbruk her inne også...

Jeg synes det rett og slett har blitt veldig utrivelig her inne- det må dere være enige i vel?

Skjønner at jeg ikke kommer til å bli så veldig savnet her inne- men jeg kommer til å savne dib,enkelt og greit!

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så klart enig med deg angående dette:-) Men når nicket mitt blir nevnt i annenhver tråd og med overskrifter, så blir det automatikk i svarene!! Heller full stopp av anonymknappen er min mening:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg syntes enkelte anonyme inne på anonym forumet har blitt en del forvridde i den hjernen sin hvor all tid de har går med til å skape nye dypt hetse tråder.

Jeg tenker på de stakars barna som sitter er sultne, triste og roper etter mamma, hvor vedkommene sitter med to røde øyne og skriker *JEG SKAL TA FOR MEG ANGELICA OG YPPERT* *JEG HATER DE*..............*LILLE venn DU MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VENTE*

 

Så litt trist er det med tanke på familiene til anonyme som må gå igjennom slike vanskelige perioder bare fordi jeg og yppert er så glad i hverandre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig ganske morsomt å se hvor raskt dere er på pletten for å forsvare dere, Dr.Yppert og Angelica. Hvis dere er så glade i hverandre og har det så bra, hvorfor bruke så mye tid på DIB for å rakke ned på andre? Og nei, jeg trenger ikke legge inn link for å vise til noe - hvertfall Yppert selv vet hvor mange personer han har mobbet og hetset pga underlivsproblemer, overvekt, depresjoner, familieproblemer og div. annet.

 

Og bare sleng dritt slik en av dere (om ikke begge) vil gjøre nå til meg, men jeg kommer ikke til å gidde sjekke svar her uansett, har også fått nok av dere begge to. Har faktisk STORE problemer med å se for meg at Dr.Yppert er en person som har ansvar for barn. Det å kalle folk kalkunfitter, fleskeberg, late trygdesnyltere osv kontinuerlig HVER dag på et internettforum vitner om en person med altfor mye fritid og avkappa, sosiale antenner.

 

Voksne mennesker holder ikke på sånn, og spar meg for unnskyldninger og angrep - jeg er ikke den eneste som har gjort opp en mening om dere whatsoever. Ingenting kan unnskylde så råtten oppførsel som dere to utøver til tider (om ikke 90% av tiden her inne).

 

PS Yppert: Et stort vokabularie/evne til å uttrykke seg skriftlig vitner ikke alltid om høy intelligens eller et godt selvbilde. Spesielt ikke når annenhver setning inneholder nedlatende ord som er myntet på andre mennesker...

 

Takk for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg være enig med deg i! Anonymknappen har på en måte virket mot sin hensikt her inne- Kan også skjønne det du sier med automatikk i svarene dine og jeg setter stor pris på at du svarte meg på en ordentlig måte nå! ;-) mvh HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bare overse idiotene? Du må aldri begynne å diskutere med en idiot vet du, h*n trekker deg bare ned på sitt eget nivå, så slår h*n deg på erfaringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså?? går du rundt og kaller folk for idiot? Dette her er ris og ros ditt analfabetiske kjerringskrev som mangler enhver form for selvkontroll og oppdragelse:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er vanskelig å renske all driten her inne. Det er tross alt en veldig populær nettside med mange brukere dette. Men når det er noen som ødlegger så mye for så mange, syntes jeg det er rart at de ikke blir rensket vekk. De tar all fokuset vekk fra det man prøver å formidle i et innlegg, slik at man ikke får seriøse svar fra andre heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjerner du anonyme som starter alle disse hetsetrådene så tror jeg anonym siden ville blitt rensket med Yppert og Angelica nickene...................for jeg har litt problemer å se så mange tråder startet av meg der, men mulig jeg som ser dårlig da.........eller du?'Fehode!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...